۲۸۰۳۶۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

آلوده ترین استان های ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور، از برقراری جوی پایدار در غالب نقاط کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به خروج سامانه بارشی از کشور، از برقراری جوی پایدار در غالب نقاط کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

احد وظیفه گفت: با تداوم فعالیت سامانه بارشی روز شنبه در مناطقی از جنوب، شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق کوهستانی این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود که این سامانه از اواخر وقت روز شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج شده و تا روز سه‌شنبه جوی پایدار در اغلب مناطق کشور حاکم شود. از اواخر وقت روز سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب به کشور، در مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور مجددا بارش آغاز خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز شنبه بارش در کرمان، شمال و غرب هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت، گفت: اواسط هفته جاری با توجه به انباشت آلاینده‌ها و همچنین پایداری و سکون نسبی جو، هوای شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک، قم، اصفهان و تبریز غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه ۶ دی، صاف تا نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای ۹ و ۱ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ۷ دی، صاف، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hadis

      فکر کم شیراز تنها کلان شهری هست که الودگی هوا نداره.
      از قم و اراک و کرج هم ک بزرگتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج