اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۶۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

چرا گلکسی اس ۷ گران خواهد بود؟

بر اساس خبرهایی که از سوی منبعی لهستانی انتشار یافته اند، سامسونگ تصمیم دارد قیمت گلکسی اس ۷، پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را به نسبت سال های گذشته افزایش دهد.

وب‌سایت دیجی کالا - میر مستکین: بر اساس خبرهایی که از سوی منبعی لهستانی انتشار یافته اند، سامسونگ تصمیم دارد قیمت گلکسی اس ۷، پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را به نسبت سال های گذشته افزایش دهد.

چرا گلکسی اس 7 گران خواهد بود؟

در این میان آقای Evan Blass که در توییتر با اکانت evleaks اطلاعاتی را در مورد گجت های معرفی نشده به شکل غیر رسمی منتشر می کند، خبر می دهد که گلکسی اس ۷ سامسونگ شامل چهار نمونه مختلف خواهد بود. با دیجیاتو همراه باشید.


۴ نمونه، شامل گلکسی اس ۷ استاندارد، نسخه اج، گلکسی اس ۷ پلاس و نسخه اج پلاس می شوند.

اما همانگونه که گفتیم سامسونگ تصمیم دارد نسخه بعدی از پرچمدار کهکشانی هایش را با قیمتی بیشتر از نسل فعلی به بازار عرضه نماید و گفته می شود علت این موضوع، حضور یک اسکنر عنبیه چشم در این موبایل است.

با وجود چنین حسگری، کاربر می تواند با نگاه کردن به موبایل خود، قفل آن را گشوده و تلفن همراه خود را آماده به کار کند؛ دقیقا همانند سنسورهای اثر انگشت فعلی.

در حال حاضر چند تصویر از گلکسی اس ۷ سامسونگ افشا شده و بر اساس آنها می توان مشاهده کرد که طراحی موبایل مورد بحث تفاوت چندانی با نسل فعلی نداشته و صرفا کلید هوم، به شکلی کشیده تر درآمده و اکنون بیشتر شبیه به یک مستطیل است.

انتظار می رود که سامسونگ، تلفن هوشمند یاد شده را در ۲۱ فوریه - یکم بهمن ماه رونمایی کند. لازم به ذکر است که از چند سال پیش تا کنون، سامسونگ گلکسی اس هایش را در کنگره جهانی موبایل رونمایی می کرد اما امسال برخلاف معمول، می خواهد چند روز زودتر چنین کاری را انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج