۲۸۰۶۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی از مدل های جدید ASUS ZenBook

ایسوس به تازگی مدل های جدیدی از خانواده ZenBook های خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake هستند. UX۳۰۳ و UX۳۰۵ دو مدلی به شمار می روند که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است.

مجله دیجی کالا - امیر مستکین: ایسوس به تازگی مدل های جدیدی از خانواده ZenBook های خود را معرفی نموده است که مجهز به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky-Lake هستند. UX۳۰۳ و UX۳۰۵ دو مدلی به شمار می روند که ایسوس به تازگی آن ها را به روز نموده است.

رونمایی از مدل های جدید ASUS ZenBook

این شرکت به تازگی دو نسخه جدید از ZenBook های خود را معرفی نموده است که به پلتفرم جدید اینتل با نام Sky Lake مجهز هستند. این پلتفرم به نوعی انقلابی در دستگاه های قابل حمل به شمار می رود که در نهایت از ۳۰% کارآیی بیشتر و در عین حال ۱۵% مصرف انرژی کمتر بهره می برد. این موضوع باعث خواهد شد تا حجم باتری ها کم شده در نهایت وزن و ابعاد دستگاه ها نیز کم تر گردد.

رونمایی از مدل های جدید ASUS ZenBook

از دیگر بهبود های چشم گیر در این سری می توان به افزایش کارایی پردازنده گرافیکی Intel اشاره نمود که به واسط آن شما کمتر از کارت گرافیک دوم استفاده خواهید نمود. اولین نکته در مورد این پردازنده گرافیکی پشتیبانی از ۳ نمایشگر با وضوح تصویر ۴K به صورت همزمان است که نشان از توان بالای این پردازنده ها دارد. این موضوع مخصوصا برای دستگاه های موسوم به Ultrabook یک مزیت بسیار مهم محسوب می شود.

UX۳۰۵CA و UX۳۰۵UA

اما پرفروش ترین نوت بوک خانواده ZenBook حالا به روز شده اند. این سری به پردازنده های نسل ششم Intel Core i ۷ ۶۵۰۰U و Intel Core M۷-۶Y۷۵ مجهز خواهد شد. UX۳۰۵CA فقط ۱.۲ کیلوگرم وزن خواهد داشت و ضخامت آن فقط و فقط ۱۲.۳ میلیمتر خواهد بود. UX۳۰۵UA نیز ۱.۳ کیلوگرم وزن و ۱۶ میلیمتر ضخامت خواهد داشت. صفحه نمایش این مدل های ۱۳.۳ اینچ از وضوح تصویر QHD+ ۳۲۰۰X۱۸۰۰ برخوردار خواهد بود. یکی دیگر از نکات جالب در مورد UX۳۰۵ مجهز بودن به دوربین با تکنولوژی Biometric است که می تواند از چندین فاکتور برای شناسایی چهره افراد برای ورود به محیط سیستم عامل استفاده نماید و این موضوع در مقایسه با تکنولوژی های نسل پیشین از دقت فوق العاده ای برخوردار شده.

UX۳۰۳UA و UX۳۰۳UB

قویترین خانواده نوت بوک های سری ZenBook مدل UX۳۰۳ است که در نوع خود انقلابی در زمینه دستگاه های Ultrabook محسوب می شود.UX۳۰۳UB وUX۳۰۳UA نسخه های جدید این سری است که پردازنده Intel Core i ۷ ۶۵۰۰U مجهز خواهند شد اما نکته هیجان انگیز در مورد این سری مجهز بودن آنها پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT۹۴۰M است .این موضوع این دستگاه را یک الترابوک پر قدرت در اجرای بازی ها و همچنین پردازش های گرافیکی سنگین می نماید. جنس بدنه UX۳۰۵ به مانند گذشته از فلز خواهد بود و در طراحی آن از Zen بهره گرفته شده است و در سه رنگ هیجان انگیز و شیک عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج