۲۸۱۱۹۸
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

شیشه مشكی اغلب برای عطرهایی استفاده می‌شود كه رایحه‌ای متفاوت و ناشناخته دارند؛ رایحه‌هایی كه كشف شخصیت شما را سخت می‌كند و چهره‌ای مرموز از شما می‌سازد..

مجله زندگی ایده آل - آرمیتا جلالیان: طراحان عطر همیشه به تاثیر مهم شیشه عطر در كامل كردن كارشان اشاره می‌كنند و می‌گویند استفاده از رنگ مشكی در شیشه عطر و ترکیب آن با رنگ طلایی، محصول ساخته شده را لوكس، پرشكوه و پر رمز و راز می‌کند اما شیشه مشكی اغلب برای عطرهایی استفاده می‌شود كه رایحه‌ای متفاوت و ناشناخته دارند؛ رایحه‌هایی كه كشف شخصیت شما را سخت می‌كند و چهره‌ای مرموز از شما می‌سازد.

جذابیت بیكران

Tom Ford Noir Pour Femme Eau de Parfum

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

تام فورد محصول جدیدش را با هدف تغییر و تحول در مسیر گذشته وارد بازار كرد. این محصول جدید با كارهای قبلی تام فورد تفاوت اندكی دارد و همان حال و هوای مرموز را حفظ كرده است. این عطر با تركیب یاسمن با طراوت، وانیل، كهربا و چوب صندل ساخته شده است و این تركیب خاصیت زنانه و جذابیتی منحصر به فرد به این محصول بخشیده است. به علت وجود چوب صندل در این تركیب ماندگاری و قدرت آن افزایش یافته است. Tom Ford Noir Pour Femme در شب‌های سرد انرژی و طراوت را به شما می‌بخشد.


مخمل آسیایی

Maison Francis Kurkdjian Oud Satin Mood

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

لوكس‌ترین و گران‌ترین ادكلن این مجموعه آخرین محصول Maison Francis kurkdjian است. این ادكلن لوكس و پررمز و راز از عصاره چوب عود لائوس و رز خالص تركی و صمغ درختان آسیایی ساخته شده است. ارتباط لطیف این ادكلن با احساس شما مانند پیچیده شدن در مخملی نرم و زیباست.


نوستالژی مجلل

Sisley Paris Soir d'Orient

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

ایزابل دو اورنانو طراح معروف و بنیانگذار برند سیسلی، آخرین عطر خود را با حس نوستالژیك و با الهام از بازی‌های كودكانه‌اش در باغ سلطنتی سویل آل سزار طراحی كرده است. این عطر كه از تركیب عصاره مجلل لیموی ایتالیایی، فلفل سیاه و نعناع اندونزیایی ساخته شده، به چهره شما رنگ كلاسیك و رمزآلودی می‌بخشد. تصویر عجیب در این عطر زنانه كه چهره زنی را نشان می‌دهد، به مرموز شدن فضا دامن می‌زند.


شرقی تمام‌عیار

Van Cleef & Arpels

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

كمپانی Van Cleef & Arpels عطر جدید خود را در مجموعه Extraordinaire Ambre Impérial ارائه كرد. این عطر با تركیبی جذاب از كهربا آغاز می‌شود و در قلب خود فلفل صورتی جای داده است؛ این تركیب منحصر به فرد در نهایت با دانه تونكا و وانیل پایان می‌یابد. این عطر از مجموعه عصاره‌هایی است كه نمی‌توانید تصوری از رایحه به دست آمده آنها داشته باشید؛ این عطر شیرین و تند از شب شرقی الهام گرفته و ماندگاری بالایی دارد.


حس ناب دریای عمان

Jo Malone London Incense & Cedrat

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

ادكلن جدید Jo Malone اوایل ۲۰۱۵ در لندن رونمایی شد. این ادكلن دربردارنده حس دوران كودكی و مملو از نشاط و طراوت و تازگی است. عصاره پایه این ادكلن، عود عمانی-تركیب كندر وچوب درخت مركبات- است و در قلب آن از چوب عود و عصاره برگامونت استفاده شده.

عصاره پایانی این تركیب نیز رز سرخ است. این تركیب منحصر به فرد و خاص به علت دارا بودن حس شرقی، گرما و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد و انتخاب مناسبی برای نیمه دوم سال است.


رویای شب

Voulez-Vous Coucher Avec Moi

با این شیشه‌ها مرموز شوید!

كیلیان هنسی، طراح معروف و خالق عطر Voulez-Vous Coucher Avec Moi می‌گوید كه آخرین مدل عطر پیشنهادی‌اش برای شب مناسب است و رایحه‌ای بسیار مجلل و جذاب دارد. این عطر با عصاره گل رز بلغاری آغاز می‌شود و در قلب خود عصاره یاسمن را جای داده است. این تركیب خاص در نهایت با چوب صندل تازه كه ماندگاری آن را زیاد می‌كند پایان می‌پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج