جاباما
۲۸۱۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

«بزرگ آقا» تجلیل شد

مراسم تجلیل از علی نصیریان-بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون- توسط عوامل سریال شهرزاد سه‌شنبه شب (٨ دی ماه) با حضور بسیاری از چهره‌های سینمایی، ورزشی و ادبی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم تجلیل از علی نصیریان-بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون- توسط عوامل سریال شهرزاد سه‌شنبه شب (٨ دی ماه) با حضور بسیاری از چهره‌های سینمایی، ورزشی و ادبی برگزار شد.

عوامل سریال شهرزاد به همراه بسیاری از چهره‌های سینمایی، ورزشی و ادبی گردهم آمدند تا مراسم بزرگداشت علی نصیریان را با عنوان تجلیل از بزرگ اقای سینمای ایران که اشاره به نقش این هنرمند در سریال شهرزاد دارد، در کنار هم جشن بگیرند.

محمدعلی کشاورز، علی معلم، حسن فتحی، شمس لنگرودی، امین تارخ، احترام پورمند، امیرحسین رستمی، الهام حمیدی، مهدی پاکدل، رسول نجفیان، مصطفی زمانی، سروش صحت، سارا منجزی، زندوکیلی، حجت اشرف زاد، محمد امامی و سیدهادی رضوی (تهیه کنندگان سریال شهرزاد) از جمله چهره‌های هنری حاضر در این مراسم بودند.

«بزرگ آقا» تجلیل شد

از چهره های ورزشی که در مراسم بزرگداشت علی نصیریان شرکت کردند می‌توان به برانکو ایوانکوویچ، افشین پیروانی، آرش برهانی و جواد نکونام اشاره کرد.

شمس لنگرودی از چهره های ادبی حاضر در مراسم تجلیل از علی نصیریان بود که به همراه حسن فتحی در انتهای مراسم تابلویی از چهره علی نصیریان که امضای هنرمندان حاضر در مراسم بر روی آن نقش بسته بود را به رسم یادبود به این هنرمند پیشکسوت هدیه دادند.

همچنین در این مراسم که رضا رشیدپور اجرای آن را بر عهده داشت، فیلمی از صحبت های برخی از هنرمندان کشورمان چون محمد علی کشاورز، حسن فتحی، محمود دولت ابادی، داریوش مهرجویی، داریوش ارجمند، فرهاد آییش، عبدالله اسکندری، مسعود رایگان، رویا تیموریان، محمود پاک نیت، امیر جعفری و هانیه توسلی درباره علی نصیریان پخش شد.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۵ بهمن ۱۳۱۳ است و تاکنون در آثار ماندگاری چون گاو، بوی پیراهن یوسف، کمال الملک، آقای هالو، پستچی، ناخدا خورشید، برج مینو و بسیاری آثار دیگر ایفای نقش کرده است. این روزها نیز شاهد ایفای نقش این هنرمند در سریال شهرزاد هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین بیدار

      کفشهای میرزا نوروز رو فراموش کردین، البته من تابحال نشنیده ام که به اقای نصیریان بزرگ آقا یا به لحجه ترکی، بیوک آقا لقب داده باشند....؛ جای تاسفه که از این نابغه های دنیای سینما و تاتر ؛ از جمله استاد محمدعلی کشاورز در این 10 ساله اخیر استفاده نکردند، و همه این تقصیرات و کوتاهی ها برمیگرده به مافیای سینمای ایران و همچنین باند ........؛

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج