۲۸۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

۱۰ راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

رنگ سبز باعث می‌شود تا انسان بیشتر و بیشتر احساس آسودگی خاطر کند زیرا این رنگ بیشترین سهم را در طبیعت دارد. سبز از رنگ‌هایی است که طیف‌های گوناگونی دارد، می‌تواند جلوه‌ای خنثی یا غیرخنثی داشته باشد.

10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

رنگ سبز باعث می‌شود تا انسان بیشتر و بیشتر احساس آسودگی خاطر کند زیرا این رنگ بیشترین سهم را در طبیعت دارد. سبز از رنگ‌هایی است که طیف‌های گوناگونی دارد، می‌تواند جلوه‌ای خنثی یا غیرخنثی داشته باشد. در دکوراسیون از رنگ سبز ملایم می‌توان در کنار رنگ طوسی برای ایجاد یک زمینه دوست‌داشتنی استفاده کرد و با افزودن سبز جنگلی به چیدمان، درام و احساس بخشید. اگر به دنبال رنگی برای ایجاد آرامش، انرژی و تعادل در دکوراسیون خانه هستید آن رنگ، سبز است. وجود رنگ سبز در خانه به فضا احساسی خوشایند می‌دهد و می‌تواند از مهمانان شما به خوبی پذیرایی کند . در استفاده از رنگ سبز هیچ محدودیتی نیست. در اینجا ۱۰ روش برای افزودن رنگ سبز به دکوراسیون آمده است:



10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

سبز در سرویس بهداشتی:

با الهام از طبیعت برای رنگ دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام می‌توانید روح و روان خود را نو سازید. از سبز ملایم و سبز خزه‌ای در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود در حوله‌ها، پرده حمام و دکوراسیون دیوار استفاده کنید.



خوب بخوابید:

مانند سرویس بهداشتی و حمام، اتاق خواب نیز می‌تواند به خوبی زمینه را برای شادابی و تازه شدن روح و روان شما فراهم سازد. در اتاق خواب استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ قهوه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. این ترکیب رنگی که در طبیعت بسیار دیده می‌شود می‌تواند احساس آرامش یک جنگل سبز را در فضا شبیه‌سازی کند.



10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

سبز در آشپزخانه:

استفاده از رنگ سبز در آشپزخانه در کابینت‌ها و در دکوراسیون دیوار بین دو کابینت‌ها می‌تواند نقش بسیار موثری در ایجاد سکون و آرامش در فضا داشته باشد. از آنجا که مواد غذایی رابطه تنگاتنگی با این رنگ دارند، سبز رنگی دوست داشتنی برای دکوراسیون آشپزخانه است.


10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

حواس آرام:

اگر به دنبال دکوراسیون آرامش‌بخش هستید پیشنهاد می‌کنیم از ترکیب رنگی سبز ملایم و زرد کره‌ای برای دکوراسیون استفاده کنید و به کمک این ترکیب رنگی اتاق را به فضایی برای تمركز تبدیل کنید. آدمی از بودن در کنار رنگ‌های آرام لذت می‌برد. می‌توانید با افزودن عناصری مناسب با دکوراسیون بر جذابیت بصری آن محیط بیافزایید.



جوانی از سر بگیرید:

اگر می‌خواهید فضایی انرژی‌بخش و شادی‌آور داشته باشید استفاده از ترکیب رنگی سبز روشن با رنگ زرد روشن را پیشنهاد می‌کنیم. این ترکیب رنگی را می‌توانید بر روکش کوسن‌ها و در آثار هنری استفاده کنید. رنگ سبز می‌تواند به شما کمک کند که خلاق باشید. استفاده از این ترکیب رنگی در فضاهایی مانند اتاق بازی و اتاق کار پیشنهاد می‌شود.



10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

کودک رنگ سبز را دوست دارد:

سبز سیبی و سبز لیمویی از طیف‌های مناسب و نشاط‌آور رنگ سبز برای دکوراسیون فضای بازی و اتاق کودک هستند. این طیف‌ها را می‌توانید به تنهایی یا در کنار رنگ‌های مناسب دیگری مانند انواع رنگ آبی، زرد، قهوه‌ای یا ارغوانی در دکوراسیون اتاق کودک استفاده کنید و فضایی شاد و سرگرم‌کننده برای کودک بسازید.



سبز مردانه:

سبز رنگی بسیار تطبیق‌پذیر است و مخصوص جنسیت خاصی نیست. اما از میان طیف‌های رنگ سبز، سبز ارتشی تا حدودی مردانه‌تر است و برای استفاده در اتاق بیلیارد مناسب است.


10 راه آوردن سبزی و نشاط به خانه

زندگی شهری خود را زنده کنید:

افرای که شهرنشین هستند در زندگی خود فرصت پیاده‌روی در فضای سبز پارک‌ها یا رفتن به چمنزار و دشت و هامون را ندارند. بهترین راه برای ایجاد تازگی در زندگی، آوردن طبیعت به خانه با استفاده از رنگ سبز و مواد طبیعی در دکوراسیون خانه است. برای دکوراسیون خانه خود از طبیعت الهام بگیرید. با این کار زمانی که وارد خانه می‌شوید از خستگی‌ها و فشارهای روحی شما کاسته خواهد شد.



دکوراسیون سبز، دکوراسیونی سازگار با محیط زیست:

برای داشتن دکوراسیون سبز و باطراوت افزون بر رنگ سبز از مواد بازیافتنی و سازگار با محیط زیست استفاده کنید.



سبز در فنگ‌شویی یعنی تعادل:

سبز رنگ تعادل و به معنی هماهنگی و هارمونی است. پس با استفاده از آن در دکوراسیون خانه خود می‌توانید تعادل و هماهنگی را در خانه خود ایجاد کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج