۲۸۲۲۲۵
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

پیش‌ گویی درباره پایان موجودیت اروپا

زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که ۲۰ سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری ایسنا: زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که ۲۰ سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده است.

روزنامه دیلی‌میل نوشت؛"بابا وانگا"، زن پیشگوی بلغارستانی که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۵ سالگی درگذشت، به دلیل درست بودن ۸۵ درصد از پیشگویی‌هایش به عنوان "نوستراداموس بالکان" مشهور است.

این پیشگوی نابینا که تا قبل از این، وقوع حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ را پیش‌بینی کرده بود، یکی از پیش‌بینی‌هایش این است که در سال ۲۰۱۶ افراط‌گران حمله بزرگی به اروپا انجام خواهند داد.

وانگا در طول عمرش صدها پیش‌بینی انجام داد که شامل بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان که با بهار عربی در سال ۲۰۱۰ آغاز می‌شود، بوده است.

وی پیش‌بینی کرده که این جنگ در سوریه اتفاق افتاده و در سال ۲۰۴۳ با استقرار یک "خلافت" به پایتختی شهر رُم ایتالیا به پایان خواهد رسید.

پیش‌ گویی درباره پایان موجودیت اروپا

بابا وانگا پیشگوی مشهور بلغارستانی

وانگا همچنین در پیشگویی‌هایش گفته است که اروپا در انتهای سال جاری میلادی دیگر وجود نخواهد داشت و این قاره تبدیل به یک زمین بایر و تقریبا خالی از سکنه بدون وجود هیچ‌یک از اشکال حیات خواهد شد.

این پیشگویی‌های وحشت‌آور مورد استناد تئوری‌پردازان توطئه که فعالیت داعش در نزدیکی اروپا در لیبی را برجسته کرده‌اند، قرار گرفته است.

حامیان بابا وانگا می‌گویند، او سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ را با گفتن اینکه "یک موج عظیم سراسر ساحل بزرگی که در آن مردم بسیار و چند شهر وجود دارند را می‌پوشاند و همه چیز زیر آب ناپدید خواهد شد" پیش‌بینی کرده بود.

همچنین این پیشگو در سال ۱۹۸۹ گفته بود، "برادران آمریکایی هدف حمله دو پرنده فولادی قرار خواهند گرفت" که اشاره به حادثه ۱۱ سپتامبر دارد.

همچنین گفته شده که وانگا ۶۰ سال پیش نسبت به ذوب شدن یخ‌های قطبی و افزایش سطح دریاها هشدار داده بود که این حاکی از پیش‌بینی افزایش دمای جهانی است.

این پیشگو زاده روستایی به نام "استرومیکا" در پایین قله‌ای در بلغارستان است و گمان برده می‌شود که در یک طوفان بینایی خود را از دست داد. وی پس از نابینا شدن ادعا کرد که توانایی پیش‌بینی آینده را به دست آورده است.

همچنین وانگا درباره رئیس جمهور شدن اوباما نیز پیش‌بینی کرده بود که "چهل‌وچهارمین رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد آفریقایی- آمریکایی خواهد بود" اما در عین حال وی هشدار داد که این فرد "آخرین رئیس‌جمهور آمریکا" است.

او همچنین برای زندگی چند قرن بعد انسانها نیز پیش‌بینی‌هایی را کرده است؛ از جمله پیش‌بینی‌های وی این است که تا سال ۲۱۳۰ بیگانگان فضایی به تمدن‌های انسانی کمک خواهند کرد که در زیر دریاها زندگی کنند و در سال ۳۰۰۵ جنگ بزرگی در مریخ به وقوع خواهد پیوست.

وی همچنین گفته است که تا سال ۳۷۹۷ هر چیزی از روی کره زمین ناپدید می‌شود اما تا آن زمان انسان‌ها به این قابلیت دست پیدا کرده‌اند که برای زندگی به یک منظومه ستاره‌ای جدید کوچ کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Utopia

      بعنوان یه داستان علمی تخیلی هیجان انگیز بود..

      پس بزودی تا سال بعد دروغاش آشکار میشه...

      اینا سرمایه گذاریهایی هستش که ابرقدرتها اونا رو علم میکنن و بهشون میگن چیا بگید تا مجوز جنایتهاشون باشه.. این وسط کی بهتر از یه زن روستایی نابینا؟!

    • بدون نام

      چرا چند آدم کم عقل کریه نمیتونن پیشرفت کشور خوشبختی و شادی و آرامش انسانهای دیگرو ببینن

    • بدون نام

      ما خودمون همیشه در استرس و افسردگی زندگی کردیم لمس کردیم افراطی ها اروپا رو دیگه خراب نکن خود مسلمانان سوری برای خوشبختی پناه بردن به اروپا نه کشورهای همسایه!

    • ebi

      قابل تامله...

    • بدون نام

      جلل خالق

    • Utopia

      بعنوان یه داستان علمی تخیلی هیجان انگیز بود..

      پس بزودی تا سال بعد دروغاش آشکار میشه...

      اینا سرمایه گذاریهایی هستش که ابرقدرتها اونا رو علم میکنن و بهشون میگن چیا بگید تا مجوز جنایتهاشون باشه.. این وسط کی بهتر از یه زن روستایی نابینا؟!

    • آرش ایرانی

      همش چرت و پرت و شایعه ای بیش نیست!
      الکی به مردم هیجان میدن که بیکار نباشن!
      نوستراداموس که گُندشون بود، پیش بینیش چرت از آب در اومد!

    • بدون نام

      انتظار دارین مردم باور کنن؟!

    • user

      این حرفا فقط برای بهره برداری های سیاسی گفته میشه و واقعیت نداره 2012 هم قرار بود دنیا نابود بشه ولی ما هنوز زنده ایم و زمین هم سر جاشه

    • بدون نام

      چرت و پرت است.

    • قربانعلی

      وآقا این یک اراجیف خبرنگاری بیشترنیست این بنده خدا سردلش سنگین بوده وگرنه نوسترآداموس هم پیش گویی درست نکرد سال 2000قرار بوده دنیا به آخر برسد وعده ای ساده لوح ونفهم باورکرده بودند. واین گفته ها ونوشته ها بیشترشبیه جنگ ستارگان است که برای پرکردن صفحه های روزنامه خوب است وگرنه ارزش خواندن ندارد

    • sINA

      چِرت و پِرت محض ولی اگه جمله آخرش دُرُس باشه حیفه ک تو این قرن به دنیا اومدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج