۲۸۴۳۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خوش پوشی به وقت زمستان ۹۴

به اعتقاد گروهی از كارشناسان، زمستان فصل خوش‌پوشی است چون اكسسوری‌های ریز و درشتی مثل كلاه، شال‌گردن و. . . را دارد كه امكان بازی با ست لباس و خلاقیت را به شما می‌دهد.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: به اعتقاد گروهی از كارشناسان، زمستان فصل خوش‌پوشی است چون اكسسوری‌های ریز و درشتی مثل كلاه، شال‌گردن و. . . را دارد كه امكان بازی با ست لباس و خلاقیت را به شما می‌دهد. به نظر ما این فرصت خوش‌پوشی را از دست ندهید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

كافی است در میان انبوه محصولات موجود در بازار انتخابی شایسته انجام دهید و یك گام بلند به سمت خوش‌پوشی ‌بردارید. به این بهانه سری زدیم به كارهای برند «تارتن»، یكی از برندهای برتر شال و كلاه، تا با آراستگی بتوانید شكیل‌تر شوید و با بستن این شال و كلاه‌های رنگارنگ خلاقیت خود را به رخ بكشید. ست‌های بافتنی كه برای این شماره درنظر گرفته‌ایم از انتخاب‌های طراحان برند «تارتن» برای زمستان امسال است.

انرژی‌زا و روح‌بخش

به طور معمول، كرم رنگ روشنی است كه برای روزهای گرم سال پیشنهاد می‌شود اما دراینجا می‌توانید ببینید كه چقدر در یك ست زمستانی به خوبی جا گرفته و آن را كامل كرده است. رنگ كرم جزء رنگ‌هایی است كه از ثبات زیادی برخوردار است و هرجا كه باشد روشنی و حس خوشایندی را جاری می‌كند. این شال، كلاه و دستكش را با هر رنگ پالتو یا بارانی می‌توانید بپوشید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

ساده و سنگین

با این ست زیبا دیگر نیازی نیست نگران یخ كردن گوش‌ها و دست‌های‌تان به‌خصوص در هوای برفی باشید. خصوصیت خوب این مدل، رنگ مشكی آن است كه با هر تیپی سازگاری دارد. این ست انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌هایی است كه پوست‌ صورت و دست‌شان در برابر سرما دچار خشكی بیش از حد می‌شود؛ چون جنس بافتنی آن، هم رطوبت دست‌تان را حفظ می‌كند هم دمای آنها را ثابت نگه می‌دارد.


هماهنگ با تیپ‌تان

اگر دوست دارید در این زمستان تنوعی در ظاهرتان ایجاد كنید لازم نیست انتخاب‌هایی هزینه‌بر مثل پالتویی ‌تازه داشته باشید؛ شما می‌توانید با انتخاب این كلاه و شال‌گردن در كمد زمستانی خود تنوع ایجاد کنید. این بافتنی خوش‌رنگ، هم شما را گرم نگه می‌دارد هم جنبه زیبایی دارد. قسمت جالب این بافتنی، جایی است كه برای دست بافته شده تا بتوانید دستان تان را گرم نگه دارید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

زمستان با ظاهری متفاوت

اگر فكر می‌كنید ست‌های بافتنی جلوی دست و پای شما را می‌گیرند، ما به شما این مدل كلاه و شال را پیشنهاد می‌کنیم. خوبی این شال و كلاه این است كه دیگر شال‌گردن جلوی دست و پای شما را نمی‌گیرد و چون به كلاه وصل است خیلی راحت دور گردن قرار می‌گیرد. این بافتنی زیبا و خوش‌رنگ علاوه بر زیبایی ظاهری، گرم‌كننده و مناسب فصل است.

خوش پوشی به وقت زمستان 94


ظریف اما گرم

در این عكس بافت كوچكی را می‌بینید كه با وجود كوچك بودنش كارایی فوق‌العاده‌ای دارد و پیشانی شما را در برابر سوز و سرما گرم نگه می‌دارد. این هدبند ظریف كه استادانه بافته شده ظاهر و فرمی سبك و راحت دارد و برای كسانی كه اهل پوشیدن بافتنی نیستند و دنبال كارهای ظریف ولی زیبا می‌گردند، مناسب است و آنقدر چشم‌گیر است كه دل‌تان بخواهد یكی از آن را داشته باشید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

كمی گرم شوید!

برای هر خانم و آقای شیك‌پوش و آراسته‌ای، داشتن یك كلاه زیبا و ظریف برای این فصل لازم است. این كلاه طراحی جالبی دارد؛ یك كلاه كه از دو طرف باز است و می‌توانید از آن به‌عنوان گردنی هم استفاده كنید. این مدل برای خانم‌ها و آقایانی كه مجموعه‌های اسپرت را بیشتر می‌پسندند، مناسب‌تر است. این كلاه با روزهای سرد زمستانی كاملا هماهنگ است.


قدرتمند شوید

رنگ بنفش، رنگ محبت و قدرت است و با الهام از این رنگ، خاص و باوقار می‌شوید. این رنگ زیبا از آن رنگ‌هایی است كه تقریبا به همه می‌آید مخصوصا كسانی كه پوست تیره دارند. شما می‌توانید این ست دوست داشتنی را با بارانی یا پالتوی مشكی ست كنید و در روزهای سفید بدرخشید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

نشاط‌آور و آرامش‌بخش

یك ست شال‌گردن، كلاه و دستكش بی‌نظیر برای شما كه این طیف رنگ را می‌پسندید. به كسانی كه پوست گندمگون و روشن دارند پیشنهاد می‌كنیم از رنگ‌های آبی - سبز در پوشش خود استفاده كنند. به خاطر داشته باشید این رنگ با لباس‌های جین، آبی، سبز و. . . به خوبی هماهنگ می‌شود. اگر آدم سرمایی هستید، سعی كنید با پوشیدن لباس‌های تیره‌تر مانند آبی سیر در روزهای زمستان دمای بدن‌تان را بالا ببرید.


متفاوت باشید

مزیت این ست كلاه نقابدار آن است كه پیشانی شما را از وزش باد مصون نگه می‌دارد و به همین دلیل به كسانی توصیه می‌شود كه از بیماری سینوزیت رنج می‌برند؛ این ست سبز رنگ هم گرم است هم لطیف. اگر عادت به بافتنی‌های سنگین و حجیم ندارید این مدل بهترین انتخاب است. نه آنقدر ضخیم است كه وقتی از آن استفاده می‌كنید احساس ناراحتی كنید و نه آنقدر نازك كه موقع پوشیدن آن احساس سرما كنید.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

پیشنهادی برای سرمایی‌ها

اگر گرم بودن ست مهم‌ترین اولویت شما در انتخاب است، این ست را به شما توصیه می‌كنیم؛ همچنین این ست به دلیل رنگ قهوه‌ای مناسب كسانی است كه كلاسیك‌پوش هستند.


زرشكی را دست‌كم نگیرید

خوش پوشی به وقت زمستان 94

رنگ زرشكی در زمستان واقعا فوق‌العاده است و خود این رنگ می‌تواند شما را گرم كند. این شال‌گردن شیك با ضخامت مناسبی كه دارد، گرمای خوبی به بدن شما می‌دهد. خانم‌ها و آقایانی كه به ظاهر خود در زمستان بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهند، بدون شك در خریدن این شال تردید نمی‌كنند. انتخاب این شال به رنگ زرشكی و سفید وقتی در كنار رنگ مشكی قرار می‌گیرد تعادل و تناسب رنگی لازم را هم در پوشش شما ایجاد می‌كند.


ظریف و زیبا

خوش پوشی به وقت زمستان 94

همان‌طور كه در فصل‏های گرم داشتن شال‌های نازك و خنك واجب است، در فصل زمستان هم سر كردن شال‌های بافتنی برای‌تان حیاتی است. با داشتن این مدل‌ شال‌های ظریف و دوست‌داشتنی در زمستان هیچ‌وقت احساس سرما نمی‌كنید. این شال ظریف، ست زمستانی شما را تكمیل می‌كند و می‌تواند لبخند را روی لبان شما بیاورد.


جوان‌ترها

زمستان امسال بافتنی‌هایی متفاوت‌تر از همیشه داشته باشید. این مدل شال كه الهام‌گرفته از یقه كت است به دخترها و پسرهای جوان و نوجوانی پیشنهاد می‌شود كه تیپ و مدل اسپرت را به هر پوششی ترجیح می‌دهند و می‌كوشند با این ست، تیپ خاص خودشان را بسازند. این مدل شال را فقط می‌توان در برند « تارتن »پیدا كرد.

خوش پوشی به وقت زمستان 94

گرم شوید

وقتی مجموعه رنگ‏های موجود در ست لباس شما انرژی زیادی ندارند، سعی كنید با اضافه كردن یك تكه كوچك حال و هوای‌ ست‌تان را تغییر دهید. مثلا استفاده از این شال‌گردن زیبا و پهن كه به‌طور كامل دور گردن را می‌گیرد، می‌تواند تیپ شما را صد برابر تغییر دهد.


تین‌ایجرها می‌پسندند

خوش پوشی به وقت زمستان 94

برای روزهای زمستانی و روزهایی كه سوز و سرما اذیت می‌كند، واجب‌ترین پوشاك كلاه است؛ كلاهی بافتنی با نقاب كه تمام پیشانی و گوش‌ها را می‌پوشاند و شما را از سوز و سرما در امان نگه می‌دارد. این كلاه جوان‌پسند همانطور كه شما را از سرما نجات می‌دهد، در روزهای سرد آفتابی هم می‌تواند صورت شما را از تابش آفتاب دور نگه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج