۲۸۴۳۵۲
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم

همراه با یك طراح جوان كه از تركیب پارچه و چرم دنیای متفاوتی خلق می‌كند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با هنر و خلاقیت غریبه نبود. از همان روزهای كودكی در خانواده‌ای هنرمند بزرگ شد و در دانشگاه معماری درس خواند؛ حالا آنا عیوض‌خانی طراح كارهای زیبایی است كه تركیبی خلاقانه از پارچه و چرم هستند! او متولد ۱۳۶۵ و یك سال و نیم است كه به اعتبار تحصیل و علاقه، پارچه و چرم را با هم تركیب می‌كند. آنا عیوض‌خانی به كمك مادرش، اكرم خانزاده كه حدود ۳۰ سال است در حرفه خیاطی مهارت دارد، برند برش را ثبت كرده و كارهایش را با این نام عرضه می‌كند.

به برند ایرانی اعتماد كنید

«برای شروع رفتم سراغ كیف؛ كافی بود طرحی زیبا به فكرم برسد؛پارچه آن را تهیه و آن طرح را روی كیف و كفش پیاده می‌كردم.» آنا عوض‌خانی به یکباره متوجه شد طرح‌های روی كیف و كفش آنقدر مورد استقبال دوست و آشنا قرار گرفته كه دیگر مشتری آنها فقط خود او نیست. سفارش‌ها آنقدر گسترده می‌شوند كه به تاسیس گالری برش در رودهن منجر می‌شود. این مادر و دختر كارهایی را به مردم ارائه می‌دهند كه هم باكیفیت است و هم برای ساخت آنها زمان زیادی را صرف می‌كنند تا خاص باشند. هدف آنا عوض‌خانی از این روش كار، ایجاد اعتماد به تولیدات داخلی و برندهای ایرانی است.

«برش» از كجا آمد

در مورد اسم مجموعه‌ام خیلی فكر كردیم ولی چون همیشه برند ایرانی برای ما مهم بود و این كار یك هنر ایرانی محسوب می‌شود، دوست داشتیم اسم برند ایرانی باشد و حتی لوگوی آن هم ایرانی نوشته شود. در نتیجه تصمیم گرفتیم اسمی انتخاب كنیم كه مرتبط با دست، پارچه و خیاطی باشد. به همین منظور برش را انتخاب كردیم؛ اسمی كه با كارهایم هارمونی داشت چون در همه كارها، شروع با برش پارچه است. فكر می‌كنم این بهترین انتخابی بود كه می‌توانستم برای كارهایم داشته باشم.

روزهای بارانی در راهند. برای همین است كه در پاییز و زمستان استفاده از رنگ مشكی، انتخاب خیلی خوبی است. این كیف و كفش، حالت اسپرت دارد و برای مكان‌های غیررسمی مناسب‌تر است. روی كیف تركیبی از پارچه‌های گلدار و چرم مصنوعی است. چرم این كیف به رنگ خردلی و كفش این ست مشكی لژدار است كه می‌توانید با یك پالتو یا بارانی مشكی ستی زیبا و جذاب تهیه كنید.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم


این ست باب سلیقه خانم‌هایی است كه به رنگ خردلی و قهوه‌ای علاقه دارند و دنبال تك بودن هستند. كیف این ست از پارچه‌های بافتنی، كتان و چرم مصنوعی تهیه شده و به دلیل داشتن بند بلند، به صورت كج هم قابل استفاده است. اگر یك پالتو یا بارانی قهوه‌ای دارید، این تركیب را برای آن در نظر بگیرید.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم


كیف این ست، شامل پارچه جین، كتان و چرم مصنوعی است كه دارای لایه ضخیم است و درونش آستركشی شده تا برای فصل پاییز و زمستان مناسب باشد. خیلی از دخترخانم‌های جوان و نوجوان دوست دارند میان دوستان‌شان متفاوت به نظر برسند و چیزهایی بپوشند كه در هر فروشگاهی دیده نمی‌شود. یكی از راه‌های متفاوت بودن در ظاهر برای این سن كه بیش از هر زمانی جین پوش هستند، ست جین است.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم


آنا عیوض‌خانی خواسته با كارهای ایرانی كاری كند كه جوان‌های ایرانی از آن استقبال كنند. به همین دلیل سعی می‌كند تا جایی كه ممكن است، سلیقه ایرانی را در كارش لحاظ كند. كیف این ست از پارچه كتان تهیه شده ولی لایه‌ای ضخیم در نظر گرفته شده تا وسایل شما را در برابر باران و برف محافظت كند.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم


این كیف زرشكی كه تلفیقی از پارچه پشمی، كتان و چرم مصنوعی است، با كفش ست خود می‌تواند لباس شما را جذاب و خاص كند. تن پوش زمستانی مشكی و ساده شما با این ست و فقط با اضافه كردن یك شال زرشكی، جلوه‌ای متفاوت پیدا می‌كند.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم


جذابیت این كیف به پارچه‌ ماهوتی كارشده در آن است كه آب درونش نفوذ نمی‌كند و خیس نمی‌شود. این كیف مشكی و سفید تلفیقی از چرم مصنوعی و پارچه ماهوتی است كه با كفش سفید ستی بی‌نظیر برای شما می‌سازد. این كیف با یك بند بلند كه از چرم مصنوعی است، روی دوش شما می‌نشیند و با كفش ست خود، شما را در روزهای سرد خوش‌پو‌ش‌تر می‌كند.

تیپی متفاوت با تركیب پارچه و چرم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • alma

      کیف هاش قشنگه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج