۲۸۴۹۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شرط رفیعی برای حضور در تئاتر فجر

دکتر علی رفیعی تاکید کرد که حضورش در جشنواره تئاتر فجر مشروط به پذیرش یک شرط است و اگر این شرط اجرا نشود،نه تنها از حضور در جشنواره انصراف می‌دهد،بلکه از ادامه اجراهای عمومی این نمایش نیز صرف‌نظر خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: دکتر علی رفیعی تاکید کرد که حضورش در جشنواره تئاتر فجر مشروط به پذیرش یک شرط است و اگر این شرط اجرا نشود،نه تنها از حضور در جشنواره انصراف می‌دهد،بلکه از ادامه اجراهای عمومی این نمایش نیز صرف‌نظر خواهد کرد.

در پی اعلام نمایش‌های بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر و حضور نمایش«خاطرات و کابوس‌های جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا آقاخان فراهانی» کار علی رفیعی در این بخش، وی در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایسنا، متذکر شد:تنها شرط‌م با مرکز هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره فجر این بوده که تالار وحدت تمام مسئولیت‌های مالی را در قبال ما انجام بدهد، یعنی تمام مطالبات ما را بپردازد.

وی که این روزها نمایش‌ خود را در تالار وحدت اجرا می‌کند، ادامه داد: ما از این تالار طلبی نداریم و فقط پول فروش بلیت‌مان را می‌خواهیم و با این شرط بود که پذیرفتم در جشنواره شرکت کنم.

رفیعی با اشاره به این‌که فردا (۱۹ دی‌ ماه) قرار است جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود،افزود: در این جلسه تکلیف این قضیه کاملا مشخص و روشن می‌شود. اگر مطالبات ما پرداخت نشود،از شرکت در جشنواره کناره‌گیری می‌کنم.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد:به جز این، هر لحظه ممکن است از ادامه‌ی این اجراها انصراف بدهم. البته آقای مراد‌خانی معاون هنری همه دستورات مساعد را به مدیران مسئول داده است و آنها باید امور را حل و فصل کنند و به دستور معاونت هنری احترام بگذارند، اما اگر چنین نکنند، نه تنها خودم را از شرکت در جشنواره کنار می‌کشم، بلکه از ادامه‌ی اجراهای نمایش نیز صرف‌نظر خواهم کرد.

نمایش «خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی‌خان فراهانی» به نویسندگی و کارگردانی و طراحی علی رفیعی از روز ۲۱ آبان‌ماه گذشته در تالار وحدت به صحنه رفته است.

در این اثر نمایشی سیامک صفری،مهدی سلطانی، مریم سعادت، مصطفی ساسانی، نسرین درخشان‌زاده، سارا رسول‌زاده، فروغ قجابگلی،زهیر یاری،عباس جمالی،ساناز روشنی،هوشنگ قوانلو،یلدا عباسی،عزالدین توفیق، وحید آجرلو،عباس آقاجانی،مجتبی آقامیرزایی، حامد احمدجو،سعید احمدی،مهسا باقری،شیما بختیاری،نواب ثریا،مسعود جهانبخش،میثم دامن‌زه،راشین دیدنده،شیرین ریاضی، فرزانه زینتی،علی صادقی،حسین کریمی،مصطفی لطیفی‌خواه،لاله نورالدین‌موسی،روهان نیکخواه،نرگس نیک‌سیرت و پریا وزیری ایفای نقش می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج