۲۸۵۷۶۲
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

حقوق سالانه صدا و سیمایی‏ ها

رئیس سازمان صداوسیما در صحبت‏های اخیرش به مشکلات مالی این رسانه اشاره کرده و گفته است که «دولت در سال‏جاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه جاری به رسانه‏ ملی کمک مالی می‏کند؛ درحالی‌که خرج صداوسیما بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن بدهی‏هایی است که از گذشته بر دوش رسانه مانده است.»

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان صداوسیما در صحبت‏های اخیرش به مشکلات مالی این رسانه اشاره کرده و گفته است که «دولت در سال‏جاری حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه جاری به رسانه‏ ملی کمک مالی می‏کند؛ درحالی‌که خرج صداوسیما بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن بدهی‏هایی است که از گذشته بر دوش رسانه مانده است.»

محمد سرافراز در دیدار با مخبرین کمیسیون‏های مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما که رسانه را در انجام وظایفش با مشکلات عدیده‏ای روبه‏رو ساخته است، به برنامه ششم توسعه هم اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم، موضوع فرهنگ مهجور مانده و در این برنامه برای رسانه نیز جایگاه مناسبی پیش‏بینی نشده است.

وی افزود: هر چند دولت درصدد تجدید نظر در برنامه ششم توسعه است و ما نیز پیشنهادهای خود را داده‏ایم، اما معلوم نیست که این پیشنهادها تا چه اندازه محقق خواهد شد. سرافراز با اشاره به سهم بسیار اندک فرهنگ در کل بودجه، تصریح کرد: در شرایط کنونی، مساله رسانه در اکثر کشورها فراتر از دیگر مسائل فرهنگی است. رسانه ملی نیز موظف است در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاست خارجی، داخلی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی به تولید محتوا بپردازد و زمینه فرهنگ‏سازی در این موضوعات را در جامعه فراهم کند. بنابراین رسانه، موضوع اصلی در حوزه فرهنگ است و نباید آن را جزئی از فرهنگ و در نهایت بودجه فرهنگی در نظر آوریم.

وی یادآور شد: حقوق کارکنان و بازنشستگان رسانه ملی بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان است و کمک‏های دولت حتی به تامین حقوق کارکنان نیز نمی‏رسد. این در حالی است که حقوق کارکنان دولت به‏‌صورت جداگانه و مستقیم از سوی دولت پرداخت می‏شود و بودجه جاری اختصاص یافته به دستگاه‏ها صرف پرداختن به ماموریت آن دستگاه‏ها می‏شود؛ درحالی‌که برای صداوسیما حقوق کارکنان نیز در همان بودجه‏ای که اختصاص می‏یابد، دیده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس پول هنگفت تبلیغات چی میشه؟؟؟؟

    • یک ایرانی

      شما رو به قرآن دست از سر بودجه ی مملکت بردارید, همون سریالا و فیلمای صدبار تکراریتونو بازم پخش کنین هرکی خواست میبینه, اینهمه پول بیت المال رو میخواین خرج پنج درصد مردم کنید که چی بشه...

    • علی

      معاون نظارت بر صدا و سیما : بعضی شبکه های ما به اندازه ی کارکنانش بیننده ندارد. کلا ببندینش بره پول یامفت . حقوق چند ده میلیونی

    • محمود

      آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هيچي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج