اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۵۹۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ناظم الشریعه: فدراسیون پول ندارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه باید قبول کنیم که امروز در ایران فوتسال زیر یوغ فوتبال قرار دارد، گفت: تا بازی‌های جام ملتهای آسیا فقط ۲۰ روز فرصت داریم و فدراسیون فوتبال پول ندارد که ما بتوانیم یک تیم دعوت کنیم و بازی دوستانه انجام دهیم.

خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم الشریعه اظهار کرد: وقتی لیگ باکیفیت باشد قطعا تیم ملی با کیفیتی نیز خواهیم داشت و خوشبختانه امسال با توجه به اینکه تا بازی پایانی سه تیم شانس قهرمانی داشتند نشان می‌دهد که وضعیت لیگ مناسب بوده است.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی مناسب و دقیق می‌تواند تیم ملی و لیگ را رو به جلو ببرد، افزود: طی سه ماه گذشته که تیم ملی تحویل بنده شده است سعی کرده‌ایم که زمان از دسته رفته گذشته را جبران کنیم و برای این موضوع بسیار تلاش کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بابیان اینکه تا رقابت‌های جام ملتهای آسیا فقط ۲۰ روز باقی‌مانده و در واقع این ۲۰ روز، طلایی نامیده می‌شود، گفت: فعالیت بدنی، بازی دوستانه و هر آنچه تلاش داریم باید در این ۲۰ روز انجام دهیم.

ناظم الشریعه تصریح کرد: کمیته فوتسال در حد و اندازه‌های خودش برای ما کار انجام داده است، اما فدراسیون فوتبال پول ندارد که ما بتوانیم یک تیم دعوت کنیم و بازی دوستانه انجام دهیم و باید واقعیت فعلی فوتسال مملکت را قبول کنیم.

وی ادامه داد: مسائل مالی امروز در فدراسیون فوتبال حرف اول را می‌زند و واقعاً فدراسیون فوتبال با مشکل مالی روبرو است و شرایط بسیار سخت. اگر همین اردوی تاجیکستان را نمی‌توانستیم برگزار کنیم اردویی نداشتیم و در واقع بازی با تاجیکستان رایگان است که به آن می‌پردازیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: سعی این است که جایگاه تیم ملی فوتسال را به ایران برگردانیم که ۱۰۰ درصد از ما قهرمانی آسیا را می‌خواهند. شاید دو دوره دور شده‌ایم، اما پتانسیلش را داریم و باید از نظر شخصیتی در این جایگاه قرار بگیریم.

ناظم الشریعه تاکید کرد: روی تیم فوتسال ایران همواره فشار است، چرا که هر کس از درِ سالن‌های فوتسال در این کشور وارد می‌شود از ایران چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهد و وظیفه ما این است که باید چنین کاری انجام دهیم، اما باید قبول کنیم از لحاظ سخت افزاری از تیم‌های دیگر حتی چین و کشورهای عربی عقب‌تر هستیم، اما در عوض استعداد بازیکنان ایرانی بسیار بالاتر از کشورهای دیگر آسیا است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: همین ساختمان جدید که به فوتسال داده‌اند را باید به فال نیک بگیریم. ابزار برای فوتسال بسیار مهم است، امروز ما سالن درست و حسابی خیلی کم داریم. در همین اصفهان فقط یک یا دو سالن خوب داریم، در بقیه شهرها نیز سالن خوب کم داریم. اگر می‌خواهیم روی سکوی قهرمانی جهان بایستیم باید برویم ببینیم چین چندم جهان است و چه سخت‌افزارهایی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج