۲۸۶۰۸۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

شورولت تصاویری از خودروی هاچ‌بک کروز ۲۰۱۷ خود را در آستانه نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ منتشر کرده و اعلام نموده که این خودرو در آینده‌ای بسیار نزدیک در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

وب‌سایت پدال: شورولت تصاویری از خودروی هاچ‌بک کروز ۲۰۱۷ خود را در آستانه نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶ منتشر کرده و اعلام نموده که این خودرو در آینده‌ای بسیار نزدیک در بازار آمریکا عرضه می‌شود.

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

آلن باتلی نماینده جنرال‌موتورز در آمریکای شمالی و شورولت گفته: " الآن بهترین زمان عرضه کروز هاچ‌بک با توجه به رشد ۹ درصدی بازار خودروهای هاچ‌بک در آمریکا است". در مقایسه با کروز سدان، نمونه هاچ‌بک صندوق‌عقب جاداری دارد (۵۲۴ لیتر) مخصوصاً زمانی که صندلی‌های عقب خم شوند و فضا بازتر شود (۱۱۹۸ لیتر).

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

مانند برادر سدان خود که در نیمه سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود، این خودرو قابلیت‌های جذاب فراوانی دارد که شامل CarPlay اپل و آندروید Auto گوگل است به‌طوری که این برنامه‌ها با رابط سیستم چندرسانه‌ای خودرو به نام MyLink سازگاری فراوانی دارد. همچنین باید این نکته را هم اضافه کرد که این خودرو دارای ارتباط ۴G LTE است. خودروی هاچ‌بک شورولت محدود به عرضه در دو مدل LT و Premier می‌شود. با سفارش پکیج RS، کمپانی رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی و اصلاح نمای جلو و عقب خودرو را به‌وسیله نصب کیت‌های بدنه برای شما فراهم می‌کند. البته مجموعه‌ای از قابلیت‌های ایمنی فعال مانند حفظ خودرو بین خطوط، هشدار نقاط کور و هشدار تصادف از جلو هستند که به شکل سفارش قابل نصب بر روی خودرو می‌باشند.

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

زیر کاپوت کروز یک موتور چهار سیلندر پاشش مستقیم ۱.۴ لیتری وجود دارد که توانایی تولید قدرت ۱۵۳ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۳ نیوتن متری را دارد. همچنین سیستم انتقال نیرو ۶ سرعته دستی به‌صورت پایه و ۶ سرعته اتوماتیک به‌صورت سفارشی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این خودرو بر روی پلتفرم D۲XX سوار شده است که باعث سبک‌تر شدن نسل دوم خودروی کروز به میزان ۹۰ کیلوگرم می‌شود. کروز هاچ‌بک از سیستم فنربندی مک‌فرسون بر روی محور جلو و میل موج گیر بر روی محور عقب استفاده می‌کند. در مدل Premier خودروی شورولت کروز سیستم تعلیق عقب خودرو تقویت شده است و از طراحی Z-link (میل رابط‌های زد شکل) استفاده کرده است.

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

هرچند از عملکرد این خودرو، اطلاعاتی منتشر نشده اما شتاب صفر تا صد حدود ۸ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ۵.۸۸ لیتری در بزرگراه برای مدل اتوماتیک آن پیش‌بینی می‌شود.

رونمایی از خودرو هاچ‌بک شورولت +عکس

شورولت کروز هاچ‌بک ۲۰۱۷ از پاییز سال ۲۰۱۶ برای فروش آماده می‌شود. قیمت مدل پایه آن نیز نزدیک به مدل سدان یعنی ۲۱۹۹۵ دلار برای مدل LT خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی با این قیمت ها تو ایران این جور ماشینایی تولید میشد ولی حیف .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج