۲۸۶۳۱۷
۱۲ نظر
۵۰۳۴
۱۲ نظر
۵۰۳۴
پ

ساینا، محصول جدید سایپا +عکس

ساینا محصول جدید و کاملا ایرانی سایپا طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا معرفی شد.

۱car.ir: ساینا محصول جدید و کاملا ایرانی سایپا طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا معرفی شد.

ساینا، محصول جدید سایپا +عکس

در این مراسم مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: گروه سایپا با تدوین برنامه‌های جامع و مدون، در دو سال آینده، دو محصول جدید و با کیفیت با شرایط مناسب به بازار خودرو عرضه خواهد کرد.مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: من این نوید را می‌دهم که گروه سایپا با توجه به برنامه‌های جامع و مدونی که دارد، در بازار سرمایه و بورس جایگاه ویژه‌ای را به‌دست خواهد آورد.وی همچنین از مذاکرات خوبی که با شرکای خارجی در حال انجام است، خبر داد و گفت: محصولات مشترکی جهت بازار رقابتی و صادراتی تولید و عرضه خواهد شد.

در ادامه رضا تقی‌زاده، معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا نیز گفت: ساینا دومین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در ۲ ماه اخیر است که روانه بازار می‌شود.تقی‌زاده با بیان اینکه طراحی ساینا کاملا ایرانی است، افزود: این خودرو از یک موتور با حجم ۱۵۰۳ سی‌سی و قدرت ۸۷ اسب بخار سود می‌برد و مجهز به ترمز «ایی‌بی‌دی» است. وی از تولید۳۰ تا ۵۰ هزار دستگاهی ساینا تا پایان سال خبر داد و گفت: قیمت این محصول حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که در توزیع اولیه به قیمت ۲۷ میلیون تومان عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      خیلی تفاوت تو این ماشین و دو ماشین ریو و تیبا هست . مدیونین فکر کنین اضافات اون دو تا ماشین رو سر هم کردن شده این.
      جریان دنا ایرانخودرو!!!!

    • بدون نام

      اینکه تیباس

    • ایرانبان

      آشغال ملی کاملا معلومه مونتاژه

    • ایرانی

      **** خودرو نمی خریم ****

      معلومه ماشین مزخرفیه!!!

      خانه از پایبست ویران است خواجه در فکر نقش ایوان است

      دارید نابود میشید ای گاری سازهای داخلی

      این همه شو هستش

      گول نخورید ای مردم!!

    • بدون نام

      خلایق هر چه لایق

    • رامین

      بنده ساینا خریدم و بسیار ازش راضیم قبلا دنا داشتم مضخرفه باان موتور اشغال با بدبختی فروختم کلا موتور ef7و موتور تیوفیو که جدیدن میزنن مکانیک نداره و مشکل سازه گول هیکل این ماشینارا نخورید . ساینا موتور کم هزینه وبروی دارد .ود این حال زیبا خدای چند وقت دارم خیلی راضیم کولرو بخاری دیجیتاا میرزه به کل محصولات ایرانخودرو . ساینا بدنه دوبل داره .و بسیار محکم واز پراید شش هفتمن گرونتره.

    • مینا

      بنده قبلا ۲۰۶ دوسال کار کرده خریدم ‌بیچاره شدم همان هفته اول موتور سوزاندو درست کردم وبا باضرر فروختم . ویکی از اقوام مکانیک بود وبه بنده پیش نهاد خرید ساینا را داد و ینده الان شش ماهی دارم انصافا بسیار عالی و کم هزینه ومدرن اصلا با محصولات پر اصطحلاک ایران خودرو قابل مقایسه نیست . دوستان گول یک مشت دلال را نخورید . ساینا عالی

    • علی

      تیبا بدنیست وخیلی عالی ولی بنده به خاطر یک سری امکانات و تعویض کاپوت ساینا گرفتم بسیار عالیه .وزن یک تون و پنجاه وموتور۱۵۵۰خیلی قوی و بنده دوبل و گیربکس بزرگ وقوی و تهویه دیجیتال و چراغهای زیبا. ساینا نیازی به تعریف بنده ندارد . فروشش خیلی بالاست . مشکلات پیچیدگی موتور ندارد . پژو تیوفایو بحر یا سمند تا بحد بگم وقتی رفتی مکانیکی بهت میخندم .

    • ناهید

      ساینا خدای خشگله

    • محمد

      ساینا عالیه بنده پنج ماه دارم . و خیلی راضیم . سگس به پژو و سمندو ۲۰۶ میرزه . موتور تحت لیسانس امریکا و طراحی جدید وعالی تهویه جدبد چراغهای عالی به روز .

    • مریم

      ساینا دارم خوبه مهشر نظر منفی ودروغ ندید.

    • امین

      من بعد از کلی تحقیق و تجربه ی بشدت بدی که از پژو سمند و ۲۰۶ دارم میخوام ساینا بخرم و بنظرم خیلی بهتره محصولات ایران خودروست گول محصولات ایرانخودرو رو نخورید محصولاتش همون بیست سال پیش ک تحت لیسانس فرانسه بود و وارداتی بود اینقدر افتضاح بود فکرشو بکنید الان دیگه چی شده ک همه شدن قطعه ساز یه پژو ۴۰۵ داشتم منو بیچاره کرد بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج