۲۸۷۰۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«حامی» مقابل ناصر چشم‌ آذر زانو زد

کنسرت حمید حامی شب به تهیه‌کنندگی شرکت ˝اکسیر نوین˝ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

هنرآنلاین: کنسرت حمید حامی به تهیه‌کنندگی شرکت ˝اکسیر نوین˝ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

پیش از آغاز کنسرت حامی بروشور کنسرت او با این شعار که "روشنی آیین خورشید است" دست‌به‌دست می‌گشت. حامی در یک اقدام جالب در این بروشور از اهالی رسانه یک‌به‌یک تشکر کرده است.

از همان ابتدا همراهی و هم‌خوانی تماشاگران را با خود به همراه داشت. به طوری که بارها حامی سکوت می‌کرد تا صدای تماشاگران بهتر به گوش برسد. اولین قطعه اجرایی "سوگند" نام داشت. او بعد از اجرای اولین قطعه رو به حضار گفت: اگر امروز کنار شما هستم و می‌خوانم به خاطر خداست. خدا کمکم کرد که الان اینجا باشم.

حامی قبل و بعد از اجرای هر تراک چند دقیقه‌ای صحبت می‌کرد. از خاطرات آن قطعه و افراد سهیم در ساخت آن می‌گفت. گاهی این وسط نام یکی از مهمانان خود را معرفی می‌کرد و باز هم برای آن شخص چند دقیقه‌ای صحبت می‌کرد.

«حامی» مقابل ناصر چشم‌ آذر زانو زد

سه خواننده روی یک سن

رضا تاجبخش تنظیم‌کننده و نوازنده بنام پیانو به همراه همکار خود علیرضا میرآقا نوازنده سازهای بادی هر دو تصمیم دارند به زودی به عنوان خواننده هم فعالیت‌هایش را پیگیری کنند، به همین دلیل در این کنسرت با حامی به عنوان هم‌خوان همکاری داشتند و البته بخش‌هایی از قطعه "حرف عاشقانه" را سه‌نفره و مشترک اجرا کردند.

شوخی حین اجرا

شوخی‌های حامی و رضا تاجبخش در حین اجرا به صورت مستمر ادامه داشت که جذابیت و حس صمیمت خاصی به کنسرت بخشیده بود. در این کنسرت دیگر شاهد فضای ملموس و پرشور دیگر کنسرت‌های خواننده‌های پاپ نبودیم و بیشتر مخاطبان که از هواداران جدی موسیقی پاپ و دوستدار صدای حامی بودند، با آرامش کامل به دیدن اجرا نشسته بودند، شاید هم حامی با اجرایش دوستدارانش را جادو کرده بود.

دو سوپراستار دهه ۶۰ روی سن

از نکات قابل ذکر این کنسرت حضور بزرگان موسیقی در سالن بود. افرادی هم چون ناصر چشم آذر و فریبرز لاچینی، به طوری که حامی هنگام معرفی ناصر چشم آذر جلو ایشان زانو زد.در هنگام خواندن قطعه "دیگه گل وا نمیشه" نیز این دو بزرگ موسیقی به روی استیج رفته و کنار حامی نشستند.

مهمانان ویژه

ناصر چشم آذر، فریبرز لاچینی، بابک جهانبخش، بابک صحرایی، امیر کریمی، بابک جهانبخش، محمدرضا صادقی، حمید خندان، بابک زرین، حمیدرضا صمدی و پوریا ربیعی و.. مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

اعضای ارکستر

کریم قربانی، سوگل شیری، زهرا ساجدی، شایان ریاحی، هومن غفاری، آرین کشیشی، علیرضا میرآقا، ناصر رحیمی، رضا لعمانی، بهنام رهنما، کسری خدیور به سرپرستی رضا تاجبخش و رهبری محمدرضا عقیلی اعضای ارکستر حامی بودند.

قطعات اجرایی

"سوگند"، "پرستش"، "یاد من باش"، "سفر"، "گل مینا"، "فقط نگاه می‌کنم"، "خاکستر شب"، "ماهی دلتنگ"، "حرف عاشقونه"، "لالایی"، "دیگه گل وا نمیشه"، "خواب سیاه"، "غزل" و "دلم گرفت" قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

آخرین قطعه اجرایی این برنامه قطعه "لیلای من کو" بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج