۲۸۷۲۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اظهارنظر درباره تصمیم انتخاباتی لاریجانی

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: اقدام علی لاریجانی در نپیوستن به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم کار درستی بود.

خبرآنلاین: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: اقدام علی لاریجانی در نپیوستن به ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم کار درستی بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره دلیل نپیوستن علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: من فکر می کنم که آقای لاریجانی در این مقطع زمانی، کار درستی انجام داد. شیوه ای که در اصولگرایان می بینیم نشان می دهد که احتمال به اجماع رسیدن آن ها ضعیف است و برعکس آن ها احتمال اجماع اصلاح طلبان قوی تر است.

وی افزود: مجموعه اصلاح طلبان و اعتدالیون حامی دولت فعالیت خوبی را برای انتخابات آغاز کرده اند و مقبولیت آن ها نیز در جامعه بیشتر است اما اصولگرایان چون نمی توانند جبهه پایداری را کنار بگذارند، در نتیجه پایداری به دلیل نداشتن پایگاه اجتماعی در میان مردم قطعا به آن ها در انتخابات آتی ضربه جدی خواهد زد.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: تحلیل من این است که اصولگرایان اشتباه می کنند و باید بتوانند تصمیم قاطعی بگیرند . تصمیم قاطع آن ها برای رسیدن به پیروزی این است که جریان پایداری را از خود دور کنند چراکه در صورت اتخاذ این تصمیم، طبیعتا بسیاری از اصولگرایان به آن ها خواهند پیوست اما با شرایط فعلی، این اتفاق نخواهد افتاد.

وی تاکید کرد: آقای لاریجانی نمی تواند با مجموعه پایداری در یک گروه یا جناح باشد و این رفتار آقای لاریجانی کاملا عقلایی است.

جعفرزاده در پاسخ به این سئوال که آیا این یک تصمیم شخصی از سوی رئیس مجلس بود که اعلام شد یا تصمیم جمعی حامیان وی در فراکسیون رهروان ولایت؟ تصریح کرد: بسیاری از اعضای رهروان تصمیمی مشابه آقای لاریجانی دارند که در ائتلاف اصولگرایان حضور پیدا نکنند اما چون آقای لاریجانی چهره شاخصی است، نپیوستن وی جلوه بیشتر و برجسته تری پیدا کرده است.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین در مورد احتمال حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس با سه لیست ائتلاف اصولگرایان، رهروان ولایت و صدای ملت، گفت: اصولگرایان در این انتخابات نمی توانند به انسجام برسند. البته درباره صدای ملت من به آقای مطهری هم گفتم که لیست صدای ملت در این مقطع، به نظرمن حتی از لیست اصلاح طلبان رای بیشتری به دست خواهد آورد و لیست آن ها را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج