۲۸۷۹۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آی پد جایگزین وسایل سرگرمی در پروازها

یکی از خطوط هواپیمایی استرالیا به نام Qantas ، با اعلام این خبر که آی پد را جایگزین وسایل سرگرمی پروازهای خود می کند محبوبیت فوق العاده زیاد تبلت اپل را به اثبات رساند.

خبرآنلاین: یکی از خطوط هواپیمایی استرالیا به نام Qantas ، با اعلام این خبر که آی پد را جایگزین وسایل سرگرمی پروازهای خود می کند محبوبیت فوق العاده زیاد تبلت اپل را به اثبات رساند.

این تصمیم را پس از دریافت بازخوردهای مثبت از اجرای آزمایشی این طرح در ماه فوریه گرفته است. آزمایش به این صورت بود که به هر یک از سرنشینان هواپیماهای B۷۶۷ یک آی پد برنامه ریزی شده داده می شد و مسافران از طریق این آی پد در حدود ۲۰۰ ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی دسترسی داشتند.

آی پد جایگزین وسایل سرگرمی در پروازها

آلن جویس، رئیس اجرایی هواپیمایی Qantas در این باره گفته است استفاده از آی پد به جای سیستم های سرگرمی گرانقیمت در حین پرواز ، برای ما فرصتی بسیار شگفت انگیز است چراکه از این طریق می توانیم هزینه های خود را کاهش داده و بهره وری را نیز بالا ببریم.

این شرکت هواپیمایی با خرید ۵۸۴۲ آی پد قادر خواهد بود تمام ۲۳ هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ خود را به این دستگاه مجهز کند. Qantas علاوه بر این با همکاری پاناسونیک قرار است یک جریان محتوایی بی سیم را بین واحد ذخیره سازی مرکزی هواپیما و این آی پد ها بر قرار سازد.

لیل استرامبی، مدیر عامل داخلی این شرکت هواپیمایی نیز گفته است: ما به دنبال راهی برای تحول فن آوری پلت فرم این دستگاه نیستیم بلکه تنها قصد داریم به کمک پاناسونیک استاندارد جدیدی از نوع سرگرمی های درحین پرواز را به مشتریان خود ارائه دهیم. از طریق این آی پد ها، امکان دسترسی به اینترنت ، برنامه های تلویزیونی زنده، و نیز سفارش غذا و نوشیدنی برای مسافران فراهم خواهد شد.

افزون بر این مسافرانی که خودشان آی پد، لپ تاپ و یا اسمارت فون دارند قادر خواهند بود با استفاده از اپلیکیشن جداگانه ای به تمام این محتواها دسترسی داشته باشند، البته هنوز مشخص نیست این امکان از چه زمانی اجرایی خواهد شد.

جویس درباره این مورد آخر گفته است: برقراری این قابلیت چه از لحاظ کاهش هزینه ها و چه از منظر توسعه برای ما بسیار مفید است. ارائه این محتواها از طریق اسمارت فون های مسافران برای ما به معنای صرفه جویی بسیار بزرگ و نیز افزایش بهره وری است.

Qantas همچنین اعلام کرده است که برای خلبانانش نیز آی پد تهیه خواهد کرد تا آنها هم بتوانند در طول پرواز از این وسیله بهره ببرند و نیز تصمیم گرفته ۱۳۰۰ دستگاه Blackberry کمپانی را با آی فون تعویض کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج