۲۸۸۳۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: تیم امید چین را شکست می‌دهد

سرمربی تیم سایپا گفت: مطمئن هستم تیم امید امشب چین را شکست می دهد و در بازی بعدی اگر به مصاف عربستان هم بروند این تیم را شکست خواهند داد.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد وضعیت سایپا گفت: این تیم از نظر نفرات خوب است سال ها چنین نفراتی نداشتیم. در خط حمله و هافبک و دروازه بازیکنان خوبی داریم. البته در خط دفاع مشکلاتی داریم. وقتی در یک پست بازیکنان متوسط دارید و زمان هم کم است سخت است که این مشکلات را در دو سه ماه برطرف کرد. بخصوص اینکه در تیم امید بخاطر محدودیت سنی نمی توان بازیکنان دلخواه را هم به تیم آورد. مشکلات دفاع مشکلات تکنیکی و فردی بوده است که اگر بخواهیم کیفیت فنی و تکنیکی را با تمرین ارتقا داد کار سختی است.

وی ادامه داد: در بازی با عربستان در تهران مشکلات خط دفاع تیم امید خودش را نشان داد. بیشترین جا به جایی کادرفنی تیم امید در خط دفاع است زیرا آنها مشکلات را می دانند و وقتی هافبک دفاعی را در دفاع وسط می گذارند به خاطر این است که اشتباهات را برطرف کنند. دلیلش این است که آنها به مشکلات دفاع واقف هستند. ایده مربیان تیم امید در بازی با قطر درست بود. فقط به نظرم بهتر بود که مقابل قطر بازی را بسته تر شروع می کردیم اما در سایر موارد کادرفنی تصمیم های درستی گرفته بود. ایده درستی بود که پهلوان و ترابی در نیمه دوم به بازی آمدند دیدید که چقدر هم تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم سایپا در مورد دیدار با چین، گفت: من مطمئنم بازیکنان ما مقابل چین موفق می شوند. برخی باخت ها تلخ است اما می تواند راه موفقیت را به تیم نشان بدهد باخت به قطر همین ویژگی هایی داشت. اگر در دور بعد به عربستان بازی کنیم از سد این تیم هم عبور می کنیم.

جلالی در مورد شانس های صعود از گروه ایران و گروه بعدی، گفت: ایران و قطر شانس صعود دارند و فکر می کنم ایران و قطر صعود می کنند و از گروه دیگر هم ژاپن و عربستان هم از گروه دیگر صعود خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج