جاباما
۲۹۰۳۳۳
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

رسیدن به آرامش در ۱۰ دقیقه!

شاید فکر کنید برای به آرامش رسیدن نیاز به انجام کارهای بسیار و زمان طولانی دارید، اما جالب است بدانید حتی می توانید با انجام برخی از کارهای حتی در عرض ۱۰ دقیقه به آرامش برسید. می خواهید بدانید چگونه؟

هفته نامه سلامت - ترجمه مونا ضرغام: «می دونی چیه؟ تمام روزام شده پر از دغدغه کار. اصلا وقت ندارم یه کم به خودم برسم. تازه مهم ترین مساله این است که آرامش هم ندارم. به نظر تو چیکار کنم؟» این روزها این عبارات را زیاد می شنوید. نداشتن آرامش و داشتن مشکلات کاری ورد زبان بیشتر اشخاص شده است. شاید فکر کنید برای به آرامش رسیدن نیاز به انجام کارهای بسیار و زمان طولانی دارید، اما جالب است بدانید حتی می توانید با انجام برخی از کارهای حتی در عرض ۱۰ دقیقه به آرامش برسید.

رسیدن به آرامش در 10 دقیقه!

می خواهید بدانید چگونه؟ راهکارهای ذیل پیشنهاد ما به شماست.

مثبت فکر کنید

سعی کنید حتی برای چند ثانیه هم که شده افکار مثبت و شاد در ذهنتان پرورش دهید. حتی برای چند لحظه دغدغه های کاری را کنار بگذارید. چشم هایتان را ببندید و به آینده ای مثبت و شاد بیندیشید.

رسیدن به آرامش در 10 دقیقه!

ماساژ دست را فراموش نکنید

اگر وقت ندارید به ماساژ بروید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. با ماساژ دادن نقاط کانونی دست می توانید تنش و استرس را از بدن خود دور کنید. کافی است ابتدا زیر انگشتان شست را فشار دهید. سپس کناره های هر یک از انگشتان را با کمک انگشت نشانه و انگشت شست دست دیگرتان از نوک تا بند انگشتان فشار دهید. همین حرکت را می توانید برای کف و پشت دستتان انجام دهید.

شکلات بخورید

آیا می دانید خوردن شکلات خلق و خوی شما را بهبود می بخشد؟ شکلات خوردن همچنین باعث آرامش اعصاب شما و تقویت متابولیسم می شود.

به ستاره ها نگاه کنید

بهتر است بیرون بروید، بنشینید یا اگر ممکن است به پشت دراز بکشید و به ستاره ها خیره شوید به بالا نگاه کردن باعث کاهش فشار خون، تحریک مغز و تنفس و در نهایت آرامش شما می شود.

خنده را فراموش نکنید

مهم نیست که چقدر پرمشغله هستید، خندیدن باعث کاهش فشار خون و کورتیزول و فعال شدن اندورفین می شود که در نهایت خلق و خوی شما را بهبود می دهد و به شما آرامش می بخشد.

رسیدن به آرامش در 10 دقیقه!

کمی عسل هم لازم است

می توانید با خوردن عسل استرس خود را کاهش دهید. عسل نه تنها مرطوب کننده و آنتی بیوتیک طبیعی است بلکه می تواند اضطراب و افسردگی را از بین ببرد.

آدامس بجوید

تفاوتی نمی کند چه طعمی داشته باشد، جویدن آدامس البته نه به مدت طولانی می تواند میزان کورتیزول را کاهش دهد و استرس و اضطراب شما را از بین ببرد.

رسیدن به آرامش در 10 دقیقه!

باغبانی کنید

برگ های سبز و گل های رنگارنگ باعث آرامش شما می شود. نیازی نیست حتما گل بکارید یا شاخه ها را هرس کنید حتی آب دادن به گیاهان و تنفس در هوای آنها هم آرامش بخش است.

از اخبار دوری کنید

وقتی استرس دارید، بدترین چیز برای شما شنیدن اخبار بد و منفی است. بنابراین برای اینکه به آرامش برسید، بهتر است تلویزیون را خاموش کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج