۲۹۰۷۶۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

کوروش کبیر در شاهرود

مسعود جعفری‌جوزانی که از سال ۹۰ به دنبال ساخت پروژه «کوروش کبیر» است

خبرگزاری مهر: مسعود جعفری‌جوزانی که از سال ۹۰ به دنبال ساخت پروژه «کوروش کبیر» است، تصمیم گرفته از فیلم‌نامه این فیلم رونمایی کند. این در حالی است که علی معلم تهیه‌کننده این پروژه، از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و به آی‌سینما می‌گوید خبر خاصی درباره سرمایه‌گذار و کلید خوردن این پروژه وجود ندارد. با این حساب به نظر ساخت این پروژه منتفی شده است.

کوروش کبیر در شاهرود

در حالی که رسانه‌ها از رونمایی فیلم‌نامه «کوروش کبیر» نوشته مسعود جعفری جوزانی، توسط نشر تریتا در آینده نزدیک خبر داده‌اند. علی معلم در گفت و گو با آی‌سینما در این‌باره می‌گوید: «من از این موضوع بی اطلاعم و این تصمیم از سوی آقای جعفری‌جوزانی گرفته شده است. البته خبر تازه‌ای هم درباره ساخت این پروژه و جذب سرمایه وجود ندارد و زمان کلید خوردن آن با این حساب هنوز مشخص نیست.»

اما رونمایی از فیلم‌نامه‌ای که کارگردان و تهیه‌کننده‌ای قصد ساخت آن را دارند، کمی غیر معمول است و با این حساب احتمال آن می‌رود که جعفری‌جوزانی از خیر ساخت این پروژه گذشته. به خصوص که تا کنون هیچ نهاد خصوصی و دولتی برای حمایت از این فیلم پا پیش نگذاشته، پروژه‌ای که به گفته معلم یک پروژه بین‌المللی است.

فیلم‌نامه این اثر سینمایی با نام «کوروش کبیر/ دفتر اول» توسط مسعود جعفری جوزانی نوشته است و عبدالکریم یونسی و فتح‌الله جعفری جوزانی پژوهشگران این اثر تاریخی هستند.

این فیلمنامه سینمایی قرار است، به زودی و طی مراسمی توسط نشر «تریتا» و با حضور این کارگردان و تعدادی از چهره‌های سینما و ادبیات ایران رونمایی و جشن امضای آن برگزار شود.

مسعود جعفری جوزانی نیز پیش از این اعلام کرده بود که این اثر سینمایی را برای سال 1393 جلوی دوربین می‌برد اما هم‌چنان شرایط برای ساخت این اثر سینمایی فراهم نشده است. این در حالی است که جعفری جوزانی اواخر اسفند ماه سال 93 برای بازدید از لوکیشن‌های مورد نظر خود برای ساخت این اثر سینمایی به شهر شاهرود سفر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه عجب! بالاخره یک نفر پیدا شد که بخواهد یک فیلم تاریخیِ ایرانی بسازه.

    • بدون نام

      اگه در مورد یه عرب بود حمایتش میکردن

    • بدون نام

      یعنی ارزش کوروش کبیر از اصحاب کهف و ....کمتره که اونا رو حمایت کردن و این رو نه؟

    • بدون نام

      ای کاش بجا فیلم مختار مردان آنجلسبشارت منجی حضرت ایوب حضرت موسی مریم مقدس دروازه ساعات شب دهم و..... فیلم تاریخی در مورد کشور خودمون میساختند فیلم تاریخی شون هم شده قاجار و پهلوی انگار ما تاریخ مون فقط قاجار و پهلوی هست

    • بدون نام

      حالا کوروش کبیر نه چرا فیلم تاریخی به جز قاجار و پهلوی نمیسازید از یونان یاد بگیرید که فیلم های تروا اسپارتاکوس بنهورو...رو میسازه

    • بدون نام

      اگه مسئولین مون حمایت میکردن جه فیلم های خوبی از آب در میومدن کم شخصیت بزرگ نداریم که میشه در موردشون فیلم ساخت مثل حسن صباح مازیار بابک یعقوب لیث صفاری ابو مسلم ابن مقفع سنباد استاسیس سورنا اریو برزن داریوش کوروش کبیر اردشیر خشایار شاه فردوسی حافظ مولوی خیام حسنک وزیر کریم خان زند نادر شاه افشار اردشیربابکان ارشک ناصر خسرو و.....

    • بدون نام

      ای کاش یه کم به بزرگانمون اهمیت میدادیم من نمیفهمم یعنی ارزش مختار و طفلان مسلم از بزرگان ما بیشتره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج