۲۹۱۰۷۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وطن امروز: فراموشی «ظریف»؟! +عکس

روزنامه وطن امروز در شماره امروز خود به تذکر نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه درباره پیگیری حاده منا اشاره کرد و در کنایه ای به ظریف در تیتر نخست خود نوشت: «فراموشی؟».

برترین ها: روزنامه وطن امروز در شماره امروز خود به تذکر نمایندگان مجلس به وزیر امور خارجه درباره پیگیری حاده منا اشاره کرد و در کنایه ای به ظریف در تیتر نخست خود نوشت: «فراموشی؟».

به گزارش برترین ها؛ وطن امروز در ادامه آورده است: نمایندگان مجلس به دستگاه دیپلماسی درباره پیگیری نکردن فاجعه منا تذکر دادند.

از روزی که کام مسلمانان جهان به دلیل سوءمدیریت عربستان در ادراه امور حج تلخ شد ۴ ماه گذشته است اما همچنان ۴۶۱ خانواده داغدار در انتظار پیگیری حقوقی و رسیدگی به پرونده فاجعه منا هستند.

این در حالی است که علاوه بر خانواده قربانیان فاجعه منا سایر افراد جامعه نیز به عنوان یک مطالبه عمومی از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارند ضمن پیگیری جدی حقوق از دست رفته قربانیان، اقتدار ایران را روی میز مذاکره با عربستان سعودی نمایان کرده و از تمام توان خود برای به سرانجام رساندن پرونده منا استفاده کند.

اما با وجود مطالبات فراوان و تاکید سازمان حج و زیارت بر واگذاری مسؤولیت این اقدام به وزارت امور خارجه، عملکرد چشمگیری که بتواند رضایت خانواده‌های قربانیان فاجعه منا را جلب کند از سوی دیپلمات‌های ایران مشاهده نشده است.

وطن امروز: فراموشی «ظریف»؟! +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابتدا بگذارید بهانه ای که به دولت عربستان در اسیب رساندن به سفارت توسط برخی افراد برطرف بشود بعد انتظار پیگیری حادثه منا باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج