۲۹۱۱۸
۶۴ نظر
۵۰۸۶
۶۴ نظر
۵۰۸۶
پ

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

با ضیاء در شب دوم ماه عسل حرف زدیم، یکی دو ساعتی بعد از تمام شدن برنامه و در اتاق منزلش. گفت و گویی در فضایی بی نهایت صمیمی، که نظیرش را تا آن لحظه تجربه نکرده بودیم!

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

همشهری جوان: «قله کوه یخ» استعاره ای کلیشه ای و دستمالی شده است؛ اینکه ما تنها ده درصد (در دواقع حجم اندکی) از آنچه واقعیت ماجراست را بیرون آب می بینیم و بخش عمده مساله، در زیر پنهان شده و با چشم غیرمسلح (!) قابل رویت نیست اما همین استعاره کلیشه ای، شاید توصیفی دقیق از مصاحبه ما با علی ضیا باشد.

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

حرف هایی که «ضبط خاموش» گفته شد - و اصلا بخش بیشتر مصاحبه را تشکیل می داد - روی دیگری از «الف تا یا»ی ماه عسل ۹۱ را به تصویر می کشید که گرچه با آنچه در ادامه می خوانید، تعارض و تناقضی نداشت اما همان بخش ناپیدای کوه یخ بود که در نهایت جهت انتقادها و اشکالات را به سمت و سویی دیگر می برد. خب البته طبعا به خاطر «ضبط خاموش بودن» این بخش مصاحبه، ناگفتنی هایش به امانت پیش ما خواهد ماند تا شاید وقتی دیگر!

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

با ضیاء در شب دوم ماه عسل حرف زدیم، یکی دو ساعتی بعد از تمام شدن برنامه و در اتاق منزلش. گفت و گویی در فضایی بی نهایت صمیمی، که نظیرش را تا آن لحظه تجربه نکرده بودیم! کنار تخت اتاقی (که مثل اتاق خیلی از ما شلوغ و پلوغ و نامرتب بود) روی زمین نشستیم و ضیا که با لباس راحتی روبرویمان بود، آرام و خونسرد و متین به سوال های چالشی ما - که دست آخ ردر موردش به خنده گفت: «از همون اول منو بردین گوشه رینگ!» - پاسخ داد. از انتقادهای تند ما جز یک بار (که تازه آن هم عصبانی نشد!) واکنش نشان ندد و جایی هم که حرف را قبول داشت، برای فرار از آن تلاشی نمی کرد. همه اینها در شرایطی بود که بستگان و دوستان و همکارانش در ماه عسل، در اتاق بغلی برای یکی از فامیل های نزدیک او جشن تولدی کوچک گرفته بودند و اواخر مصاحبه یعنی نزدیکی های ساعت یک نصفه شب!) شوخی - جدی تهدیدمان کردند زودتر تمامش کنیم، چون «امشب دیگر اجازه نمی دهند علی نخوابد!»

بگذار با یک سوال «تیتری» شروع کنیم: چرا علی ضیاء؟ چرا ماه عسل؟

- تقریبا اردیبهشت ماه بود که برای اجرای ماه عسل از طرف شبکه با من صحبت شد. نمی دانستم چرا من را برای اجرای این برنامه انتخاب کردند و نمی دانستم باید برای اجرا بروم یا نه. در نهایت با صحبت هایی که مطرح شد و با توجه به اینکه گفتند احسان به دلایلی نمی تواند ماه عسل امسال را اجرا کند، اجرای برنامه را پذیرفتم. البته این نکته را هم باید بگویم که از ابتدا قرار بود با طرحی جدید و جداگانه به استقبال این برنامه بروم. این طرح «با اجازه خدا» نام داشت و موضوع کلی آن درباره آرزو بود؛ اینکه آدم های مختلف چه آرزوهایی دارند و در دلشان چه می گذرد... آن یک برنامه دیگر بود، این یکی برنامه ای دیگر. قرار نیست بین این دوتا برنامه مقایسه ای انجام شود.

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

اما خب این مقایسه خواه ناخواه اتفاق می افتد. همین امروز بعدازظهر، وقتی تازه فقط یک شب از روی آنتن رفتن ماه عسل گذشت، بین اس ام اس های رسیده به مجله ما، سه چهار نفر شما دوتا را با هم قیاس کرده بود.

- اگر این مقایسه اتفاق بیفتد، به شخصه خوشحال می شوم چون احسان را پیشکسوت خودم می دانم و این برایم جای افتخار است با کسی مقایسه شوم که حدودا ده سال زودتر از من وارد عرصه اجرا شده است. اولین باری که احسان را دیدم، به او گفتم عکست را به دیوار خانه مان زده ام و تا این حد دوستت دارم. از طرفی رفاقتمان برایم با ارزش است و نمی خواهم این صحبت ها باعث شود خللی در دوستی مان ایجاد شود، برای اجرای همین برنامه ماه عسل هم از او مشورت خواستم ...

درباره اینکه اجرا بکنی یا نه؟

- نه. اینکه وقتی برای خودم هنوز چیزی مشخص نیست، از احسان بپرسم بروم یا نه، به نظرم کار عقلانی نبود. من اتاق فکر خودم را داشتم، طرح و برنامه ام را ریخته بودم و کارم را پیش می بردم. بعد از احسان در مورد جزئیات برنامه راهنمایی خواستم. شب اول برنامه هم از او یاد کردم وگفتم که احسان برای برنامه زحمات زیادی کشیده است...

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

اولین جایی که اجرای علیخانی دیده شد، «جزر و مد» بود که به جای فرزاد حسنی آمد. امروز با وجودی که مجری صاحب سبکی است، امام هنوز از طرفِ طرفداران فرزاد شماتت می شود و از نظرشان، از زیر سایه او درنیامده، نگران تکرار این اتفاق برای خودت نیستی؟

- فکر نمی کنم طرفدارهای احسان از اینکه من ماه عسل را اجرا می کنم ناراحت باشند. حالا نه که بخواهم خودم را تحویل بگیرم و بگویم خیلی پرطرفدارم! ولی فکر می کنم طرفدارهای احسان و من، یک جاهایی همپوشانی دارند. به اضافه اینکه من قبل از ماه عسل امسال هم، دیده شده ام و خودم را در اجرا نشان داده ام.

نمی ترسی اتفاقی که سال ۸۷ در مورد محسن افشانی افتاد که بعد چند اجرا برنامه را از او گرفتند، یا ماجرای ماه عسل سال ۸۹ که با اجرای جوهرچی اصلا به چشم نیامد، برای تو تکرار شود؟

- (می خندد) راجع به من چه فکری می کنی؟ از چی بترسم؟ من واقعا و قلبا اعتقاد دارم الخیر فی ما وقع. در بدترین حالتش چه می خواهد بشود؟ برنامه را از من می گیرند و می دهند به یکی دیگر.خب می روم یک برنامه دیگر را اجرا می کنم، یا اصلا برنامه خودم را می سازم. الان که اینجا هستم، خواست خدا بوده. نیامده ام جای کسی را بگیرم. هر اتفاقی هم از این به بعد بیفتد، خیری در آن هست. حتی معتقدم برای خود احسان هم خیری در میان بوده که امسال ماه عسل را اجرا نکرده.

حالا نمی شد همین خیریت را در برنامه تازه ای پیاده کنی که آن را به اسم کس دیگری نمی شناسند؟

- با احترام به همه دوستان و همکاران، من قبول ندارم که برند یک برنامه، متعلق به شخص بخصوصی است. برند برنامه مال رسانه است. الان فقط درباره خودم صحبت می کنم. من اولش که در رادیو اجرا می کردم هر ایراد و اشکالی که ازم می گرفتند می پذیرفتم. سرم پایین بود و کاری که می خواستند را انجام می دادم.

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

ولی شاید بعد از دو سال اجرای یک برنامه، دیگر قضیه اینطور نباشد. بگویم این متن را اجرا نمی کنم یا اجازه نمی دهم کسی ازم ایراد بگیرد. این نگاه از بالا به پایین همینطوری در آدم به وجود می آید. اینکه فکر کنم این برنامه مال من است. در حالی که واقعا اینطوری نیست. امسال علی ضیاء برنامه را اجرا می کند، سال دیگر ممکن است بهش بگویند نیا. به نظرم نباید به برنامه ها حس مالکیت داشته باشیم.

مشابه این حرف را آقای یوسفی، از تهیه کننده های امسال ماه عسل هم زده بود. اینکه وقتی مدیر مسوول روزنامه ای عوض شود، لوگو و عنوانش را عوض نمی کنند. اما خب این قیاس، مع الفارق است. تاک شو را همه جای دنیا به اسم مجری اش می شناسند. مجری عضوی از تیم چنین برنامه هایی نیست؛ تقریبا تمامش است!

- ببین، من دنبال مطرح کردن خودم یا دیده شدن با این برنامه که نبودم. من امتحان خودم را پس داده ام. در «خندق رسانه ای» برنامه ساختن و دیده شدن که هنری نیست. شبکه سه، دم غروب، شبکه های دیگر هم که برنامه ویژه و مهمی ندارند، همه توی خانه نشسته اندو منتظر افطارند ... این می شود خندق رسانه ای.

هر چه بسازی دیده می شود حتی همان ماه عسلی که حسن جوهرچی اجرا کرد هم دیده شد. من ولی برای سرِ ظهر برنامه ای ساختم که دیده شد. البته خودم نساختم، عضو تیمی بودم که آن برنامه را ساختند. با وجودی که ظهر روی آنتن می رفت، موفق بود و اثرش را گذاشت.

رسانه ها برنامه را پوشش دادندو کلی نقد مثبت در موردش نوشتند.همین حالا من به مسوولان سازمان گفته ام حاضرم برنامه ای بسازم که ساعت پخشش با پرمخاطب ترین برنامه های شبکه های ماهواره ای همزمان باشد؛ بعد آمار بگیرند، ببینند کدام پربیننده تر بوده است. پس اینطوری نیست که من خواسته باشم خودم را با این برنامه واین اسم مطرح کنم.

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

آره، ولی الان ما یک ربع است داریم در مورد موضوعی صحبت می کنیم که تمامش با یک تغییر اسم ساده قابل حل و فصل بود!

- دلیل اینکه چرا نام برنامه تغییر نکرد را باید از مسوولان سازمان بپرسید. تصمیم آنها بود و من به تصمیمشان احترام می گذارم.

کاراکتر تو در اجرا، یک شخصیت بازیگوش و شاد و شنگول است که روی استیج اَکت و حرکت فراوان دارد. اصلا شاید اولین کسی بودی که این فرم اجرا را در تلویزیون خودمان پیاده کردی اما اینجا توی ماه عسل این ابزار از تو گرفته شده. انگار بازیکن چپ پایی که در سمت راست تیمش بازی می کند. این به اجرایت لطمه نمی زند؟

- اصلا اینطور نیست! پارسال شما در مجله تان، پرونده ای درباره سبک های مختلف اجرای تلویزیونی کار کردیدو برایش از خودتان عنوان گذاشتید که عصر ژانگولر، عصر فلان ... در حالی که به نظر من، برای تقسیم بندی در این مقوله باید کارشناسان تلویزیونی و اجرا حرف بزنند، نه کارشناسان مطبوعاتی. فکر می کنم تجربه و تخصص مسوولان سازمان خیلی بیش از اینهاست که بازیکن چپ پا را به سمت راست بیاورند. در این دو شب اول هم مهمان هایی نداشتم که بتوانم از فرم خاص اجرای خودم استفاده کنم اما در شب های بعد، شما اجراهای دیگری را هم می بینید.

ماه عسل پارسال ...

- (خنده) چرا همه اش حرف پارسال است؟ بابا یک کمی هم درباره امسال حرف بزنیم!

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

چشم! به آن هم می رسیم. ولی برنامه پارسال، فارغ از ضعف و قوتش، واقعا دیده شد و حتی در پچپ و گفت های خانوادگی هم درباره اش با هم بحث می کردند. امسال تهیه کننده ماه عسل گفته نمی خواهید مثل سری قبل، برنامه ای تلخ با فضایی سیاه بسازید و حتی سوژه های تلخ هم طوری است که تلخی اش در کام بیننده ننشیند. به نظرت این شیرینی در این دو شب اول برنامه کجاست؟

- چون این حرف را ایشان گفته اند، فکر می کنم بهتر است از خودشان بپرسید.

خب در مورد اجرای خودت ... مثلا در همین برنامه امشب با مادران شهید چه اتفاق تازه ای افتاده بود؟

- ما سه تا مادری که هر کدام قصه خودشان را دارند آورده ایم کنار هم نشانده ایم. همین کنار هم قرار گرفتن این سه نفر جالب نیست؟

چرا هست. اما این در بخش انتخاب سوژه است. جز این چطور؟

- اجرای ویژه ای که من توی ذهنم داشتم، با این مادران عملی نمی شد. اگر خانواده شهید همت یا شهید باکری را به عنوان مهمان داشتم، می شد سوالات خاص تری را مطرح کرد. ببین اگر مهمانم محسن رضایی باشد، می توانم ازش بپرسم اگر ۳۰۰۰ میلیارد داشتی، باهاش چه می کردی اما وقتی مهمانم یک خرمافروش ساده است که نمی توانم!

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

ضمن اینکه برای مهمان های اینطوری، یعنی خانواده شهدا، تقدسی قائلم که دلم نمی خواهد با چالش کردن از بین ببرمش. اینجا فقط می خواستم دیده نشوم. پلاتوی طولانی گفتن هم جزو سبک من نیست؛ مثلا اینکه بیایم ده دقیقه حرف بزنم که «بله، بالاخره بعد از دو سال برگشتم و نبودم» و اینها... ایجا فقط سعی کردم اجرای ساده ای داشته باشم وآرامش خودم را حفظ کنم. وقتی این مادرها اینقدر غمگینند و بغض دارند، دیگر من خودم در اجرا غم به بیننده منتقل نکنم.

درست! یعنی اجرای تمیز و شسته رفته ای داشتی. اما خب وقتی اسم «ماه عسل» می آید، بیننده انتظار دارد چیزی ببیند که در برنامه های دیگری که با حضور خانواده شهدا پخش می شود، نباشد.

- الان چیزی که شما دارید می بینید، سی درصد اجرای من است و به عنوان سی درصدِ من، از اجرای خودم راضی ام. برای دیدن اجرای اصلی باید تا شب پانزدهم صبر کنید. پیش خودم فکر می کنم اجرای پنجم، ولی به شما می گویم اجرای پانزدهم. من خوشبینم، و فکر می کنم تا آن موقع اتفاق خوبی می افتد. سرِ نیمروز هم همینطور بود. من نود تا اجرا داشتم و از اجرای سی ام به بعد خودم را پیدا کردم. الان مثلا اجرای شاخص هفته دومم هم یادم هست، ولی می گویم اجرای سی ام به بعد. بعدش هم، شما من را با علیخانی سال ۹۰ مقایسه نکنید، من را با علیخانی سال ۸۴ مقایسه کنید.

علی ضیاء: چرا همه اش حرف پارسال را میزنید؟!

خیلی حرف خوبی زدیم. ما هم کاملا موافقتیم. اما این حرفی است که فقط تو را تبرئه می کند و انتقاد را می برد به سمت مسوولان سازمان. چرا ما باید یک دفعه شش، هفت سال برگردیم عقب؟

- این را هم باید از خودشان بپرسید! من فقط یک چیزی از خودم در جواب سوال قبلی اضافه کنم. کلا امسال از ماه عسل توقع برنامه فوق العاده ای نداشته باشید. قرار نیست اتفاق ویژه ای بیفتد. یک برنامه معمولی متوسط به بالاست.

این حرف از واقع بینی تو می آید یا از نگرانی ات، یا «از دست پیش گرفتن از ترس پس نیفتادن»؟

- (می خندد) واقعا چه فکری راجع به من می کنی؟ ما شب اول برنامه، ۱۸۰ هزارتا اس ام اس داشتیم که به گفته روابط عمومی شبکه بی سابقه بوده است. فرض کنیم همه این اس ام اس ها فحش بوده، که چرا جای علیخانی را گرفته ام. از اینکه بدتر نیست، هست؟ من به شما قول می دهم این ۱۸۰ هزارتا شب آخر به ۳۰۰ هزارتا برسد، و آن موقع دیگر همه اش فحش نیست. هر کس می خواسته فحش بدهد، دیگر شب اول زورش را زده!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بنده خدا

      خیلی نازه
      پاک و معصوم
      به خاطر همین موفقه

      پاسخ ها

      • sara

        اييييييييييييييييييييش!

      • بنده خدا

        چی؟؟

      • بلا

        اعتماد به نفس بیش از حد لوس بودن وزیاد وول خوردن افتضاهش کرده حالم به هم خورد

    • رهاحسینی

      من موندم تاکی این بحث هامیخوادادامه پیداکنه؟!فکرکنم ماه عسل سال1392 هم تموم بشه اماهنوزهم راجع به این ماجراصحبت کنن.!

      پاسخ ها

      • samar

        واقعا چرا باید یه برنامه رو تو نقطه اوجش اینطوری خراب کنن که ما هم مجبور شیم اینقد حرص بخوریم و راجعبش حرف بزنیم رها خانوم؟؟؟

    • fereshteh

      به نظر من در برنامه نیمروز اوایلش خوب بود ولی آخراش نه.
      برنامه ماه عسلی که آقای جوهر چی اجرا کردند که فوق العاده بد بود من که یکی دو بار بیشتر ندیدم!!باز هم خدا رو شکر که دوباره جوهر چی رو نیووردن.
      من اون بغضارو توبرنامه ماه عسل با اجرای علیخانی به این خنده های زورکی ترجیح میدم.
      البته همشم نمیشه ایراد گرفت خب همه که کامل نیستند هممون نقصهایی داریم.

      پاسخ ها

      • هلنا

        آفرین دقیقا درسته.;-)

      • علی

        فرشته خانم درسته که مردم کشور ما فقط بدرد بغض کردن میخورن ولی به نظر من اون بغضا زوری بود نه این خنده ها.علیخانی هر کاری میکنه که اشک این ملتا در بیاره چون میدونه فقط ما باید گریه کنیم تا یکی عزیز بشه!

      • fereshteh71

        من همون fereshteh هستم که قراره برای اینکه از این به بعد باهم نام خودم اشتباه گرفته نشم 71 رو به اسمم اضافه کنم.
        ولی جواب شما علی آقا:من تاحدی بانظرت موافقم هستم ماباید همیشه شاد باشیم ولی به نظرم اون بغضا زورکی نبود.علیخانی هیچ کاری نمیکرد که بغض مردمو در بیاره این مردم هستندکه خیلی احساساتین علیخانی خیلی جولوی خودشو میگرفت که حداقل خودش ناراحت نباشه.ولی ضیاء که همینجوریش تا یه دکلمه ای چیزی میخونه صداش میلرزه وحالت بغض داره.خنده هاشم باتیکه انداختن به مهموناشه.

      • علی

        فرشته خانم من فکر میکنم این یه امر طبیعیه که ضیا وقتی دکلمه میکنه با بغض باشه وگرنه اون دیگه دکلمه نیست میشه مشاعره!شما یادتون رفته همین علیخانی چندسال پیش تو برنامش یه شعری را از روزبه بمانی دکلمه کرد اشک مردم دراومد.

      • fereshteh71

        علی آقا مشاعره فقط یک بیته که یه نفر میخونه وبایدم با دکلمه متفاوت باشه چون دکلمه معمولا شامل چند بیت به صورت شعر یا چند جمله زیباست.بعدشم کی گفته دکلمه باید با بغض باشه.دکلمه های خسرو شکیبایی و اخیرا هم دکلمه های خانم صادقیان کجاش بغض داره؟؟!! اگرم متن دکلمه جوری باشه که ناراحت کننده باشه اون شنوندست که بسته به احساساتش بغض میکنه نه خواننده ی متن.

      • علی

        شما چه دلی داری که وقتی دکلمه استاد شکیبایی را 0میشنوی گریت نمیگیره!من فقط اینو میدونم که از علیخانی متنفرم این تنفرم بر میگرده به سال 86 با اون غرور مسخرش. من تا امسال فقط میدونستم ماه عسل تو رمضان پخش میشه ولی امسال نگاه میکنم چون همه چیزش واسه مردمه و واسه دل مردمه نه واسه دل علیخانی.

      • fereshteh71

        شاید من درست ننوشتم منظورم این بود که شکیبایی وخانم صادقیان موقع دکلمه خوندن خودشون بغض نمیکنند.شنونده بسته به احساساتش بغض یا گریه میکنه که تا اونجایی که من خودمو میشناسم جزو این دسته هستم ممکنه بغض یا گریه کنم بسته به متنش داره.در ضمن بغض کردن مهم نیست اون چیزی که مهم فهمیدنه مفهوم متنه.
        میخوای کلا بی خیال شیم خدایی ضیاء ارزش کل کل نداره ها!!!؟؟؟

    • houria

      be nazare man barname maheasal ro har ki ejra kone alie

    • زهرا احمدی

      از بی سیاستیش بعضی موقع ها یه حرفائی میزنه که امکان داره مثل بعضی از مجری ها که تو چند سال اخیر از تلویزیون حذفشون کردند ایشون هم حذف کنند ولی من خیلی خیلی ازشون خوشم میاد مخصوصا بعضی جاها که بنظرم خیلی بجا به بعضی مسئولین تیکه میندازه امیدوارم که همواره موفق باشند و همیشه همینطور بی پروا حرف بزنند البته یه کم سیاسیتشو تو حرف زدناش بیشتر کنه.

    • morteza

      لعنت به آدم هایی که با قیافه قضاوت میکنند

    • Elnaz

      اینم خوبه ولی احسان هم توی کارش مسلط تر بود هم برنامش یه جذابیت ویژه ای داشت

      اما امسال این جذابیتو نداره و ماه عسل خیلی از طرفداراشو از دست داده

    • بیتا

      علی جان برات آرزوی موفقیت و بهروزی دارم

      پاسخ ها

      • رز

        منم همینطور

    • sara

      برو بابا حال نداريم آخه اينم شد برنامه؟
      كاش نيمه دوم ماه رمضان احسان رو برگردونن به برنامه.

    • yasmin

      بعضی کامنت ها حسابی آدمو بهم می ریزه ....آخه ضیا فقط یه مجری وهیچ تاثیری نداشته که علیخانی امسال اجرا بکنه یا نه...اگه علی نبود یکی دیگه اجرا می کرد خواهشا واقع بین باشید علی با اینکه کم نجربست ولی اجراش یه سبک خاصه وخیلی شادوصمیمیه تغییراتو بپذیریم واز علی حمایت کنید .نه غرور علیخانی ونه لوس بازی بعضی مجریا رو داره و در ضمن آدم خوبی هم هست.

      پاسخ ها

      • رز

        ایول یاسمین

    • نرگس

      یاسمن جون دمت گرم.
      تو این مملکت گویا هیچ کس حاضر نیست به آدما یه فرصت کوچولو بده.تک و توک هستن کسائی که از موفقیت دیگران قلبا خوشحال میشن.
      امیدوارم هممون یه تغییرات کلی تو روحیمون بدیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسب تجربه و فرصت باشه اما توی یه برنامه ای مثه همون نیمروز نه توی جدی ترین و پرمخاطب ترین برنامه افطار که کلی حال مردمو خوب میکرد سالهای قبل

    • kami

      کلا از هیچکدومشون خوشم نمیاد هر دوتاشون بی ادب و لوس هستند
      توی شهر ما یه مراسمی بود که احسان مجریش بود و چه حرف های زشت و بی ادبانه ای میزد

      پاسخ ها

      • kami

        نظرمو چرا دستکاری میکنید؟؟؟
        چه وضعشه؟؟؟؟؟
        حرف بدی نزدم که؟؟؟؟!!!!!
        اونوقت میگن آزادی بیان

      • حاتم

        منم حرفتا قبول دارم اما معلوم نیست تو چه دل پری داشتی که سانسو شدش اینه ها

    • tina

      باسلام به همه منتقدین بزرگ....من خودم به شخصه از احسان حالم به هم میخوره...واگه اماربگیریداز1000 تادوخترفقط 1نفرازاحسان بدش میاد...اینودارم میبینم که میگم...بین فامیل ودوستان فقط منم که ازش بدم میادواین مخالفت باعث دعواهایی بین من وبقیه شده...بچه ها اگه انگشتای دستمون کپی همدیکه بودن درموردادماهم همینطوربود...اصلانبایدادماباهمدیگه مقایسه بشن...هرکسی شخصی منحصربهفرد وجداست...این درست نیست که بابه یاداوری پارسال وسالهای دیگه بااجرای احسان همه جوره بیایم و هی بکوبیم توسرضیابه نظرمن علی تواجراش توماه عسل یه خورده نوپاهست امانمیشه اسمشوبددددگذاشت...

      پاسخ ها

      • صدف123

        تینا جان منم یه دخترم که علاوه بر احسان و ضیا و مخصوصا مجری سمت خدا که اسمشم حتی بلد نیستم از اون دخترایی که از یه سری پسرای خاص خوششون میاد هم حالم به هم میخوره

    • بهار

      سلام.به نظرمن اجرای اقای ضیاء حرف نداره خییییییییییییییلی خیییییییلی خوشحالم که مجری ماه عسل هستن.

    • سارا

      چرا اینقدر اصرار دارید که علیخانی مغرور بوده؟ به نظر من علیخانی فقط مهمونو برای قانع کردن بیننده به چالش میکشوند و این کار رو با تبحر خاصی انجام می داد. ما نمیگیم ضیا بده میگیم تو اجرا خودش باشه دلی اجرا کنه نه زورکی و با ادا و اطوار ساختگی.

    • آیلین

      گزینه جوان:علی ضیا!!نیمروز:علی ضیا!!ماه عسل:علی ضیا!!من نمیدونم کی گفته این علی ضیا به درد اجرا میخوره؟خیلی لوس است!!من از علیخانی هم خوشم نمیاد ولی صد رحمت به اون!!علی ضیا که شورشو در آورده!!فکر کنم چند وقت دیگه اجرای برنامه ی هفت هم بدن بهش!!

      پاسخ ها

      • :)))

        کاریه که از دستش بر میاد:)مشکلیه!!
        اگه تواناییشو نداشت که نمی ذاشتن اجرا کنه حالا وقتی چن نفر مثل شما خوششون نمیاد دلیل نمیشه.
        هر برنامه ای ام که داشته پر بیننده بوده-چه نیمروز -چه ماه عسل -چه رادیو7

      • حاتم

        گل گفتی آیلین جون ++++++++++++++++++++++++
        اینا به جای اون منفیا که البته حواسشون نبوده یا دستشون لرزیده

    • ستاره

      جدای اینکه از نظرم این ضیا یکم پاچه خوره!می خوام به اونایی که دم از فرصت و اینجور چیزا میزنن بگم هر کسی سر جای خودش ممکنه موفق باشه نه اینکه پاشه بره جای یه انسان موفق دیگه بشینه و تازه فرصت هم بخواد.مردم انتظار و توقعاتی از این برنامه دارن که این اقا از پسش بر نمیاد.ایشون تو همون نیمروز خودشون داشت خوب پیش می رفت ولی الان خراب شد.
      اتفاقا باید گفت این سیستم ایران مشکل داره که تا موفقیت یکیو میبینن کله پاش میکنن اما کسیو که هیچ موفقیتی کسب نمیکنه سالها همونجا نگهش می دارن.
      مثه 90 فردوسی پور که هر دفعه تهدید میشه . اما اون برنامه های مزخرف پاچه خوری ورزشی دیگه نه

    • بهناز

      بابا بی خیال چقدر بحث می کنید
      یه خورده با محیط خودتون رو وفق بدید
      هر کدوم سبک خاص خودشون رو دارند که هردوش جذابه آقای ضیاء هم با توجه به تجربه کمش نسبتا خوب بوده آره درسته که جای آقای علیخانی خالیه ولی اگر چند سال دیگه مدام خودش میومد دیگه همه اعتراض میکردید که مجری دیگه ای تو صدا وسیما نیست؟

    • sasa

      gand zade be barname. joharchi ke bood ye bar didam emsal ke aslan negah nakardam . mahe asal faghat ba ehsan michasbe. omid varam zoodtar avaz sheeeee

    • تکرار

      علیخانی یه بچه پررو بود
      ضیا اجرای خوبی داره نمیشه اونو با علیخانی مقایسه کرد چون تجربه هاشون یکسان نیست
      باید بهش فرصت داد

    • lida

      سلام به همگی.موضوع رو کش نمیدم ومیرم سراصل مطلب.بارفتن احسان من وخیلی ازدوستانم برنامه ماه عسل رونمیبینیم ودوباره شبکه های ماهواره ای روتماشا میکنیم

    • بدون نام

      به نظرم احسان علیخانی خیلی پخته تر اجرا می کرد.احسان نیاز بیننده رو می شناسه.گریه های پارسال آدم رو به فکر می برد.من خیلی مواقع گریه رو به خنده الکی ترجیح می دم.ماه عسل پارسال بی نظیر بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشم میگفت می خوام مخاطب با یه سوال افطارشو باز کنه و الحق که خیلی جاها موفق بود

    • محمد 2

      باباااااابيييييييييييييخيال احسان.علي ضيا رو بچسبين حرف نداااااااااااااااااااااااااااره.مخصوصا تو نيمروز شاد و هيجاني

    • عسل

      با سلام.مقايسه اقاى ضيا و عليخانى كار درستى نيست اين دو عزيز دو انسان كاملا متفاوت با استعداد متفاوت هستند آقاى عليخانى چند سال اين برنامه رو اجرا كرد حالا نوبت ديگران است كه خودشان را نشان بدهند اگر روزى كه آقاى عليخانى به جاى آقاى حسنى اجراى برنامه را به عهده گرفتند هم مردم و هم مديريت صدا و سيما به ايشان اعتماد نميكردند شايد هيچ وقت استعداد هاى ايشون شناخته نميشد اگر قرار باشه كه برنامه ماه عسل ده سال ديگه هم پخش بشه نميشه كه هر سال يك نفر اجراى ان را بر عهده داشته باشه اين به دور از انصاف است كه بخواتيم چشممان را روى استعدادهاى جديد و فكرهاى نو و اجراى متفاوت ببنديم

    • amin

      حالم از علی ضیا با اون اجرا مسخره اش و با اون بغضای افتضاحش که حالمو بد میکنه کانالو عوض میکنم بچه سوسوله از طبقه پولدارا با اون ژسش ولی احسان مجری خوش تیپ با جذبه رکو راست بدور از هرگونه ادا واصول با جرات که از مسولین انتقاد میکنه نه مثل ضیا برای اینکه اخراجش نکنن کاری به جز چاپلوسی نداره وبه زور اشکه مهمونارو در میاره مهموناشم بر خودش خوبه

      پاسخ ها

      • feresheth71

        +++++++++++++++++++++++++++++
        بغضاش منو کشته!!!!!!
        وصد البته خنده هاش!!!!

    • بدون نام

      جای احسان علیخانی و برنامه ماه عسلش خالی...واقعا خوب می تونست توی ذهن مخاطب سوال درست ایجاد کنه.
      ایده های خیلی بکری هم داشت. انشالله هرجا هست موفق باشه

    • فرشته21

      ye barnameye moshakhas bayad ye mojrie ba tahrobe too hampoon zamin e dashte bashe.in barname ke dge jaye azmoono khata nist.alikhani khodesh khoobe garche ye jahai nemishe bazi karasho tahamol kard.vali kolan okeye. in jenabe mojrie jadidam ghbalana man badam nemiumad azash.vali loos shode yani loosesh kardan.man k kolan barnamasho nadidam :D ghbalan barname konkooresho y chan taisho didam.vali nazaram hamoone.be noi bi janbast...shadidan.

    • Omid

      با تمام احترامی که واسه علی ضیاء قائلم و به کارش ایمان دارم ولی تو این برنامه (ماه عسل) اونجوری که باید خوش ندرخشید.
      البته کارش خیلی سخت بود چون قرار بود سنت شکنیش واسه یه برنامه ای باشه همه ی مردم به اسم احسان علیخانی معروف شده

      همین

    • سارا

      آقای ضیا زیادی اعتماد به نفس دارن! برنامه ی ماه عسل کجا و همچین مجری بی تجربه و مبتدی ای کجا؟! کاش اسمش و عوض می کردن تا ماه عسلمون خراب نشه!

    • momo fard

      خیلی خودت رو تحویل میگیری وبرای خودت نوشابه باز میکنی علی ضیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادتشه !

    • حاتم

      خدایی کیا متن را کامل خوندن وقتی میخوندم نزدیک بود از عصبانیت ناخنم را بشکونم

    • ELI

      من که یکی ازطرفدارای احسانم اما این بی انصافی دیگه...علی ام خوب ازعهده ی کارش براومد....من که برنامه هاشودیدم هیچ مشکلی نداشت..بابا بچه ی خوبیه اینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب براومد؟ اونوقت کدوم قسمت اجراشو میگین؟ سوال پریدنای باربط و بی ربطش؟ مزه پرونیاش؟ شعرخونی هاش؟ بغض کردنای راستکی و الکیش؟

    • عشق علی ضیا

      خیییییییییییییییییلی اغای ضیا رادوست دارم حرف دهناتونو بفهمید البته بعضی هاتون

    • بدون نام

      آقای ضیا اولا اگه حرف خیریت باشه که خدا به آدم عقلم داده و باید مصلحت کار خودتو خودت در نظر میگرفتی نه اینکه چشم بسته بیای یه جا حرص یه جماعتی دربیاری بگی خیری توش بوده.شما مث اینکه ازون دست آدمایی که هر کاری میخوای میکنی بعد به اسم خدا و قسمت تمومش میکنی.
      دوما درسته یه برنامه رو هر مجری ای میتونه اجرا کنه ولی نه درباره احسان که همه وقتشو پولشو فکرشو گذاشته پای ماه عسل که نه فقط مجری بلکه همه کاره ماه عسله.
      درضمن اینکه گفتی فک نمیکنی طرفدارای احسان ازینکه بجاش اومدی ناراحتن.واقعا نمیبینی؟یا خودتو زدی به کوچه علی چپ؟
      کجا زندگی میکنی که ندیدی این همه اعتراضو؟؟
      هدفت ازین کارا چیه؟
      جای خودت بشین نه جای دیگران.
      درضمن ماه عسل چیزی نبود که تو بیای اجرا کنی بعد بگی برنامه معمولی متوسط روبه بالاس.نه خیر نباید باشه.چون تا قبل از تو نبوده.
      ماه عسل دس گرمی شمام نبود چ برسه به اینکه بخوای توش رشد کنی.
      15 شب که هیچی ماه رمضون تموم شد چند ماهم گذشت.هیچ تفاوتی تو اجرای شما ایجاد نشد.
      کجا دیدی کسی از ماه عسل 91 حرف بزنه؟چ خاطره خوبی واسمون مونده؟چه درسی گرفتیم؟طرفدارات کجان که بیان از ماه عسلت دفاع کنن؟
      د خوب جواب بده.اجرا کردی و رفتی.ما که هیچی نفهمیدیم.
      احسان هیچ وقت نخواس چیزی یادمون بده.با حرفاش غیر مستقیم هم خودش یاد میگرفت هم مارو میاورد تو بحث تا یه چیزی دستگیرمون بشه.
      اما اجرا و حرفای شما عین لقمه ای بود که میخواستن به یه آدم سیر بدن.ببخشید.اما از حالت خنثی هم گذشته بود و کم کم داش حالمون خراب میشد.
      اینکه بعضی جاها درومدی گفتی بعضیا میخوان مانع پیشرفت تو بشن ...مگه خودت یه مانع نشدی؟اون موقع که مانع نداشتی چیکار کردی؟
      نیمروزت با ویتامین 3 ت چ فرقی داره؟
      اصلا با ماه عسلتم هیچ فرقی نداش.اونجا چون نمیتونستی بیخودی بگی بخندی گفتی 30 درصد اجرات بوده.پس قبول داری که 70 درصد فقط بگو بخنداته که فقط هم خودت میدونی چرا داری میخندی .ملت نیاز دارن به خنده واقعی.وگرنه واسه خنده الکی که نیازی به شما نبود.
      درضمن ما دائم داریم برنامه های معمولی میبینیم.ماه عسل فرق داشت.اما شما اومدی و ....
      بدون با اینکارت احسان پیش ما عزیزتر شد.
      به قول خودش بچه ها هیچ وقت با قطار تو ایستگاه کاری ندارن...قطار در حال حرکته که دوس دارن سنگ بزنن شیشه هاشو بشکنن...شما همون بچه ایی...همون که با سنگ زد خیلی چیزا رو شکست...اسم و ابهت برنامه رو...حرمت مخاطبو نظرشو...دل احسان و طرفداراشو...
      هنوز دلمون باهات صاف نشده...تا وقتی خودت بخوای و تیکه انداختناتو تو تلویزیون و رادیو به احسان تموم کنی...فک کردی کسی نمیفهمه منظورت با کیه؟...یا شایدم میدونی و داری مظلوم نمایی میکنی...اما بدون مظلوم این وسط کسی دیگه بود.

    • بدون نام

      من طرفدارعلیم جوابتونم میدم ..........تاوختی همه حقیقتونمیدونی قضاوت نکن وختی نمیشداحسان باشه خب یکی بایدبجاش میبود بعداحسان علی پرطرفدارترینه پس معلومه دیگه چی میشه مام ترجیح میدادیم احسان باشه ولی نمیشششششششششششششد
      علی شیشه دلتونوشیکس که توهمه مصاحبه هاشوحرفاش ازش دفاع وتعریف میکنه؟؟؟؟عاقامن ازهمه طرفدارای احسان یه سوال دارم پس چرااحسان جای فرزاداومد ؟؟؟؟؟؟من فرزادوهزاران باربه احسان ترجیح میدم همه ی اون چپیزاییم که میگین علی نداره واحسان داره رو(مثل جسارت چالشی بودن سوادورووووووووو)فرزادصدبرابرداره پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دل منم بدون حضورفرزادشکس اصلن............بروازهرکی میخای بپرس همین اقااحسان شمام توهمین ماه عسل رشدکردوبزرگ شدپس اون موق مابرنامه دم افطارنمیخاستیم؟مثه خودتون بی منطق میشم ومیگم گیرم که فرزادممنوع التصویرچرااحسان قبول کردجاش بیاد؟؟؟؟؟؟دل سیدخداروباحرفاتون شکستین.....میدونم بخشیدتتون ولی من که هیچیش نیستم نمیتونم ببخشمتون نمیدونم پیش خداچه جوابی دارین

    • بدون نام

      شما اگه طرفدارشی پس حتما اینجا شب نیستاشو گوش کردی.
      توی اون برنامه بارها و باره اتیکه انداخته به احسان.
      مثلا به محسن یگانه گفت:میدونم بعضی از هم صنفای من اذیتت کردن...دل خوشی ازشون نداری...ولی من اینجوری نیستم.اینو به احسان گفت.میدونه محسن یگانه قبلا با احسان یه مشکلی داشته اینو میگه.این یعنی خود شیرینی.یعنی از آب گل آلود ماهی گرفتن.
      یا مثلا میاد میگه من ازون مجریایی نیستم که حتما میخوان برنامه های مناسبتی و سر ساعت 7 اجرا کنن...من تو همه ساعتی اجرا میکنم.قابل توجه شما!اینم یه خودشیرینی دیگه.
      در ضمن احسان از فرزاد اجازه گرفت رفت.امــــــــــــــــــــــا علی آقای شما بی اجازه رفت...گفت من اجازه هیچ کسو نمیخوام....با اجازه خدا میرم تو برنامه.همه جا جار زد من از احسان اجازه گرفتم اما بعد گفتن علی ضیا اصلا پیش احسان نرفته.
      تو برنامه میگفت لشکر من خداس...انگار جنگ بود!
      خود احسان قبل از ماه رمضون به مجریا گفت اجرای ماه عسلو قبول نکنن.اما همه اجرای ماه عسلو رد کردن جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــز علی آقای شما.
      چرا رفت؟چرا بی اعتنایی کرد؟کو مرامش؟
      همه این کارا فقط واسه پول؟؟واسه خودشیرینی؟؟
      نه دیگه...این کار اصلا درست نبود.
      البته آقای ضیا یه گوشه از قضیه بود که باعث دل شکستن شد...اصل قضیه چیز دیگه ای بود.
      آقای ضیا وسیله بود...اما خودش متوجه نشد...خودشو بده کرد.

    • الناز

      چرااینقدربه هم میپرین اقااحسان دوباره به ماه عسل برمیگرده علی ضیاهم گناه داره اینقدربهش گیرندین اون فقط ی پیشنهادروقبول کرد...

    • اقبال

      فرشته71بی ارزش اونی که به مردم توهین کنه وبگه بی ارزش
      یاسمین خانم دمتگگگگگرم
      وخانم یااقایی که گفته چرافرزاداومدجای احسان،وقاتونستی جلوی حرفای بی مطق بعضیاروبگیری
      وشمایی که جواب دادین پس چرا علی بی انصافی وبی مرامی کردمگه برنامه مال احسان فقط واقاراست میگه احسان هم اومدجای فرزا

    • بدون نام

      جناب آقای اقبال من 35 خط روضه خوندم اینجا شما تازه میگی خب احسانم اومد جای فرزاد؟؟؟؟؟؟!!!!
      زرششششششششششک

      اصن ضیا فرشته،مومن،با مرام.ایشون به درد اجرا نمیخوره .همین و بس.
      حالا هر کی هرچی میخواد بگه.

    • شادان

      من ماه عسلی که علی ضیا اجرا کرد را دوست داشتم فقط اخه اقای علیخانی خیلی حرف می زنهههههههههههههه.

      پاسخ ها

      • سزار

        ضیا کیلو چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        با اون بغضاش
        ایییییییی
        سنگین بودن واسه مردهم خوبه والا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج