۲۹۱۸۴۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جام حذفی اسپانیا؛

بارسلونا با شکست بیلبائو صعود کرد

تیم فوتبال بارسلونا در دیدار برگشت مقابل اتلتیکو بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای حذفی اسپانیا به برتری دست یافت تا در مجموع این تیم را پشت سر گذاشته و به مرحله نیمه نهایی برسد.

خبرگزاری مهر: تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیک بیلبائو بامداد امروز پنجشنبه دیدار برگشت خود را در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای کوپا دل ری در ورزشگاه نوکمپ برگزار کردند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر یک تیم بارسلونا خاتمه یافت.

در این بازی لوئیس سوارز با پایان سه جلسه محرومیت خود در ترکیب بارسا قرار داشت و لیونل مسی هم مصدومیت خود را پشت سر گذاشت تا آبی اناری‌ها را همراهی کند.

نیمه اول این دیدار با حساب یک بر صفر به سود بیلبائو پایان یافت. ایناکی ویلیام در دقیقه ۱۲ برای بیلبائو گلزنی کرد. در ادامه بارسلونا هر چه زد به در بسته خورد تا نیمه نخست را بازنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بارسلونا فشار را روی حرکات MSN بیشتر کرد و سرانجام روی پاس عرضی مسی در دقیقه ۵۴ بود که سوارز گلزنی کرد. بیلبائو در ادامه کار چندین موج حمله داشت ولی نتوانست گل دوم را به ثمر برساند.

بارسلونا در ۱۵ دقیقه پایانی حملات پیاپی را طرح ریزی کرد و در دقیقه ۸۲ جرارد پیکه روی پاس دنی آلوس با ضربه سر گل دوم را برای آبی اناری‌ها به ثمر رساند. اتلتیک بیلبائو در دقایق باقی مانده تلاش زیادی به خرج داد تا شرایط را تغییر دهد اما در این راه موفق نبود و در مقابل یک گل دیگر هم پذیرفت. نیمار در دقیقه ۹۲ روی یک ضربه زیبا برای سومین بار دروازه حریف را گشود تا بارسلونا بار دیگر اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

بدین ترتیب تیم بارسلونا که بازی رفت را ۲ بر یک برده بود در مجموع برابر بیلبائو با حساب ۵ بر ۲ برنده شد تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج