۲۹۱۹۷۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فلای-فای؛ اولین وای-فای ویژه‌ هواپیما

هواپیماهای جت بلو سیستم اتصال ویژه‌ای به نام فلای-فای دارند که عین همان وای-فای است اما برای «اتصال هوشمند داخل هواپیماها» طراحی شده و فعلا فقط برای پروازهای داخلی آمریکا فعال خواهد شد.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: خط هوایی جت بلو (JetBlue) که پنجمین خط هوایی بزرگ داخلی در آمریکاست، قصد دارد سیستمی به نام فلای-فای را داخل هواپیماهایش راه‌اندازی کند. ضمنا این شرکت میخواهد دستگاه‌های سرگرمی داخل هواپیما را به سیستم عامل اندروید مجهز کند. تا پیش از این، اکثر خطوط هوایی آمریکا از سیستم لینوکس (Linux) استفاده می‌کردند.

فلای-فای؛ اولین وای-فای ویژه‌ هواپیما

هواپیماهای جت بلو سیستم اتصال ویژه‌ای به نام فلای-فای دارند که عین همان وای-فای است اما برای «اتصال هوشمند داخل هواپیماها» طراحی شده و فعلا فقط برای پروازهای داخلی آمریکا فعال خواهد شد.

خدمات فلای-فای با سرعت ۱۲ تا ۲۰ مگابایت در ثانیه برای هرکدام از دستگاه‌هایی که داخل هواپیما هستند، رایگان عرضه خواهد شد.

جت بلو وعده داده که "یک تجربه‌ی «گیت-تا-گیت» با اتصال کامل و بی‌نقص" را برای مسافران فراهم کند. این بدان معناست که آن هواپیماها دیگر وای-فای خود را هنگام بلند شدن و نشستن، قطع نخواهند کرد. خدمات فلای-فای با سرعت ۱۲ تا ۲۰ مگابایت در ثانیه برای هرکدام از دستگاه‌هایی که داخل هواپیما هستند، رایگان عرضه خواهد شد.

فلای-فای؛ اولین وای-فای ویژه‌ هواپیما

در صورت تحقق این برنامه جت بلو اولین خط هوایی داخلی‌ خواهد بود که سیستم درون-پروازی ویژه‌ا‌ی متصل به وای-فای خود هواپیما را راه‌اندازی می‌کند. در حالی که تا قبل از این، مسافرها می‌توانستند فقط با دستگاه‌های خودشان از محدوده‌ی وای-فای و اتصال اینترنتی بهره‌مند شوند و هواپیماها خدماتی در این زمینه ارایه نمی‌دادند.

علاوه بر این‌ها جت بلو اعلام کرده که برای هرکدام از صندلی‌ها یک خروجی و پورت USB فراهم خواهد شد. لبته این مورد آخر چندان هم جدید نیست و خط هوایی American Airlines چند سالی می‌شود که تعدادی از هواپیماهایش را مجهز به این تجهیزات کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج