۲۹۲۱۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زنان و دختران ایزدی در بازار برده فروشان!

سخنگوی ایزدی‌ها گفت داعش پس از حمله به منطقه سکونت آنها، اقدام به فروش زنان و دخترانشان به قیمت‌های بسیار اندک و گاهی به قیمت "۱۰ دلار" کرده است.

پایگاه خبری العالم: سخنگوی ایزدی‌ها گفت داعش پس از حمله به منطقه سکونت آنها، اقدام به فروش زنان و دخترانشان به قیمت‌های بسیار اندک و گاهی به قیمت "10 دلار" کرده است.

"هادی بابا شیخ،" مدیر دفتر شیخ ایزدی ها و سخنگوی این اقلیت مذهبی با شرکت در نشست اقلیت‌ها در کشورهای اسلامی که در شهر مراکش در حال برگزاری است بخش هایی از جنایات گروه تروریستی داعش علیه ایزدی ها را بازگو کرد و گفت: تروریست های داعش، زنان ایزدی را در بازار برده فروشی به قیمت ۱۰ دلار می فروختند.

پایگاه سی ان ان عربی در این باره نوشت: سخنگوی ایزدی ها اظهار داشت که جنایات داعش علیه این اقلیت با فرا رسیدن ماه آگوست ۲۰۱۴ و حمله تروریست های داعش به ارتفاعات سنجار، آغاز شد و این جنایات همچنان ادامه دارد. زیرا هر روز بر شمار قربانیان و افراد مفقود الاثر افزوده می شود.

باباشیخ جنایات داعش علیه ایزدی ها را غیر قابل تصور دانست و گفت: آنها بیش از ۳۶۰۰ ایزدی را کشته و ۵۸۰۰ نفر دیگر از جمله شمار زیادی زن و کودک را ربوده‌اند.

بابا شیخ افزود: تروریست های داعش سه هزار زن ایزدی را ربوده و آنها را در بازار برده فروشان به قیمت ۱۰ دلار به فروش می رسیدند. آنها ۱۸ مرقد بزرگان ایزدی را تخریب کرده و باعث آوارگی ۴۰۰ هزار نفر و گرفتاری آنها به زندگی در چادرها شدند.

سخنگوی ایزدی ها گفت: ایزدی ها همواره خواستار صلح و احترام به سایر ادیان بوده‌اند و هیچ گونه عبارتی مبنی بر دعوت به کشتن دیگران در دین ما وجود ندارد. ما خواستار زندگی مسالمت آمیز با همگان و حفظ آداب و رسوممان هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج