۲۹۵۲۹۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

BBC «بروکلین» را می‌سازد

با موفقیت درام سینمایی «بروکلین» در فصل جوایز، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی بلافاصله قدم پیش گذاشته تا یک اقتباس تلویزیونی از این فیلم را جلوی دوربین ببرد.

آی‌سینما: با موفقیت درام سینمایی «بروکلین» در فصل جوایز، شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی بلافاصله قدم پیش گذاشته تا یک اقتباس تلویزیونی از این فیلم را جلوی دوربین ببرد. جولی والترز بازیگر ۶۵ ساله انگلیسی که در فیلم نقش مدیر یک پانسیون را بازی کرده، در نسخه تلویزیونی «بروکلین» حضور خواهد داشت.

بی‌بی‌سی پیش‌تولید سریال جدیدی را با اقتباس از فیلم نامزد اسکار «بروکلین» آغاز کرده و قرار است جولی والترز در همان نقشی که قبلا در فیلم موفق جان کراولی بازی کرده جلوی دوربین برود. والترز در فیلم «بروکلین» نقش شخصیتی را بازی می‌کرد که مدیریت یک پانسیون دخترانه و نگهداری از زنان جوان ایرلندی که در دهه ۱۹۵۰ وارد نیویورک می‌شدند را به عهده داشت.

BBC «بروکلین» را می‌سازد

در فیلم جان کراولی که در سه رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر زن نامزد جایزه اسکار شده، سرشا رونان بازیگر با استعداد ایرلندی نقش دختری از جنوب شرقی ایرلند را بازی می‌کند که به امریکا مهاجرت می‌کند و بعد از ملاقات با کسی که دوستش دارد ناچار به بازگشت به ایرلند می‌شود و سر یک دوراهی دشوار قرار می‌گیرد.

نسخه تلویزیونی «بروکلین» نیز قرار است با تمرکز بر همان گروهی از زنان جوان جلوی دوربین برود که ساکن یک پانسیون هستند و مدیرشان زنی سنتی اما خوش‌قلب است. با این حال، احتمال حضور رونان در این سریال بسیار کم است. کولم توبین نویسنده رمان «بروکلین» در حال حاضر مشغول همکاری با تهیه‌کنندگان سریال بی‌بی‌سی است. فیلمنامه اقتباسی نسخه سینمایی «بروکلین» توسط نیک هورنبی نوشته شده و همان‌طور که قبلا گفته شد در فهرست نامزدهای اسکار بهترین فیلمنامه هم قرار دارد.

پیش‌بینی شده تهیه و تولید سریال «بروکلین» به محض پایان یافتن اکران عمومی نسخه سینمایی آغاز شود. فیلم موفق جان کراولی کارگردان ایرلندی که با بودجه‌ای ۱۰ میلیون دلاری ساخته شده، تا امروز بیش از ۴۰ میلیون دلار در سینماهای سراسر دنیا فروش کرده و انتظار می‌رود با ادامه موفقیت‌های فیلم در فصل جوایز، تماشاگران بیش‌تری برای تماشای آن به سینماها بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج