۲۹۵۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

همراهان داوود رشیدی

بابک و تیموریان در "آقای اشمیت کیه"

رضا بابک و رویا تیموریان در نمایش "آقای اشمیت کیه" به کارگردانی داود رشیدی که قرار است تیرماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رود به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایشنامه‌ "آقای اشمیت کیه" نوشته سباستین تیری و ترجمه شهلا حائری است که قرار است داود رشیدی این اثر را تیرماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد. این نمایش دارای شش شخصیت است که تا به حال حضور رضا بابک، رویا تیموریان و اشکان خیل‌نژاد در "آقای اشمیت کیه" قطعی شده است.

این نمایش در فضایی کمدی روایت می‌شود. ایرج رامین‌فر طراح صحنه، شهنام شهباززاده مدیر تولید و اجرایی، محمدرضا اصلی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، پریسا گودرزی منشی صحنه و پگاه ترکی دستیار طراح صحنه و لباس نمایش "آقایی اشمیت کیه" هستند.

داود رشیدی سال گذشته نمایش "منهای دو" نوشته ساموئل بنشتریت را با حضور بازیگرانی چون حسن معجونی، سیامک صفری، علی سرابی و لیلی رشیدی در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد. وی همچنین قصد دارد در صورت توافق نمایش "فرودگاه - پرواز ۷۰۷" نوشته احمدرضا احمدی را هم در مجموعه تئاتر شهر اجرا کند.

رضا بابک نیز سال ۸۸ نمایش "هملت شازده کوچولوی دانمارکی" را در مقام کارگردان در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برد و سال ۸۹ هم در نمایش "رویای هالیوود" به کارگردانی نادر برهانی‌مرند به ایفای نقش پرداخت.

رویا تیموریان هم سال گذشته با نمایش "قاتل بی‌رحم هسه کارلسون" به کارگردانی مسعود رایگان در تماشاخانه ایرانشهر به ایفای نقش پرداخت.

منبع: خبرگزاری مهر
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج