۲۹۷۰۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افشاگری کی روش درباره ترابیان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: راجع به صحبت‌های هراتیان هیچ صحبتی ندارم چه کسی است که بخواهد مرا دعوت کند؟

خبرگزاری فارس: کارلوس کی‌روش پس از تماشای دیدار پرسپولیس و فولاد در جمع خبرنگاران در مورد ساختمان ایفمارک اظهار داشت: راجع به صحبت‌های هراتیان هیچ صحبتی ندارم چه کسی است که بخواهد مرا دعوت کند بنده باید او را دعوت کنم. ما تلاش کردیم که این مرکز به وجود آید.

وی افزود: او از این موقعیت قصد داشت سواستفاده کند باز هم می‌گویم او جزئی از کمیته پزشکی است. ما ۴ سال تلاش کردیم تا آن آکادمی راه بیفتد. باز هم می‌گویم ما باید او را دعوت کنیم. او چه شخصی است که بخواهد من را دعوت کند؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد صحبت‌های ترابیان مبنی بر اینکه نیاز به دعوت کی‌روش در دیدار با اینفانتینو نبوده‌،‌چرا که مسائل فنی مطرح نشده، گفت: قبلا هم به ترابیان گوشزد کرده بودم که در رویاهای خود هم اسم مرا نیاورد. او همیشه تهدید می‌کند و می‌گوید به خاطر منافع ملی یکسری صحبت‌ها را مطرح نمی‌کند.

وی ادامه داد: اگر او (ترابیان) مرد است به خاطر منافع کشور بزرگی چون ایران بیاید و مسائل را مطرح کند. همیشه صورت خود را پنهان می‌کند. او چه کسی است که راجع من صحبت کند؟! وقتی می‌خواستیم رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه را به ایران بیاوریم چه کسی بود که آنها را بایکوت کرد و مخل این فرایند شد؟

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: او (ترابیان) پول روزانه بازیکنان را دریافت می‌کرد و به افراد نزدیک خود می‌داد. او اسم مرا دیگر نیاورد. به اندازه کافی این اتفاقات رخ داده است.

کی‌روش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کمپ تیم‌های ملی آماده شده،‌گفت:‌هم اکنون زمان مناسبی نیست که در این باره صحبت کنیم. قرار است فردا با کفاشیان جلسه‌ای در این باره داشته باشیم. بروید از خبرگزاری فارس بپرسید که افراد مناسبی را دارد که با آنها در ارتباط است و از همه چیز خبر دارند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج