۲۹۷۲۷
۵۰۲۹
۵۰۲۹
پ

اسکوربورد استادیوم آزادی خاموش میشود؟

بعد از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس – گهر افتاد، مدیران ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند که فقط صحنه آهسته گل را از اسکوربورد این ورزشگاه پخش کنند.

اسکوربورد استادیوم آزادی خاموش میشود؟

تماشا: بعد از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس - گهر افتاد، مدیران ورزشگاه آزادی تصمیم گرفتند که فقط صحنه آهسته گل را از اسکوربورد این ورزشگاه پخش کنند. در این بازی که هفته گذشته برگزار شد اسکوربورد صحنه آهسته شوت محمد پروین که از خط دروازه پرسپولیس عبور کرد ولی داور آن را مردود اعلام کرد را نشان داد و این مسئله باعث جنجال طرفداران گهر در استادیوم شد.

اسکوربورد استادیوم آزادی خاموش میشود؟

در این بازی حدود ۱۰ هزار نفر تماشاگر گهر که خود را به استادیوم آزادی رسانده بودند، از اینکه گل سالم تیمشان مردود اعلام شده به شدت عصبانی بودند.

همین مسئله باعث شده که مدیران استادیوم آزادی تصمیم بگیرند از این هفته به بعد فقط صحنه آهسته گل ها را در اسکوربورد نشان بدهند. ظاهرا قرار است که برای جلوگیری از تنش بین هواداران، صحنه های مشکوک داوری از اسکوربورد پخش نشود.

تصمیم مدیران مجموعه ورزشی در حالی است که این مسئله تقریبا در تمام استادیوم های دنیا اجرا می شود. در جام جهانی و جام ملت های اروپا هم برای جلوگیری از تنش معمولا صحنه های مشکوک داوری پخش نمی شود ولی جالب است که مدیران ورزشگاه آزادی تازه به این جمع بندی رسیده اند.

البته در بازی هفته گذشته استقلال - ذوب آهن هم اسکوربورد هیچ صحنه ای را نشان نداد. در تمام ۹۰ دقیقه این بازی اسکوربورد فقط نتیجه بازی و دقیقه ای که از بازی گذشته بود را نشان دادند و خیلی ها معتقد بودند که این موضوع بی ربط با اتفاقات بازی پرسپولیس - گهر نبود. اگر این موضوع در تمام استادیوم های ایران اجرا شود می تواند از تنش تماشاگران هنگام صحنه های حساس داوری تا حد زیادی جلوگیری کند.

به نظر می رسد کمیته داوران این پیشنهاد را به مدیران ورزشگاه آزادی پیشنهاد داده اند چون در صورت پخش نشدن صحنه های آهسته از اسکوربورد، از هجمه ای که در بین تماشاگران علیه داور به وجود می آید تا حد زیادی کم می شود.

با این حال حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری گفت که هیچ پیشنهادی در این باره به مدیران آزادی نداده است: «این موضوع طبق قوانین فیفا و AFC باید در تمام ورزشگاه ها اجرا شود. با این حال ما هیچ پیشنهادی به مدیران استادیوم آزادی برای این موضوع نداده ایم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج