اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۷۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

این سه طرح بزرگ ملی به زودی اجرا میشوند

شهريور و مهر امسال سه طرح بزرگ ملي همزمان در كشور انجام خواهد شد:پزشك خانواده و شبكه ملي اينترنت (اينترانت) و پروژه مسكن ويژه.

این سه طرح بزرگ ملی به زودی اجرا میشوند
هفت صبح: : شهريور و مهر امسال سه طرح بزرگ ملي همزمان در كشور انجام خواهد شد:پزشك خانواده و شبكه ملي اينترنت (اينترانت) و پروژه مسكن ويژه.

درباره طرح پزشك خانواده ، هفت صبح بيشتر از تمام رسانه هاي كاغذي و مجازي و ديداري نوشته و نقاط ضعف و قوت آن را بررسي كرده است.

طرحي كه دربسياري از كشورهاي اروپايي اجرايي شده است و نتايج قابل قبولي نيز به ارمغان آورده اما جامعه پزشكي ما همچنان با ناباوري به عملياتي شدن اين طرح نگاه مي كند.طرحي كه از شهريورماه در تهران وبه تدريج عملياتي خواهد شد.

پنجشنبه گزارش مفصلي كار كرديم از نقطه نظرات چهره هاي سرشناس نظام پزشكي درباره نقاط قوت و ضعف اين طرح بزرگ.حالا هم در خبرها آمده است كه دكتر محمد شریعتی رییس مركز مدیریت توسعه شبكه بهداشت وزارت بهداشت ديروزدر گفت و گو با ایرناگفت: مردم نگران عقب ماندن از برنامه پزشك خانواده نباشند چراكه اطلاع رسانی در مناطق مختلف به خوبی صورت خواهد گرفت.

او تاكید كرد حتی اطلاع رسانی بصورت مراجعه در منازل جزو برنامه های اطلاع رسانی قرار گرفته است .

شریعتی یادآور شد فقط افراد بیمه شده می توانند در برنامه پزشك خانواده نام نویسی كنند و افراد بیمه نشده نمی توانند وارد این برنامه شوند بنابراین افرادی كه بیمه نیستند می توانند با مراجعه به شعب سازمان بیمه خدمات درمانی در شهرستان‌ها و استان های خود، تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار گیرند. او همچنين گفت : 10 میلیون و 800 هزار تهرانی از امسال به تدریج وارد برنامه پزشك خانواده می شوند.

اما فاز اول جداسازي اينترانت از اينترنت شهريور ماه اجرا خواهد شد.در اين طرح انقلابي -كه البته نطفه اش در دولت هاي پيشين بسته شده -يك شبكه بزرگ مبادله اطلاعات با پهناي باند وسيع در داخل كشور راه اندازي مي شود كه نقش بزرگي در امنيت اطلاعات مبادله شده و همين طور سهولت گردش اطلاعات در حلقه داخلي و تسريع امور اداري و مالي خواهد داشت.

اين طرح با نارضايتي كاربراني روبه روشد كه مي انديشيدند(و مي انديشند) اين طرح يعني محروميت كاربران ايراني ازاتصال به شبكه جهاني اينترنت .اما وزير فناوري اطلاعات چندين بار تاكيد كرده كه اينترانت موازات اينترنت و با يك پهناي باند وسيع تر قرار خواهد گرفت و به معناي محروم شدن از اينترنت جهاني نيست.استفاده همزمان و توامان از دو شبكه جهاني و داخلي مطمئنا يكي از چالش هاي فضاي مجازي در ماه هاي آينده خواهد بود.

سومين طرح اما مسكن ويژه است.طرحي كه در صورت اجراي مناسب مي تواند بازار پر التهاب مسكن در پايتخت را آرام كند.در چند ماه گذشته به دفعات از جزييات اين طرح نوشته ايم و ديروز نيز جزييات كاملتري از اين طرح و چگونگي ثبت نام و قيمت واحد هارا در صفحه راهنماي بازار منتشر كرديم.

شهريور ماه پر خبري را از سر خواهيم گذراند.هفت صبح با دقت چگونگي اجراي اين سه طرح را زير نظر داشته و براي مخاطبان خود اطلاع رساني خواهد كرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج