۲۹۷۶۵۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مهاجرت نخبگان ایران کُند شد

رئیس باشگاه پژرئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از روند روبه کُند مهاجرت نخبگان کشور خبر داد. وهشگران جوان و نخبگان از روند روبه کُند مهاجرت نخبگان کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از روند روبه کُند مهاجرت نخبگان کشور خبر داد.

پروفسور کریم از روند روبه کُند مهاجرت نخبگان کشور خبر داد و اظهار داشت: معکوس شدن مهاجرت امکان پذیر است ولی مستلزم امکانات خواهد بود کما اینکه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان امکان ارائه تسهیلات در این حوزه را تضمین کرده است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در ارائه اسناد خود برای ثابت کردن اینکه مهاجرت نخبگان کشور کُند شده است، عنوان کرد: براساس بررسی‌هایی که ما انجام دادیم مهاجرت نخبگان ایرانی به خارج از کشور کُند شده است، نخست به دلیل عضویت نخبگان در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که غالباً نیز المپیادی هستند و با توجه به ۳۵۰ باشگاه نخبگان در کشور، رصد ما نشان از کُند شدن مهاجرات نخبگان می‌دهد.

زارع با بیان اینکه بیش از ۶۱ هزار نفر عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد هستند، که تعداد قابل توجه‌ای از آنان عضو دانشگاه دولتی و حدود یک هزار نفر جزو چهره‌های درخشان هستند، عنوان کرد: این افراد از باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تسهیلات می‌گیرند، منتها آرزو داریم با کمک دولت، مجلس و شورای انقلاب فرهنگی گام‌های جدیدی برای ایجاد امکانات سازنده و موثر برای تسریع راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنان به عمل آوریم.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد یکی دیگر از دلایل خود نسبت به کُند شدن مهاجرت نخبگان کشور را اینگونه عنوان کرد: نمایشگاهی از دستاوردهای باشگاه پژهشگران جوان و نخبگان ۲ سال قبل در مجلس برگزار شد و حال وقتی آن نمایشگاه را با نمایشگاه اخیر که با همت این باشگاه برگزار شد و در افتتاحیه آن نایب رئیس مجلس و در اختتامیه آن آقای لاریجانی ریاست مجلس حضور یافتند گویای این بود که محصولات رونمایی شده از دستاوردهای نخبگان این باشگاه بسیار افزایش یافته بود، زیرا ۲ سال قبل ۱۴ محصول رونمایی شد ولی امسال ۳۰ محصول رونمایی آن صورت پذیرد، که ۱۴ اختراع تجاری‌سازی شد.

همچنین در این راستا پرفسور زارع - رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد در نخستین نشست کارگروه تخصصی مهندسی پزشکی نیز در تشریح برنامه‌های آینده کارگروه تخصصی مهندسی پزشکی به تسنیم عنوان کرده بود: برنامه آینده باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در جهت تجاری سازی و کارآفرینی است، به همین دلیل معاونت تجاری‌سازی و کارآفرینی توسط هیئت امنای باشگاه تصویب شده و مورد تایید ریاست دانشگاه آزاد نیز قرار گرفته است و با ایجاد این معاونت گام‌های جدیدی برای نخبگان جهت تجاری‌سازی ایده‌ها و کارآفرینی برداشته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      مگه نخبه هم مونده با این سیستم آموزشی اینایی که مونودن باید برن گینه موگادیشو رو آبا کنن

    • ایرانی

      دقیقا برعکس است!
      هروقت از این جور خبرها می شنوید بدانید که دروغ است و برعکس مهاجرت افزایش نیز پیدا کرده است
      با مهاجرت عظیم جوانان و مردم ایران متقاضیان مسکن نیز کمتر خواهند شد و ضربه مهلکی بر جرثومه بازار فاسد مسکن وارد شده و کاملا آن را نابود خواهد کرد
      ان شائ الله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم مثل من دلت از بي بند و باري بازار مسكن خونه
        واقعا وضعيت بازار مسكن به كثافت كشيده شده بود. خدا رو شكر كه بازر ركود هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج