۲۹۸۱۵۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اولین تریلر فصل ششم Game of Thrones

چند روز پیش شبکه‌ی HBO تعدادی از عکس‌های فصل آینده‌ی Game of Thrones را منتشر کرد که برای دوستداران این سریال اتفاق هیجان‌انگیزی بود.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید : چند روز پیش شبکه‌ی HBO تعدادی از عکس‌های فصل آینده‌ی Game of Thrones را منتشر کرد که برای دوستداران این سریال اتفاق هیجان‌انگیزی بود؛ طبیعتا بسیاری از مشتاقان سریال هم اصلا عکس‌ها را نگاه نکردند تا داستان لو نرود و اتفاق‌های پیش رو را جلوتر نبینند؛ به قول معروف برای‌شان Spoil نشود.

حالا شبکه‌ی HBO اولین تریلر فصل آینده‌ی Game of Thrones را هم روی اینترنت پخش کرده است. ولی توصیه می‌کنیم اگر شما هم جزو همان دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهند چیزی از داستان را جلوتر از پخش سریال ببینند، خواندن این خبر را متوقف کنید.

آن‌چه در این تریلر 80 ثانیه‌ای می‌بینیم، تالار تاریکی است با ستون‌هایی که مملو از حفره هستند و در هر حفره، سر یکی از شخصیت‌های داستان قرار گرفته. چشمان همه کاملا بسته است و هر زمان که دوربین از روی یکی‌شان عبور می‌کند، دیالوگی را نطق می‌کنند؛ دیالوگ‌هایی سرشار از افشاگری در مورد اتفاق‌های پیش رو.

تعدادی از این شخصیت‌ها در قسمت‌های گذشته مرده بودند و چند شخصیتی که در انتها دوربین از روی آن‌ها عبور می‌کند، البته تا این‌جا هنوز زنده هستند!

سریال Game of Thrones تا به این‌جا یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی بوده. این سریال بر اساس داستانی به نام «شعری از سنگ و آتش» (A Song of Fire and Ice) ساخته شده که «جورج آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin) آن را نوشته بود. نویسندگان فیلمنامه‌اش «دیوید بنیوف» (David Benioff) و «دی. بی. وایس» (D. B. Weiss) هستند. این سریال از فروردین 2011 از شبکه‌ی تلویزیونی HBO پخش می‌شود و ششمین فصل آن در شرف نمایش است.

اولین تریلر فصل ششم Game of Thrones را تماشا کنید…


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تریلر فصل ششم Game of Thrones
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج