۳۰۰۲۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

انتقاد شدید داریوش ارجمند از وزیر ارشاد

داریوش ارجمند با گلایه از ترک سالن توسط علی جنتی گفت: آقای وزیر ارشاد چشم دیدن ما را ندارد، رفت، مهم هم نیست. امروز خوشحال بودیم وزیر ارشاد می‌آید ولی می‌رود! اگر ما نباشیم ایشان کسی نیست.

خبرگزاری فارس: نشست آخرین نشست «کتابخوان» سال ۹۴ با حضور وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

وزیر ارشاد در بدو صحبت‌های داریوش ارجمند سالن نشست کتابخوان هنرمندان پیشکسوت را ترک کرد و موجب شد ارجمند سخنان صریحی را مطرح کند.

داریوش ارجمند با گلایه و عصبانیت از ترک سالن توسط جنتی ابراز داشت: آقای وزیر ارشاد چشم دیدن ما را ندارد، رفت، مهم هم نیست. بسم الله می‌گویم و آغاز کلام می‌کنم تا متهم به کفر نشوم. خراسانی هستم شاگرد دکتر شریعتی و آکتور که به تمام آنها افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: دغدغه‌ام فرهنگ سرزمینم است. سالها در تئاتر کار کردم اما همیشه نگران فرهنگ سرزمینم بودم و اینکه تکلیف گنجینه فرهنگی ما چیست. اتفاقات تاریخ معاصر ما مثل موسسه پیشکسوتان مهم است اما نشان و آرم آن هیچ جایی نیست؛ در جایی به زور می ایستانندمان و زینت مجالس م‌یشویم و عکس میگیرند حتی پشت کارت دعوت این مراسم هم آرم ما نیست در حالی که این موسسه را ما با خون دل بوجود آورده‌ایم.

وی به دیدار با محمود احمدی نژاد رییس جمهور قبل اشاره کرد و گفت: بدنامی نشستن کنار ریس جمهور سابق را به جان خریدم که موسسه پا بگیرد. امروز خوشحال بودیم وزیر ارشاد می‌آید ولی می‌رود! اگر ما نباشیم ایشان کسی نیست. او راهش را می‌کشد و می‌رود؛ احتیاجی نیست ما صاحبخانه‌ایم. اسماعیل خلج و امثال او هستند صاحب خانه ماییم شکی نیست صاحب این خانه بیهقی است.

ارجمد ادامه داد: این در حالی است که قرار است در پایان نشست کتابخوان تفاهمنامه‌ای به امضا برسد و حتی شاهد سخنرانی و معرفی کتاب توسط وزیر ارشاد باشیم، اما جنتی به نا گاه سالن را ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتاد.افتاد

    • بدون نام

      فکر.نان.باش

    • بدون نام

      نشتن وبودن در کنار آقای احمدی نژاد لیاقت میخواد.....

      پاسخ ها

      • ممهد

        همه بدبختی ها بعد از کشتن امیرکبیر شروع شد و امروز هم تکرار تاریخ است

    • بدون نام

      داریوش توبااین سن وسال چرا جلو همه غیبت میگی وهمه رو بد نام لقب میکنی ایا هنرپیشه ها همشون خوشنامند?????? تو که شاگرد شریعتی هستی نباید این حرف هارو میزدی حتی اگر کسی هم جسارتی کرد!

    • معلم بازنشسته

      وقتي كه نتانياهو در باره احمدي نژاد گفت بايد كاري كنيم كه همه از عكس انداختن كنار احمدي نژاد خجالت بكشند با توجه به تسلط صهيونيسم بر رسانه هاي جهان برايم غير منتظره نبود اما اينكه دوستان احمدي نژاد با اين جنايتكار تاريخ معاصر همراه و همنوا شوند برايم عجيب است . كساني كه از عكس انداختن كنار احمدي نژاد خجالت ميكشند حتما روزي خواهد رسيد كه مفتخر به عكس انداختن در كنار جنايتكار تاريخ معاصر نتانياهو خواهند بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سخنان دیگران نباید تعیین کننده تکلیف ما باشد.اگر اهل تشخیص هستیم خودمان باید بد و خوب را تمیز دهیم.احمدی نژاد کمتر از نتانیاهوها به ایران خیانت نکرد!

    • Nikoo

      افرين به اقاى ارجمند ،حرف دلش و هنرمندان ديگر را(كه جراءت انتقاد از اين افراد رو ندارند) را گفت
      افرين به تو مرد بي شيله پيله
      راست ميگه ديگه اقاى جنتى در مقابل اقاى ارجمند كه عمرش رو براى فرهنگ و تاتر و سينماى ايرا ن گذاشتند حركت زشتى كردند
      اقاى ارجمند ناراحت نباش صاحبخانه خود شما هستى عزيز

    • سعید طهمورثی

      فضای نقددردولت یتزدهم بسیارداغ وآزاداست واین نشان ازدموکراسی با محوریت اسلام ودین شیعه وتحمل بالای مسئولان دولت اعتدال وامیداست واحسن به این همه صبروبردباری برای شنیدن ایرادات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر صبر و تحمل نقد مسئولان برخاسته از اسلام و تشیع است,چرا در رده های بالای نظام اسلامی ام القرای شیعه شاهد این همه نا شکیبی و اتهامات خیانت و تفتین به هم هستیم و در دنیای اسلام که نگو و نپرس:هر که چون ما نیست عین کفر و بدتر از هر ابلیس دیگر است؟

      • بدون نام

        بعدا معلوم میشه

    • علي

      بد نامي عكس انداختن كنار احمدي‌نژاد را به جان خريدي؟؟؟ همچين نطق مي‌فرمايي آدم فكر مي‌كنه براي سرزمينت يه چند باري تا پشت خط جبهه رفته‌اي هان!!!

    • یوسف

      ضمن احترام قلبی به استاد بزرگ هنر جناب ارجمند عزیز از اقدام وزیر محترم شگفت زده شدم باید دلیل انرا توضیح بدهند آقای جنتی آدم مودب وبا فرهنگی است اینکار ایشان عجیب بوده .آنها هم که از حرفهای ایشان انتاد کرده اند باید شرمنده تمجید های خود از احمدی نژاد که فرهنگ کشور را ضایع کرد باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج