۳۰۰۳۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عملکرد آزادکارن ایران در جام مدوید

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: "جام مدوید" یکی از سنگین‌ترین مسابقات مد نظر کادر فنی بود که خوشبختانه هم امکان ارزیابی از کشتی‌گیران دارای مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را برای کادر فنی فراهم کرد و هم فرصت خوبی برای شناسایی اشکالات فنی کشتی‌گیران بود.

خبرگزاری ایسنا: رسول خادم سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد کشتی‌گیران در جام مدوید اظهار کرد: در واقع غیر از "عباس طحان" و "ایمان صادقی" که بدلیل ضرب خوردن از ادامه رقابتها باز ماندند، امکان شناخت بخشی از نقاط ضعف و قوت بقیه کشتی‌گیران فراهم شد. حضور" حسن رحیمی" در رقابت‌ها، آن‌هم در یک وزن بالاتر صرفاً برای شرکت در یک یا دو مسابقه‌ی جدی‌تر از رقابت های فرانسه بود. رحیمی حرکت رو به جلویی را به لحاظ روانی و شخصیت حرفه‌ای‌اش بعد از "لاس‌وگاس" آغاز کرده و علیرغم ملاحظاتی که بدلیل آسیب دیدگی قدیمی اش از ناحیه پا، در انجام تمرینات اردویی و مسابقات فرانسه و مدوید نظر کادر فنی را بخوبی تامین کرد.

وی ادامه داد: "حسن یزدانی" حرکتی رو به جلو دارد اما هنوز نمی‌تواند طبق یک برنامه مشخص و بدور از حرکات اضافی کشتی بگیرد. این مشکل جدی حسن یزدانی در جام "مدوید " نسبت به "فرانسه" کمتر شده بود، اما انجام حرکات هیجانی و اضافی علیرغم تذکر مربیان پیش از کشتی، و حتی در زمان درگیری فنی اش در آخر کشتی فینال با حریف روس، که قهرمان جهان هم بود، کار خوب او را در جام "مدوید"ناتمام باقی گذاشت. با حسن یزدانی مجدداً به میدان دیگری خواهیم رفت.

خادم افزود: علیرضا کریمی حدود یک ماه است که بدلیل ضرب خوردگی قدیمی اش، تمرین کشتی کامل انجام نمی دهد و بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی را دنبال می‌کند. این کم تمرینی در کشتی او با حریف گرجستانی اش که تا قبل از کم آوردن نفس در کشتی، کشتی گیر فنی و خطرناکی است، با جاماندن های علیرضا کریمی و گیج شدنش بخوبی خود را نشان داد. او حرکت و رشد بسیار سریعی بعد از مسابقات جهانی "لاس وگاس " داشته که موجب شده حتی بدون تمرین، جسارت حضور در مسابقات را، تنها به اتکاء کلاس دست هایش داشته باشد. یعنی کریمی بدون استفاده کامل از زیرگیری‌هایش که مهم ترین نقطه قوت تکنیکی او است، در فرانسه اول شد.

اینجا هم دو کشتی را برد و در کشتی سوم جاماند. این اعتماد بنفس و شرایط روانی خوب در "حسن رحیمی" و "علیرضا کریمی "کمتر در میان کشتی گیران ایرانی دیده می شود. من مطمئن هستم، علیرضا کریمی بعد از آغاز تمرینات کشتی اش، این نقص جاماندن ها و اشتباهات فنی که در این کشتی داشت را جبران می کند. با علیرضا کریمی نیز باز هم به میدان دیگری خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد کمیل قاسمی در سنگین وزن گفت: کمیل قاسمی هم باید اول می شد. حریفان خوبی در سنگین وزن بودند، اما خودش می داند او از همه بهتر بود. اشتباهات کمیل، استراتژیک است که کلیدش در دستان خود اوست. او قابلیت‌های منحصر بفردی در سنگین وزن جهان دارد. کشتی ماقبل نهایی‌اش با حریف گرجستانی پر از اشتباه بود اما در کشتی آخر با حریف دوم گرجستانی خوب کشتی گرفت و بخش قابل توجهی از آن اشتباهات را جبران کرد.

خادم در پایان گفت: رضا اطری حرکت جسورانه و جدیدی را در کشتی خود آغاز کرده که اگر ادامه یابد، می تواند نفر دوم ارزشمندی به لحاظ فنی برای حسن رحیمی باشد. خواستن و رشد فنی او از فرانسه تا مدوید بسیار قابل توجه بود و وی نیز باز به میدان دیگری خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج