۳۰۱۱۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

متوسط مصرف سیگار هر ایرانی

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از تلاش این شرکت برای همکاری با آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا با هدف افزایش سلامت مردم و مصرف کنندگان خبر داد و مصرف سالیانه سیگار در ایران را ۶۷ میلیارد نخ اعلام کرد.

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از تلاش این شرکت برای همکاری با آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا با هدف افزایش سلامت مردم و مصرف کنندگان خبر داد و مصرف سالیانه سیگار در ایران را ۶۷ میلیارد نخ اعلام کرد.

«محمدحسین برخوردار» سه شنبه در حاشیه سمینار دو روزه «ارائه تازه ترین دانش تولید فیلتر سیگار برای جلوگیری از ضررهای آن» در محل شرکت دخانیات به خبرنگاران گفت: تلاش برای افزایش سلامت مردم و مصرف کنندگان سیگارهای تولید داخل در دو بخش کاهش نیکوتین توتون سیگار و تولید فیلتر با آخرین فناوری های نوین دنیا صورت گرفته است.

وی ادامه داد:‌ تلاش شده است برای اجرای دستیابی به این هدف ها با شرکت های برتر آلمان، فرانسه، انگلیس و اسپانیا همکاری هایی صورت گیرد.

برخوردار آمار مصرف دخانیات در کشور بر اساس محاسبه های این شرکت را سالیانه 67 میلیارد نخ عنوان کرد و افزود: وزارت بهداشت آمار مصرف سالیانه را 50 میلیارد تا 55 میلیارد نخ اعلام می کند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران درباره راهکارهای کاهش مصرف سیگار گفت: ارائه آموزش به کودکان از سنین دبستان راهکار مناسبی است که می تواند به کاهش مصرف سیگار در جامعه منجر شود.

وی نظارت شدید دولت ها بر کارخانه های تولیدکننده سیگار برای افزایش سلامت سیگارهای تولیدی را راهکار دیگری برای کاهش مصرف سیگار برشمرد.

برخوردار به وجود قاچاق سیگار در کشور اشاره کرد و گفت: سیگارهای بی کیفیت قاچاق با نازل ترین قیمت به فروش می رسد در حالی که سیگارهای تولیدی داخل کشور با رعایت همه ضوابط استاندارد به مردم کشور عرضه می شود.

وی توصیه کرد: مصرف کنندگان سیگار به جای رفتن به سوی سیگار قاچاق از سیگارهای تولید داخل استفاده کنند تا سلامت آنان کمتر آسیب ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج