اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۱۱۵
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

کشتی گیر امریکایی پاداش گرفت

"جوردن باروس" که با شکست صادق گودرزی از ایران به مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد دست پیدا کرد، ۲۵۰ هزار دلار پاداش دریافت کرد.

خبرگزاری مهر: "جوردن باروس" که با شکست صادق گودرزی از ایران به مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد دست پیدا کرد، ۲۵۰ هزار دلار پاداش دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کشتی گیر سیه‌چرده آمریکایی جمعه شب در دو راند با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل صادق گودرزی به برتری رسید و نخستین مدال طلای آمریکایی‌ها در کشتی المپیک ۲۰۱۲ لندن را نصیب این کشور کرد.

کشتی گیر امریکایی پاداش گرفت

این کشتی گیر قدرتمند ۳۸ مسابقه می‌شود که شکست نخورده است. باروس با کسب این طلا، جایزه‌ای به ارزش ۲۵۰ هزار دلار از بنیادی آمریکایی به منظور حمایت از کشتی دریافت کرده است.

"جوردن باروس" پس از کسب این مدال روی توییتر خود نوشت: بیشتر مردم، این را خودخواهی و خودپسندی می‌دانند اما من می‌دانستم که مدال طلای این بازی‌ها را می‌برم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      الان خوشحالی؟خوشحالی که بهترین امکانات دنیا را داری و بردی؟حالا اینا به کنار ولی واقعا متواضع بودی فکر نمیکردم دست به گردن کشتی گیر ما بندازی و عکس بگیری.ملت من و تو این صحنه ها را به خوبی دید ...

      پاسخ ها

      • حسن71

        سلام اقای خشکباری باید در جواب شما بگم که این کشتی گیر قبلا 2بار صادق گودرزی را شکست داده است و 4ماه گودرزی وقت داشت که تمرین کنه که برابر این کشتی گیر امریکایی و خوب پیروز بشه اما نشد چرا؟چون مربی به این خوبی داشتیم ردش کردند رفت منظورم محمدی است بعد رسول خادم اومد با اون همه دب دبه و کب کبه اش هیچ کار نکرد ومن مطمئن هستم که بقیه ی کشتی گیران نیز به جایی نمیرسند مثل تکواندو که آقای مهماندوست را عوض کردند
        درضمن ارزوی قلبی من و همه ی ایرانی های عزیز موفقیت نمایندگان ایران است
        زنده باد ایران و ایرانی

    • hamid

      خیلی قدرتمند بود ولی خب نمیشه امکانات اون رو با گودرزی مقایسه کرد اگه گودرزی هم چنین امکاناتی داشت حتما طلا نسیبش میشد البته همینطوریش هم گوردزی توی مسابقه های قبل نشون داد که چقدر قدرتمنده. من هم خیلی لذت بردم از مسابقه فینال هم از اخلاق کشتی گیرا و هم از هیجانش.

    • محمدرضا

      غولی بود خدایی ... خیلی تیز و زبر و زرنگ واقعا طلا حقش بود صادق هم مقتدرانه کشتی گرفت ولی خدایی این کشتی گیری نبود که به این راحتیا امتیاز بده چه برسه ببازه

    • کشتی

      دیروز یکی از مربیان میگفت حقوق یک سالکشتی گیر 14 الی 15 میلیونه. خداییش این پوله که به اینها میدن؟میدونید این وزنه ها پدرشونو در میاره و هزار مریضی میگیرن،با وجود این ما هر دوره المپیک هم از کشتی و هم وزنه برداری مدالهای زیای داشتیم .نمیدونم به خونه های خیلی از اونها دقت کردید چقد از لحاظ مالی ضعیف بودن حتی اونی که طلای المپیک رو آورده بود.من نمیدونم چرا به ورزشی مثل فوتبال اینقدر اهمیت داده میشه ورزشی که آرزو به دل ما گذاشت یک بار فقط یک بار قهرمان آسیا میشد با وجود سرمایه کلان و پولهای میلیاردی که خرج اینها میشه،چرا اعتدال نیست چرا عدالت نیست به خدا موندم چی بگم وقتی ظاهر خونه اونها رو دیدم و در همسایگی فلان فوتبالیست هستم و میبینم به شکل زندگی میکنه و با همین فوتبال به کجا رسیدن. آخه قرارداد میلیاردی برای هیچ و پوچ؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • یک شهرونداندیمشکی

      درسته که خوب بازی کرد ولی شبیه یک گاو وحشی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج