۳۰۱۷۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپل به «همکاری با تروریست ها» متهم شد!

ماجراهای اپل و FBI به مرحله مخاطره آمیزی رسیده. تیم کوک دست به دامن رسانه ها و البته کنگره شده تا در برابر این طرح ایستادگی کند و البته قصد دارد با باراک اوباما، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ملاقات کند و از دلایلش برای وی بگوید، تا شاید او هم حامی قانونی اپل شود.

وب‌سایت دیجیاتو - محسن وفانژاد: ماجراهای اپل و FBI به مرحله مخاطره آمیزی رسیده. تیم کوک دست به دامن رسانه ها و البته کنگره شده تا در برابر این طرح ایستادگی کند و البته قصد دارد با باراک اوباما، ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ملاقات کند و از دلایلش برای وی بگوید، تا شاید او هم حامی قانونی اپل شود.

اپل به «همکاری با تروریست ها» متهم شد!

حالا اما، مقامات شهر ماریکوپا، واقع در ایالت آریزونای آمریکا، از عدم توزیع تلفن های آیفون میان کارکنان خود خبر داد و اپل را به همکاری با تروریست ها متهم کرد. در حال حاضر، از ۵۶۴ تلفن همراه (که متعلق به دولت است و در دست کارکنان قرار دارد)، ۳۶۶ عددشان آیفون هستند. اما از این پس، شهر ماریکوپا حمایت خود از اپل را کنار گذاشته و سازندگان آیفون را شرکای تروریست ها می خواند.

حمایت سران حوزه تکنولوژی از اپل به اندازه کافی، نشان دهنده اهمیت ماجرا بوده و هست. در اختیار قرار دادن نرم افزاری که بتواند حفاظ امنیتی هر تلفن همراهی را دور بزند، لطمه شدیدی به اعتبار اپل وارد کرده و مشتریان را در معرض خطر جاسوسی قرار می دهد. از نگاه کوک، انجام این کار بسیار اشتباه است و شرکت اش از انجام این ار امتناع می ورزد.

چند روز پیش نیز، مصاحبه بیل گیتس با فایننشال تایمز جریان ساز شد، اما موسس مایکروسافت چند ساعت بعد، در گفتگویی دیگر با بلومبرگ، سخنان خود را واضح تر بیان نمود و از تیتر فایننشال تایمز برای توصیف حرف هایش ابراز ناامیدی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج