۳۰۲۵۷
۴ نظر
۵۰۲۷
۴ نظر
۵۰۲۷
پ

پشت صحنه مراسم ازدواج آنجلینا و براد پیت

دوستداران آنجلینا جولی و براد پیت باید منتظر یک اتفاق خوب برای آنها باشند. آنها پس از سال ها زندگی مشترک، تصمیم گرفتند ازدواج خود را به صورت رسمی ثبت کنند!

پشت صحنه مراسم ازدواج آنجلینا و براد پیت

تماشا: این هالیوودی ها گاهی وقت ها طوری خبرساز می شوند که پاپاراتزی هم که نباشی دوست داری از بعضی کارهایشان سردربیاوری. مثل همین ازدواج آنجلینا جولی با براد پیت. این هفت سال زندگی مشترکشان که شش فرزندخوانده و نخوانده حاصلش بود یک طرف، خبر ازدواج و مخالفت مادرشوهر و تکه پرانی های فرزند خوانده هم از طرف دیگر نمی گذارد بی توجه از کنار ماجراهای این خانواده بگذری.

حاصل همه آنچه که در ادامه برایتان شرح می دهیم این شده که دوستداران آنجلینا جولی و براد پیت باید منتظر یک اتفاق خوب برای آنها باشند. آنها پس از سال ها زندگی مشترک، تصمیم گرفتند ازدواج خود را به صورت رسمی ثبت کنند!

ماجرا از آنجایی شروع شد که مدوکس (فرزندخوانده آنها) از براد و آنجلینا در مورد ازدواج آنها سوال هایی پرسید و پس از آن شیلو و زاهارا نیز این سوال ها را ادامه دادند. همین کنجکاوی ها باعث شد که آنها تصمیم بگیرند که ازدواج خود را به صورت رسمی نیز ثبت کنند.

پشت صحنه مراسم ازدواج آنجلینا و براد پیت

نقش مادر شوهر در یک ازدواج هالیوودی

مادر براد پیت (جین پیت) که سال ها با آنجلینا مشکل داشت، پس از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شد و اعلام کرد که از آنها حمایت خواهد کرد. جین پیت همیشه امیدوار بود که جنیفر آنیستون (همسر اول براد) به زندگی پسرش بازگردد اما هنگامی که متوجه شد علاقه برد به آنجی تمام شدنی نیست، از تصمیم آنها حمایت کرده و گفته است که آنجلینا را مثل دخترش دوست خواهد داشت! خبرهایی هم در مورد مراسم به گوش می رسد. گویا این زوج هالیوود تصمیم دارند یک مراسم ساده برگزار کنند و پول زیادی را خرج نکنند! درست برعکس ازدواج براد و جنیفر آنیستون که در سال ۲۰۰۰، حدود یک میلیون دلار هزینه داشت.


ازدواج رویایی در قلعه

اینطور که مطبوعات فرانسوی گزارش داده اند براد و آنجلینا قرار است که آخر هفته جاری مراسم ازدواج خود را در قلعه فرانسوی، Miraval، در دهکده کوچک کارنز واقع در جنوب شرقی فرانسه در تاریخ 11 اوت برگزار کنند.

روزنامه محلی وار مارتین هم که در این ناحیه منتشر می شود به اهالی دهکده اعلام کرده: «مراسم در تاریخ 11 اوت برگزار خواهد شد و ما در روزهای آینده خبرهای جدیدی را از جزییات کامل این مراسم برای شما منتشر خواهیم کرد.»

یک منبع نزدیک به X17online هم می گوید: «عروسی مطمئنا به زودی و در روزهای آینده برگزار خواهد شد. برادر من یکی از کارکنانی است که وظیفه بازسازی Miraval را برعهده دارند و او می گوید بازسازی برای ازدواج این بازیگران سرشناس صورت گرفته است و تقریبا کار آن رو به اتمام است. همه اهالی این دهکده کوچک درباره این عروسی بزرگ صحبت می کنند.»


آهای ستاره احترام به قانون یادت نره

گرچه طبق قانون فرانسه زوج ها باید در تالار شهر ازدواج کرده و راهی وجود ندارد که یک زوج بتوانند در خانه شان یک مراسم گروهی برگزار کنند اما این زوج زودتر به محل مراسم رفته اند تا به صورت مخفیانه برای عروسی شان تدارکات ببینند. از مهمان های اختصاصی این مراسم که زودتر در تآنجا حضور پیدا کرده اند پدر و مادر براد پیت هستند. گفته می شود جرج کلونی و جواهرساز اختصاصی آنها، رابرت پروکوپ که حلقه طلای سفید و الماس آنجلینا را ساخته است نیز در بین مهمانان حضور خواهند داشت.


ما که ندیدیم ولی ...

مطبوعات هالیوودی می گویند: «براد پیت به یک موجود عجیب و غریب تبدیل شده است. بنا به گزارش های رسیده این بازیگر مشهور هالیوود که در حال برنامه ریزی برای مراسم عروسی اش با آنجلینا جولی است، به وسواس دچار شده است.

براد پیت قصد دارد مراسمی برگزار کند که همیشه در یاد همه باقی بماند. او می توانست بار سنگین برنامه ریزی را به دوش یک برنامه ریز عروسی حرفه ای بیندازد و همه کارها را به او بسپارد اما خودش همه کارها را انجام می دهد و بر همه کارها و برنامه ها حتی امور کوچک و جزیی هم نظارت می کند.

اما آنجا خودش را به زحمت نمی اندازد و در هیچ کدام از این کارها دخالت نمیکند. او به براد گفته است همه کارها را خودش انجام بدهد و فقط به او بگوید چه زمانی باید در مراسم حاضر شود!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مانی

      شما که نوشته بودین آنجلینا و جرج کلونی از هم متنفرن! چه جالب که جرج کلونی از مهمانهای این مراسمه!

    • خاله سوسکه

      واقعاً این نشونه ی تمدنه که سالها باهم زندگی کردن اما تازه به فکر ازدواج افتادن؟؟؟

    • بدون نام

      زاهارا نه زهرا !!!

    • و تو چی

      واقعا خوش و حالش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج