۳۰۲۸۴۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پایان یک حسادت دخترانه

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: دختر جوانی مدعی شد در چند روز گذشته افراد زیادی با تماس‌های مکرر و ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی باعث سلب آسایش او و خانواده‌اش شده‌اند.

روزنامه ایران: رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: دختر جوانی مدعی شد در چند روز گذشته افراد زیادی با تماس‌های مکرر و ارسال پیامک‌های غیر اخلاقی باعث سلب آسایش او و خانواده‌اش شده‌اند.

سرهنگ «سیدموسی حسینی» اظهار کرد: این زن بعد از گذشت چند روز تصمیم می‌گیرد از یکی از این افراد موضوع را جویا شود که شماره‌اش را از کجا آورده است، که آن مرد عنوان می‌کند شماره و عکس‌های شخصی وی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.

رئیس پلیس فتای استان فارس ادامه داد: این دختر بلافاصله پس از مطابقت عکس‌های انتشار یافته با عکس‌های ذخیره شده خود در صفحه فیس‌بوکش متوجه می‌شود عکس‌های شخصی و خانوادگی‌اش که در پروفایل شخصی‌اش بوده، انتشار یافته است. سرهنگ حسینی گفت: با تشکیل پرونده در پلیس فتای استان فارس، مأموران اقدام‌های خود را جهت شناسایی مجرمان آغاز کردند و پس از بررسی‌های تخصصی و اقدام‌های فنی موفق به شناسایی و دستگیری مجرم شدند.

وی اظهار کرد: مجرم که دختری ۲۶ ساله و یکی از دوستان این دختر بود، در بازجویی‌ها عنوان داشته همیشه نسبت به دوستم و موقعیت اجتماعی وی احساس حسادت داشتم که تصمیم گرفتم با همکاری پسری که در زمینه هک صفحات فیس بوک تبحر خاصی داشت صفحه فیس بوک دوستم را هک کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیشعور عقده ای

    • بدون نام

      بعضی دخترا یه جور عجیبی حسودن - اصلا آدم نمیدونه چه کار کرده که باهاش بدن! من توی محیط کارم خیلی رفتارای بد دیدم از دخترا که واقعا دلیلشو نمیدونم.

    • بدون نام

      خوب که چی ؟ینی چی اخه.مریض

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج