جاباما
۳۰۳۱۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرانه مصرف آب در تهران

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که سرانه مصرف آب شهروندان تهران بالاتر از حد استاندارد و ۸۰ تا ۹۰ لیتر بیش‌تر از شهرهای توکیو و برلین است گفت: این رقم در حال حاضر ۲۲۰ لیتر است که باید به ۱۳۰ لیتر کاهش یابد.

عصر ایران: قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که سرانه مصرف آب شهروندان تهران بالاتر از حد استاندارد و ۸۰ تا ۹۰ لیتر بیش‌تر از شهرهای توکیو و برلین است گفت: این رقم در حال حاضر ۲۲۰ لیتر است که باید به ۱۳۰ لیتر کاهش یابد.

علیرضا نوذری‌پور با اشاره به این‌که هدف ما این است که میزان مصرف آب شهروندان تهرانی با فرهنگ‌سازی و استفاده از ابزارهای کاهنده به ١٣٠ لیتر برسد، گفت: سرانه مصرف آب در شهر توکیو و برلین که بارندگی مناسبی هم دارند ١١٠ لیتر در شبانه‌روز است در حالی که با بارش نامناسب در ایران سرانه مصرف آب شهروندان تهرانی در شبانه‌روز بیش از ٢٢٠ لیتر است.

او با تاکید بر این‌که مصرف آب شهروندان تهرانی بالاتر از بسیاری از شهرهای بزرگ دنیاست اضافه کرد: میزان بارش در تهران حدود ٣٢٥ میلی‌متر است و این آمار نشان می‌دهد که مردم باید دقت بیش‌تری در مصرف آب از خود نشان دهند.

نوذری‌پور گفت: بارندگی‌های نامناسب در زمستان امسال نشان می‌دهد که اگر بارندگی‌ها در فصل بهار نیز مناسب نباشد در تابستان ٩٥ با محدودیت منابع آب مواجه خواهیم شد.

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران هم‌چنین از فرونشست زمین در اغلب دشت‌های استان تهران خبر داد و گفت: سالانه دشت‌های استان تهران ٣٦ سانتی‌متر فرونشست دارد که علت آن بهره‌برداری بی‌رویه از منابع آبی زیرزمینی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج