۳۰۳۵۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

نامگذاری خربزه به نام آقای رئیس جمهور!

در پي افزايش روزافزون كيش شخصيت پرستي در جمهوري تركمنستان يك خربزه و يك هندوانه به افتخار قربان قلي بردي محمداف رييس جمهور اين كشور آسياي مركزي نامگذاري شدند.

جام جم آنلاین: در پي افزايش روزافزون كيش شخصيت پرستي در جمهوري تركمنستان يك خربزه و يك هندوانه به افتخار قربان قلي بردي محمداف رييس جمهور اين كشور آسياي مركزي نامگذاري شدند.

به مناسبت روز ملي خربزه تركمن و در جريان يك نمايشگاه صنايع غذايي در شهر عشق آباد يك خربزه به نام يك عنوان غير رسمي قربان قلي بردي محمداف "آركاداق" ( به مفهوم حامي ) نامگذاري شد.

يك مقام صنايع غذايي تركمنستان ضمن اعلام اين خبر گفت: خربزه "آركاداق" خوشمزه و داراي عطري بي نظير بوده و در برابر خشكسالي و آفات بسيار است.

همين منبع افزود: يك هندوانه نيز كه هنوز به معرض نمايش عمومي در نيامده است به افتخار رييس جمهور تركمنستان "پرزيدنت" نامگذاري شده است. خربزه "آركاداق" و "هندوانه" پرزيدنت" توسط يك كشاورز واحد كشت و توليد شده اند.

نامگذاری خربزه به نام آقای رئیس جمهور!

قربان قلي بردي محمداف به نوبه خود در پيامي موفقيت و ايثار توليدكنندگان خربزه هاي تركمني را ستود چرا كه آنها به جاي كسب سود مالي فقط در راه احياي " افتخار ملي و بين المللي " كار و تلاش كرده تا اين "ميوه هاي بهشتي را در خاك تركمن" به عمل بياورند.

قربان قلي بردي محمداف علاوه بر عنوان رييس جمهور، رهبر حكومت و ژنرال ارتش در اكتبر ۲۰۱۱ نشان "قهرمان تركمنستان" بالاترين نشان اين كشور سابق اتحاد شوروي را كسب كرد.

از زماني كه وي به قدرت رسيده است اندك اندك كيش شخصيت پرستي ويژه خود را بر پا كرده كه بسيار شبيه صفرمراد نيازاف سلفش است كه در دسامبر ۲۰۰۶ درگذشت.

نيازاف كه خودش را "تركمن باشي" ( رييس همه تركمن ها ) يا (پدر همه تركمن ها) مي ناميد نيز خربزه اي داشت كه به افتخارش خربزه "تركمن باشي" نامگذاري شده بود.

صفرمراد نيازاف در عين حال نام ماه هاي سال و روزهاي هفته را به افتخار خانواده اش تغيير داده و دستور ساختن مجسمه اي از طلاي ناب از خودش را داده بود كه به دور خود چرخيده و همواره رويش به سوي خورشيد باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شنگووووووووول

      ههههههههههههههه!!!!چه مسخره

    • تبسم

      تازگيها جاى بادمجان ،خربزه و هندوانه دور قاب چين مد شده؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج