۳۰۴۷۹۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

حاشیه های تلویزیون؛ بازگشت فرزاد!

آخر هفته گذشته یک اتفاق مهم در کنداکتور شبکه ۳ رخ داد و بالاخره برنامه اکسیر سر از تلویزیون در آورد؛ برنامه ای که مهمترین عنصر آن مجری اش فرزاد حسنی است که بعد از مدت ها یک برنامه ثابت روی آنتن خواهد داشت.

روزنامه سینما:

بازگشت فرزاد

آخر هفته گذشته یک اتفاق مهم در کنداکتور شبکه 3 رخ داد و بالاخره برنامه اکسیر سر از تلویزیون در آورد؛ برنامه ای که مهمترین عنصر آن مجری اش فرزاد حسنی است که بعد از مدت ها یک برنامه ثابت روی آنتن خواهد داشت.

اکسیر شو رفیق

حاشیه های تلویزیون؛ بازگشت فرزاد!

فرزاد حسنی که یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون است و در نظرسنجی های سازمان صداوسیما جزو چهره های پرطرفدار به حساب می آید و این روزها با فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» در گروه هنر و تجربه روی پرده سینماهاست، بالاخره به قاب تلویزیون بازگشت؛ آن هم با برنامه تلویزیونی «اکسیر».

البته تیزرهای تبلیغاتی این برنامه جدید شبکه ۳ پیش از ایام محرم و هم زمان با تبلیغ سه شو روی آنتن می رفت اما تا اواسط اسفند رنگ پخش به خود ندید و همچنان پشت خط گیر کرده بود تا این که بالاخره از ۱۳ اسفند پخش آن آغاز شد و هواداران فرزاد حسنی یک بار دیگر از دیدن مجری محبوب شان ذوق زده شدند.

البته حال و هوای این برنامه با کارهای قبلی این مجری خوش خنده خیلی فرق دارد. دور تا دور او را تماشاگران برنامه گرفتند و هر از چندگاهی با آنها هم برنامه اجرا می کند و مهمان هایش هم عمدتا پزشکان هستند و تم برنامه بیشتر در رابطه با مسائل پزشکی، سلامت و ... است.


شوخی با خودی ها

حاشیه های تلویزیون؛ بازگشت فرزاد!

چند سالی می شود که جواد خیابانی و گزارش هایش به یکی از سوژه های علاقمندان به فوتبال در فضای مجازی تبدیل شده و هر اشتباه کوچک و بزرگی که در گزارش های ورزشی مرتکب می شود، به سرعت پخش می شود؛ اما این بار خود بروبچه های تلویزیون یکی از تشابهات معروف خیابانی را سوژه کردند.

موضوع از این قرار است که در آیتم صرفا جهت اطلاع بخش خبری ۲۰:۳۰ گزارشی از کل کل رسانه های مختلف در رابطه با برنده شدن در انتخابات پخش شد که در آن هر دو حزب اصلی خودشان را برنده انتخابات می دانستند. منظور بروبچه های صرفا جهت اطلاع هم این بود که بالاخره مشخص نشد چه کسی در این انتخابات برنده شده و برای این که این نکته را به طرز بامزه ای بیان کنند، یکی از معروف ترین گزارش های خیابانی را در بخش نهایی آیتم شان قرار دادند، بخشی که خیابانی هم در آنجا بین این که توپ گل می شود یا نه با خودش کلنجار می رود و فریاد می زند.


یک سینمای ایران کاملا معمولی!

حاشیه های تلویزیون؛ بازگشت فرزاد!

برنامه سینمای ایران شبکه ۴ که در این چند وقت اخیر جزو پربیننده ترین برنامه های شبکه فرهیختگان است، با وجود این که در ایام جشنواره خیلی خوب عرض اندام کرد و مخاطبان زیادی برای خودش دست و پا کرد، در برنامه پنج شنبه شب خود خیلی خنثی عمل کرد و برنامه شان آن شور و هیجان ایام جشنواره را نداشت.

یکی از بخش های این برنامه گفتگوی شجاع نوری با عبدالله اسکندری در خصوص اوضاع گریم در سینمای ایران بود؛ گفتگویی که با توجه به حضور اسکندری و صحبت هایش در برنامه هفت به نظر یک گفتگوی سوخته به نظر می رسید و می توان گفت انتخاب این مهمان تکراری، یک کج سلیقگی بود.

در بخش دیگر این برنامه هم مصطفی احمدی، ستاره اسکندری و نازنین فراهانی کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «نزدیک تر» در استودیو حضور یافتند و در خصوص حرف و حدیث های مربوط به این فیلم صحبت کردند؛ صحبت هایی که البته خیلی داغ نبود و آنطور که باید و شاید دیده نشد.


محصول مشترک یأنی و دوستان

حاشیه های تلویزیون؛ بازگشت فرزاد!

پنج شنبه بعدازظهر پشت صحنه سریال «پشت بام تهران» روی آنتن شبکه یک رفت؛ سریالی که مدت زمان زیادی از پایان آن نمی گذرد و به خاطر تازه بودنش، دیدن آن خالی از لطف نبود اما چند نکته جالب توجه نیز در این پشت صحنه وجود داشت، یکی حضور پررنگ سعید نعمت الله در پشت صحنه اکثر صحنه ها بود. در بسیاری از جاها او در کنار بهرنگ علوی به بازیگران دستور می داد که چه کار باید بکنند و چه نکنند. یکی دیگر، عدم پخش تصاویر مربوط به دوتا از بازیگران اصلی سریال بود. همانطور که در قسمت آخر شخصیت هاله (با بازی اندیشه فولادوند) حذف شده بود، در پشت صحنه هم اثری از او روی آنتن نرفت؛ جز او سکانس های مربوط به سام درخشانی هم اصلا پخش نشد.

نکته دیگر هم این بود که در قسمت ابتدایی این پشت صحنه، یکی از ملودی های معروف «یأنی» آهنگساز مشهور یونانی به عنوان موسیقی متن قرار گرفته بود که دلیلش مشخص نیست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایران

      متنفرم از فرزادحسنی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرزادم از تئ متنفره!!!

      • سارا

        به همچنین

      • بدون نام

        اونم ازتو متنفره .تو برو طرفداره نامداری باش که هفت سال عاشق کسی بوده.

    • بدون نام

      من کاری به شخصیت فرزاد حسنی ندارم واینکه باطنش چه طوری ولی حداقل اجرارو بلد وادم از دیدن اجراش لذت میبره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        البته من اصلا اجراش و دوست ندارم. مخصوصا اون لحن اوا خواهرش و...

    • علي

      منم از اون ابروهاي برداشته و غرورش متنفرم!!!!!

    • ممجو

      شما که خبر ندارید دقیا چی بین فرزاد و نامداری بوده پس چرت ننویسید

    • بدون نام

      کی گفته مجری خوبیه حتما می خواد بیاد از زن داداشش تعریف کنه پزش رو بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج