۳۰۶۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مظلومی: پدیده اتوبوسی دفاع می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما بازی خوبی را مقابل پدیده انجام دادیم و تنها نتوانستیم مقابل این تیم به گل برسیم.

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده اظهار داشت: ما بازی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم و فرصت‌های زیادی بدست آوردیم که فقط نتوانستیم به گل برسیم البته به تیم حریف هم فرصت و موقعیتی ندادیم.

وی در ادامه نشست خبری خود تصریح کرد: به تیم پدیده تبریک می‌گویم که یک امتیاز را گرفتند و خوب هم بازی کردند اما بازیکنان استقلال با وجود اینکه خیلی خوب بازی کردند متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. متاسفانه بعد از دست دادن روزبه چشمی مقداری در خط میانی ما خلاء ایجاد شد و به یک امتیاز قناعت کردیم. بعد از بیرون رفتن چشمی دچار خلل شدیم و مشکلاتی در پاس‌های ما ایجاد شد من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چرا که همه تلاششان را کردند اما به هر حال یک روز توپ‌ها توی گل نمی‌رود. از طرفی هم تیم پدیده اتوبوسی دفاع می‌کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه وضعیت روزبه چشمی به کجا رسیده تصریح کرد: قرار شد این بازیکن از مصدومیتش MRI بگیرد و شما دعا کنید که مشکل خاصی نداشته باشد. درباره جابر انصاری هم باید بگویم که این بازیکن دچار کشیدگی عضله شده و باید ببینیم پزشکان تیم چه گزارشی درباره نحوه مصدومیت این دو بازیکن می‌دهند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه وضعیت روحی بازیکنان این تیم چطور است که اینقدر راحت کارت می‌گیرند و عصبی بازی می‌کنند اظهار داشت: بله یکسری از اخطارها بی‌جهت و بی‌خود بود اما با آنها صحبت می‌شود اخطارهای امروز به خاطر عصبانیت بازیکنان بود و کارت‌های بی‌خودی گرفتند.

مظلومی درباره سفر استقلال به سوئد و اینکه این تیم در سال ۹۵ ، ۷ بازی حساس در پیش دارد افزود: ما ۷ بازی بعد از عید داریم و ان‌شاءالله تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند فوتبال بازی کنند و دنبال این نباشند که مثل امروز متاسفانه دفاع اتوبوسی انجام دهند.

سرمربی استقلال درمورد داوری این دیدار هم تصریح کرد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم قرار شد من درباره داوری صحبت نکنم اما وجداناً شما قضاوت کنید. نیمه دوم این بازی فقط ۴ دقیقه وقت اضافه داشت؟ من رفتم سمت داور تا با او صحبت کنم که واقعا باید ۴ دقیقه وقت می‌گرفت؟ در هر صورت امیدوارم آنهایی که در برنامه‌شان وقت‌های اضافه را محاسبه می‌کنند وقت اضافه ما را هم اضافه کنند. درباره آن صحنه مشکوک هم باید بگویم که من روی خط نبودم اما بچه‌ها می‌گویند که آن توپ از خط رد شده بود اما باید ببینیم نظر کارشناسان در این خصوص چیست.

خبرنگاری از سرمربی استقلال پرسید که با این نتیجه بیشتر تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی خوشحال شدند و اینکه مهاجری ابراز امیداوری کرد استقالال قهرمان لیگ شود گفت: این نظر لطف ایشان است اما ما باید بازی خودمان را ببریم و کاری به حریفانمان نداریم اما در هر صورت نتایج که رقم می‌خورد به نفع ما است اما ما باید بازی‌هایمان را ببریم تا بتوانیم فاصله امتیازی‌مان را بیشتر کنیم. خوشحالیم که سال تمام شد و تیم ما صدرنشین باقی ماند.

مظلومی درباره اینکه محسن کریمی بعد از موقعیت‌هایی که از دست داد در زمین بی‌روحیه بود و آیا بهتر نبود زودتر تعویض شود گفت: ما متاسفانه دو تعویض‌مان بر روی مصدومیت بازیکنانمان بود و تعویض سوم معمولا مربیان با احتیاط انجام می‌دهند اما با این حال ۲۰ دقیقه مانده بود به پایان بازی تعویض را انجام دادیم و این ریسک را انجام دادیم اما این بازیکن جوان است و شاید یک روز روزش نباشد.به اعتقاد من امروز روز محسن کریمی نبود.

وی درباره صحبت‌های یکی از خبرنگاران که عنوان داشت داوری چهارم باید مدیریت بیشتری در کنار زمین انجام می‌داد چرا که پدیده‌ای ها هر کاری می‌خواستند کنار زمین انجام می‌دادند و اینکه تا کی قصد دارید سکوت کنید اظهار داشت: در هر صورت داور چهارم و ناظر بازی باید این مسایل را مدیریت می‌کردند من که نمی‌توانم این شرایط را کنترل کنم. ان‌شاءالله که مشکلی نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خاطره

      اخی...عزیزم مگه دفاع اتوبوسی بده؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج