۳۰۶۹۹۰
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

نوه امام: برخی جز خود کسی را قبول ندارند

یادگار گرامی امام خمینی بر توجه جایگاه مبارزان و همراهان نهضت اسلامی در روزهای سخت تأکید کرد گفت: برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند امروز کاتولیک تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده ای هم که در دوران مبارزه با بی تفاوتی زندگی می کردند، امروز انقلابى تر از دیگران شده اند.

جماران نوشت:‌ یادگار گرامی امام خمینی بر توجه جایگاه مبارزان و همراهان نهضت اسلامی در روزهای سخت تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار جمعی از جانبازان دفاع مقدس در حرم مطهر امام خمینی با اشاره به تعبیر قرآنی مسلمانان «قبل فتح» و مسلمانان «بعد فتح» اظهار داشت: بر اساس یک قاعده عقلی، کسانی که از ابتدا در تأسیس مجموعه ای تأثیر داشته اند یا افرادی که بعدها به آن جریان پیوستند اما هزینه سنگینی برای تثبیت مجموعه دادند، با کسانی که در دوره های بعد برای چیدن نیروهای خویش در این مجموعه وارد شده اند، مساوی نیستند؛ بنابراین فرق است میان آنان که براى انقلاب و امام هزینه دادند و آنان که از انقلاب و امام فایده بردند.

وی با تأکید بر اینکه باید یاران روزهاى غربت امام و انقلاب و کسانى را که هزینه هاى سنگینی در این راه دادند، بزرگ بداریم، افزود: برخورد یکسان با این سه دسته مطابق عدالت نیست؛ چه رسد به آنکه تازه واردها بتوانند مانع حیات اجتماعی و احقاق حقوق صاحبان اصلی جریان شوند.

یادگار امام با اشاره به توجه فراوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همراهان روزهای سخت نهضت اسلامی، یادآور شد: مرحوم ابوی ما در دو ماه پایانی عمر خویش بنا به مناسبتی، نام چند نفر را آوردند و به من گفتند اگر روزی نبودم، این چند نفر یادت نروند چرا که اینها یاران دوران غربت امام هستند.

وی گفت: برخی کسانی که در دوران مبارزه زخم زبان و طعنه می زدند امروز کاتولیک تر از پاپ شده و جز خودشان کسی را قبول ندارند و عده ای هم که در دوران مبارزه با بی تفاوتی زندگی می کردند، امروز انقلابى تر از دیگران شده اند.

سید حسن خمینی با اشاره به نقش والای جانبازان در حفاظت از انقلاب و ضرورت حساسیت نسبت به خون های پاکی که انقلاب را به ثمر رساندند، تصریح کرد: از دشنام و درفش نباید ترسید؛ چرا که در این مسیر خداوند بر اساس وعده ای که در قرآن داده است نصرت خواهد کرد.

وی در پایان سخنان خود گفت: ان شاء الله انتخابات اخیر و آنچه در جریان اجرا و برگزاری آن رخ داد، حامل نتایج مبارکی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اا شما دیگه چرا ؟

    • مسعود

      اسمهایشان را اعلام کنید این ریا کاران را

    • کامبیز

      هرکی زورش نمیرسه مثل شما صحبت میکنه هرکی میره بر تخت قدرت جلوس میکنه میگه همه چی خوبه...... حالا معلوم نیست شما موقعیتت متفاوت بود بازهم زبان به انتقاد باز میکردید یا نه...

    • حسین

      امام وفرزند گرامیشان دیگه به رحمت خدا رفتند .باید مستند از قول این عزیزان حرف زد !!!!!

    • بدون نام

      متاسفم

    • مهدی

      خودت هم تازه واردی حسن اقا چقدر فرزند امام معصوم که به بیراه رفتند .مگه مال خدا قیام نکردن پس چرا سهم خواهی

    • سامان

      دمت گرم

    • دانشجو

      نوه ی روح الله
      سید حسن نصرالله

    • بدون نام

      خداوند شما را براي ايران اسلامي حفظ كند انشاءالله. خيلي دمت گرمه

    • بدون نام

      مثل روحانی

    • يه دوست

      سيد حسن آقا، شما چرا اين حرف هارو ميزنيد، واقعا جالب است، آدمي كه با خاتمي و هاشمي و موسوي خوئيني و روحاني و... ها رفت و آمد داشته باشه بهتر از اين سخن نميگه كي كاتوليك شده كي پاپ شده، سيد حسن ببين كي با حرف و سخنش آب تو آسيب دشمن مريزه، سيد حسن ببين شما و دوستان محترم جنابعالي كه با اونها رفت و آمد داريد چه بلايي سر اين مملكت آورديد. شما صحبت از انتخابات اخير كرديد. دوستان گراتقدر جنابعالي برچه پايه و اساسي گفتند كه بايد به هر دو ليست مورد نظر ايشون بايد راي داد. آيا تمام اين حرف براي مردم هزينه ور نيست. شما هم مثل آقاي رفسنجاني شروع كرديد به خاطره گويي سيد حسن داري راه و بيراه طي مي كني با اين كارو نه به رداي رهبري كه تو ذهنت داري پرورش ميدي ميرسي بلكه ديگران جنابعالي رو به نفع خودشون مصادره و از شما سو استفاده مي كنن.

    • رامیانی اصیل

      سلام حاج حسن آقا! آیا سخنان جدبزرگوارتان را در مورد ولی فقیه خوانده اید؟ از نظر ایشان ولی فقیه همان اختیارات رسول خدا را دارد! پس آنچه را ولیّ فقیه می گوید گوش کن، البته اگر به سخنان امام اعتقادی داری! مبنای امام خمینی سرنوشت این امت را به سمت سعادت می برد و روش شما کار را به درگیری می کشاند. طبق معیار واجب عمل کنید و بعد مستحبات! تو را به جدّت تو دیگر خطری برای کشور نشو! رسیدن به قدرت برای اهل دنیا شیرین است، از جدّت بیاموز که نگذاشت پدرت وارد قدرت شود! حاج حسن آقا راهی که می روی خطرناک است و جان و مال مردم را به خطر می اندازد! تو را به جان امام خمینی رو کنار رهبری و محکم حمایت کن و بدان که عزیز خواهی شد. ایستادن در مقابل رهبری عاقبت شومی دارد، تو را به خدا فکر کن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج