۳۰۸۸۲۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ویژگی جدید پست های اینستاگرام

اینستاگرام امروز اعلام کرده که در نظر دارد طرحی جدید را تست نماید که به موجب آن نحوه ی نمایش پست های این شبکه اجتماعی، شخصی سازی شده و با توجه به تعاملات کاربران صورت خواهد پذیرفت.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: اینستاگرام امروز اعلام کرده که در نظر دارد طرحی جدید را تست نماید که به موجب آن نحوه ی نمایش پست های این شبکه اجتماعی، شخصی سازی شده و با توجه به تعاملات کاربران صورت خواهد پذیرفت.

ویژگی جدید پست های اینستاگرام

به این مفهوم که اینستاگرام الگوریتمی طراحی کرده که با توجه به علایق کاربر و اینکه بیشتر عکس های چه افرادی را لایک نموده و در مورد آنها نظر می دهد، عکس و ویدئوها را در صفحه ی اصلی اکانت او نشان خواهد داد. در حال حاضر نحوه نمایش پست ها بر اساس تاریخ و ساعت هستند و عکس های جدید در صدر صفحه ی اصلی قرار می گیرند. اما شبکه اجتماعی مورد بحث می خواهد این نظم تاریخی را بر هم زده و اصل نمایش تصاویر را روی علاقه ی شخصی کاربران قرار دهد.

موسس اینستاگرام یعنی «کوین سیستروم» در مصاحبه خود با نیویورک تایمز اعلام داشته که مردم عموما ۷۰ درصد از پست ها را از دست می دهند و بنابراین بسیار خوب می شود اگر همان ۳۰ درصد باقی مانده را که مشاهده می کنند، همان عکس و ویدئوهایی باشد که برایشان بیشتر اهمیت و جذابیت بیشتری دارد.

کمپانی وابسته به فیس بوک از فناوری یادگیری ماشینی و نشانه های علاقه کاربران برای تعیین اینکه چه محتوایی برای او جالب خواهد بود، استفاده می نماید. تایم لاین و ارتباط میان کاربران نیز در تعیین این مسئله تاثیرگذار هستند و مطابق آنچه در بالا اشاره کردیم، با هر اکانتی که بیشتر تعامل داشته باشید، پست های آنها را در صدر دیگر تصاویر خواهید دید.

این شبکه اجتماعی محبوبیت بسیار بالایی دارد و در حال حاضر بیش از ۴۰۰ میلیون نفر در سراسر دنیا از آن استفاده می نماید. در همین زمینه، «مایک کریگر» یکی از بنیانگذاران شرکت و مدیر بخش تکنولوژی آن اظهار داشته که کاربران بین المللی عموما به دلیل تفاوت ساعت در کشورهای مختلف، بخش زیادی از پست های دوستان خود را از دست می دهند.

پیرو همین تفاسیر، در حال حاضر طی یک طرح آزمایشی تعداد محدودی از کاربران از الگوریتم یاد شده استفاده خواهند نمود تا با توجه به نتیجه ی آن تعیین گردد که آیا این ایده ارزش دائمی و همگانی شدن دارد یا خیر. البته با توجه به فعالیت های اخیر اینستاگرام به احتمال زیاد این پوست اندازی صورت خواهد پذیرفت و کاربران نوع تازه ای از نمایش پست ها را در حساب کاربری خود شاهد خواهند بود.

توئیتر نیز چند ماه پیش ترتیب زمانی پست های خود را برداشت تا کاربران استفاده بهینه تری از شبکه اجتماعی مورد علاقه شان داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج