اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۹۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین تمرین ملی‌پوشان در هوای پاک تهران

آخرین تمرین تیم فوتبال ایران در سال ۱۳۹۴ امروز در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هند و عمان آماده می‌کند، از ساعت ۱۰:۴۵ امروز(جمعه) آخرین تمرین تاکتیکی خود را در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار کرد.

در این جلسه تمرینی نیز ۲۱ بازیکن حضور داشتند و ملی‌پوشان پس از گرم کردن اختیاری بدن‌های خود به مدت ۵ دقیقه به چهار گروه تقسیم شده و بازی آقاوسط را انجام دادند. در این بین گروه بازیکنان پرسپولیسی دعوت شده به تیم ملی یکی از شلوغ‌ترین گروه‌ها بود تا جایی که بازیکنان این گروه مدام جرزنی کرده و به خنده و شوخی با هم مشغول بودند.

* تمام مراحل تمرین امروز زیرنظر کی‌روش و دستیارانش برگزار شد و سرمربی تیم ملی نظارت ویژه‌ای روی تمرینات داشت.

* تمام مراحل تمرینی از قبل ‌آماده بود و نکته جالب اینکه تمرین امروز مانند روزهای گذشته از ساختمان مجاور زمین چمن و از یک محل مخفیانه توسط آنالیزور تیم ملی فیلمبرداری شد.

* تهران امروز یکی از پاک‌ترین روزهای خود را پشت‌سر می‌گذارد و این هوای تمیز که البته با کمی وزش باد همراه است، ملی‌پوشان را سر ذوق آورده و آنها با نشاط و شادابی خاصی تمرین می‌کنند.

* از ساعت ۱۱ و با سوت کی‌روش تمرین به صورت رسمی آغاز شده و ابتدا بازیکنان چند دوری را در محوطه زمین چمن دویده و پس از پایان این مرحله از تمرین برای کارهای بدنی و استارت‌های کوتاه و بلند آماده شدند.

* ملی‌پوشان امروز پیراهن آبی، دروازه‌بان‌ها پیراهن سبز و کادر فنی گرمکن مشکی بر تن دارند. ضمن اینکه برخی بازیکنان به خاطر وزش باد با بادگیر سبز در تمرین حاضر شدند.

* در ابتدای تمرین دقایقی پیروانی با کی‌روش به صورت سرپایی به صحبت‌های اختصاصی مشغول شدند و سپس کی‌روش دوباره برای نظارت بر تمرینات به جمع ملی‌پوشان اضافه شد.

* با آغاز تمرین استارت‌های کوتاه و بلند و کارهای بدنی که این بار با توپ انجام شد، گلرها از جمع سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها کارهای اختصاصی انجام دادند.

* امروز پشت دروازه جنوبی تمرین یک توری بزرگ نصب شده تا به این ترتیب از بیرون رفتن توپ از مجموعه جلوگیری به عمل بیاید ضمن اینکه استقبال کمتری از سوی ساکنان و کارگران مجموعه امروز از تمرین به عمل آمده است.

* احمد شهیدی همبازی سابق علی دایی و افشین پیروانی در باشگاه بانک تجارت امروز در تمرین حاضر شده و مورد استقبال پیروانی قرار گرفت.

* کی‌روش و پیروانی در زمانی که با همدیگر صحبت می‌کردند، با پا و همچنین یک متر نواری به متر کردن طول و عرض زمین پرداخته که این موضوع در نوع خود جالب توجه بود.

* در ادامه مرحله تمرینی امروز بازیکنان زیرنظر دکتر دیه‌گو و میکو که البته کی‌روش آنها را همراهی می‌کرد کارهای بدنی را ادامه داده و سپس در دو گروه قرمز و سفید به پاس‌کاری بلند مشغول شدند.

* از ساعت ۱۱:۳۰ امروز علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال که بامداد امروز از سوئیس به کشورمان بازگشته است به تمرین تیم ملی آمد ابتدا مورد استقبال پیروانی قرار گرفته و پس از چند دقیقه کی‌روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان به سمت وی رفتند. در این میان استقبال کی‌روش و کادر فنی از کفاشیان جالب بود و تک تک آنها علی کفاشیان را در آغوش گرفته و با وی با گرمی سلام و احوالپرسی کردند. در ادامه کفاشیان در کنار پیروانی نشسته و این دو دقایقی با هم صحبت کردند.

* قبل از بازی درون‌گروهی دن‌گاسپار دقایقی را به صورت اختصاصی با بیرانوند تمرین کرد و از سوی دیگر میرزازاد و سوشا مکانی با هم تمرین می‌کردند.

* از ساعت ۱۱:۴۵ و پس از صحبت‌های کی‌روش در جمع بازیکنان، ملی‌پوشان به دو تیم سفید و قرمز تقسیم شده و به فوتبال درون گروهی ۱۰ به ۱۰ زیرنظر کادر فنی مشغول شدند که در این بازی کی روش در مرکز زمین قرار گرفته و نکات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* در تمرین امروز تمامی مصدومان تیم ملی از جمله امید ابراهیمی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و همچنین کمال کامیابی‌نیا که در روزهای اخیر به صورت اختصاصی تمرین می‌کردند، به کارهای گروهی بازگشته و بدون مشکل تمرین کردند.

* از نکات قابل توجه این بازی درون گروهی می‌توان به دریبل بیرانوند و نمایش خوب میرزازاد اشاره کرد که گلر جوان تیم ملی بارها مورد تشویق کادر فنی قرار گرفت.

تمرین فردا و پس‌فردای تیم ملی تعطیل بوده و قرار است ۲۴ بازیکن نهایی دعوت شده به اردوی تیم ملی از ۲ فروردین کار خود را در استادیوم آزادی آغاز کنند. تیم ملی ایران ۵ فروردین از هفته نهم مقدمات جام جهانی به مصاف تیم ملی هند خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج