۳۰۹۶۹۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خودرو جدید جنسیس آماده‌ رقابت با BMW

جنسیس، برند لوکس هیوندای، خود را بیش از پیش برای رقابت با بزرگان این رده اعم از بی‌ام‌و، مرسدس‌بنز و لکسوس آماده می‌کند.

zoomit.ir - حسین ریاحی: جنسیس، برند لوکس هیوندای، خود را بیش از پیش برای رقابت با بزرگان این رده اعم از بی‌ام‌و، مرسدس‌بنز و لکسوس آماده می‌کند. در همین راستا این شرکت اخیرا کلیپ تبلیغاتی از خودروی جدید خود منتشر کرده و وعده‌ی معرفی رسمی آن را در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۶ داده است.

خودرو جدید جنسیس آماده‌ رقابت با BMW

برند لوکس و جدید هیوندای یعنی جنسیس، هیچ فرصتی را برای گسترش توسعه و آماده سازی سدان‌های لوکسش از دست نمی‌دهد. پس از رونمایی از مدل G۹۰ به عنوان پرچمدار مدل‌ها در اوایل امسال، سدان کلاس متوسط هیوندای جنسیس هم با نام جدید G۸۰ به این برند منتقل شد، حال جنسیس قصد دارد تا در نمایشگاه اتومبیل نیویورک امسال از یک خودروی مفهومی پرده برداری کند که برای رقابت با سدان اسپرت ب ام و سری ۳ طراحی شده است، اینطور که بنظر می‌رسد این خودرو نام G۷۰ را با خود به یدک می‌کشد.

جنسیس نام های مختلف و جذابی را برای معرفی این مدل منتشر کرده است، از کانسپت نیویورک گرفته ظرافت قهرمانانه. این نام ها بیشتر ما را کنجکاو می‌کنند تا ببینیم این خودرو در زمینه‌ی رانندگی اسپرت چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. همانند تمامی شش مدل جنسیس که قرار است تا سال ۲۰۲۰ تولید شوند، G۷۰ هم از یک پلتفرم دیفرانسیل عقب استفاده خواهد کرد که هیچ اشتراکی با پلتفرم های هیوندای ندارد و هدف اصلی آن به چالش کشیدن رقبای آلمانی است.

رقابت با بزرگانی چون ب ام و سری ۳، آئودی A۴ و مرسدس بنز کلاس C آسان نخواهد بود، در این میان باید به رقبای جدید تر مانند لکسس IS و کادیلاک ATS هم اشاره کرد؛ اما بر اساس گفته های آلبرت بیرمن، مدیر بخش N Sport هیوندای، G۷۰ در مقایسه با برادران بزرگتر و لوکس‌ترش، کاملا یک خودروی اسپرت و وحشی خواهد بود. وی حتی اشاره کرد که مدل توینینگ شده‌ی N این خودرو توانایی رقابت با بی‌ام‌و M۳ را خواهد داشت و به احتمال زیاد از نسخه‌ی تقویت شده ی موتور V۶ به حجم ۳.۳ لیتر که در مدل G۹۰ استفاده شده است بهره خواهد برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج