۳۰۹۷۶۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناسا پرینتر سه بعدی به فضا می‌فرستد

ناسا در حال آماده‌سازی خود برای ارسال اولین تاسیسات تولیدی تجاری خود به ایستگاه فضایی بین‌المللی است. شرکت چاپ سه بعدی Made in Space با ناسا همکاری کرده و تاسیسات Additive Manufacturing Facility (AMF) خود را به ایستگاه فضایی ارسال کرده است.

وب سایت تک شات: ناسا در حال آماده‌سازی خود برای ارسال اولین تاسیسات تولیدی تجاری خود به ایستگاه فضایی بین‌المللی است. شرکت چاپ سه بعدی Made in Space با ناسا همکاری کرده و تاسیسات Additive Manufacturing Facility (AMF) خود را به ایستگاه فضایی ارسال کرده است.

این سیستم تولیدی از سه شنبه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. AMF پرینتر سه بعدی خاصی است که مخصوص کار کردن در فضای بدون گرانش و چاپ محصولات مختلف در ایستگاه فضایی طراحی شده است.

زمانی که AMF به فضا برسد، شرکت Made in Space می‌تواند از قرارگاه خود در پارک تحقیقاتی Ames ناسا این سیستم را از راه دور کنترل کند. به این ترتیب کاربران روی زمین می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص از AMF استفاده کنند.

به گفته Spencer Pitman، مدیر استراتژی محصول Made in Space، تا به حال ۲۰ مشتری برای استفاده از سیستم AMF پول پرداخت کرده‌اند. دبیرستان‌هایی که میزبان چالش‌های طراحی مربوط به فضا هستند، دانشگاه‌هایی که اجزای تحقیقاتی پزشکی چاپ خواهند کرد و شرکت‌هایی که برای سفینه‌های فضایی و ماهواره‌ها قطعات تجاری چاپ خواهند کرد مشتریان این شرکت را تشکیل می‌دهند.

شرکت Made in Space از چندین سال پیش درگیر ساخت AMF بوده است. این شرکت اولین بار در سال ۲۰۱۱ و در یک سری پرواز به خصوص با گرانش تضعیف شده قابلیت چاپ سه بعدی در شرایط بی وزنی را به نمایش گذاشت. این شرکت هم چنین در سال ۲۰۱۴ میلادی نسخه اولیه پرینتر سه بعدی خود را به ISS ارسال کرد. این پرینتر اولیه که ۳D Printing in Microgravity Experiment نام داشت، با استفاده از مواد پرینت سه بعدی، چندین سری تست انجام داد.

سیستم AMF فعلی در مقایسه با نسخه اولین این پرینتر از جهات مختلفی از جمله نیرومندی و طول عمر ارتقا پیدا کرده است و اکنون می‌تواند با استفاده از بیش از ۳۰ ماده مختلف، محصولات را به روش چاپ سه بعدی تولید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج