۳۰۹۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شجریان و روز غافلگیری و بهت دوستدارانش

هنوز دقایقی از آغاز سال نو شمسی نگذشته بود که انتشار ویدئویی از استاد آواز ایران محمدرضا شجریان جامعه‌ ایران را در بهت و حیرت فروبرد.

پایگاه خبری انتخاب: هنوز دقایقی از آغاز سال نو شمسی نگذشته بود که انتشار ویدئویی از استاد آواز ایران محمدرضا شجریان جامعه‌ ایران را در بهت و حیرت فروبرد.

استاد شجریان در این ویدئو سال نو را به همه‌ هم‌وطنان و فارسی‌زبانان سایر کشورها تبریک گفته بود، اما چهره ظاهری او با سر تراشیده در این ویدئو باعث شد تا مخاطبان پیش از دقیق شدن در متن حرف‌های این چهره‌ سرشناس موسیقی ایران به علل و عواملی فکر کنند که باعث شده تا شجریان با چنین شکل و شمایلی روبه‌روی دوربین بنشیند و از همراهی و دوستی صحبت کند که ۱۵ سال است با او زندگی می‌کند.

استاد شجریان در این ویدئو می‌گوید که سال‌هاست با میهمان ۱۵ ساله‌ای آشناست که به دستور او موهای سرش را کوتاه کرده، و چند وقت دیگر هم در درمانگاه می‌ماند تا با این میهمان به تفاهم برسد. شجریان در این ویدئو گفته که پس از به تفاهم رسیدن با این دوست، کارهای هنری‌اش را دنبال می‌کند

از پزشکان معالج شجریان نقل شده که او «به سرطان پیشرفته کلیه مبتلا است و متأسفانه، سرطان متاستاتيك كليه به مغز استاد سرایت كرده است.»

فرزین احمدی پزشکِ متخصص می‌گوید که اظهارنظر قطعی درباره‌ وضعیت چنین بیماری فقط در صورت دانستن جواب پاتولوژی و با دی اسکن (اسکن کل بدن برای مشخص شدن درگیری سایر اعضا) امکان‌پذیر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیماری ایشان نه تنها دوستان بلکه ملت ایران راکه ازدوستداران این اسطوره موسیقی هستندرادربهت وناراحتی فروبردآرزوی مردم باشرف ایران زمین این است که روزی استادعزیزمان رادرسلامتی کامل ببینندآمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج