۳۰۹۹۴۸
۱۴ نظر
۵۰۰۲
۱۴ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد محسن رضایی نسبت به عملکرد دولت

دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند. بیکاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

ایسنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتفاد از عملکرد دولت های هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد و روحانی در ایجااد اشتغال برای جوانان اظهار کرد:دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

متن کامل یادداشت محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است به شرح زیر است:

«دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیکاری و گرانی را حل کنند زحمات زیادی هم کشیدند ولی نتوانستند. بیکاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

آقای روحانی نیز سه سال است که می‌خواهد بیکاری را حل کند و تلاش های زیادی هم کرده است، ولی هنوز این مهم محقق نشده است. قریب به سه دهه است که اشتغال و رفع بی‌کاری شعار دولت‌هاست، اما اغلب جوانان کشور با بیکاری و جیب خالی دست‌به‌گریبان هستند. حتی هزینه های تحصیل خود را ندارند.

رفع بیکاری و گرانی، نه با شعار ممکن است و نه با دست دراز کردن پیش هرکسی.

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی کشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد. بی اعتمادی به جوانان کشور و زد و خوردهای سیاسی مانع پیشرفت کشور است.

دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور که شاه را بیرون کردند، صدام حسین را از خاک کشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این کشور بیرون کنند.

اقتصاد مقاومتی یعنی انقلاب در اقتصاد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      دستشون درد نکنه واقعا حرف بجایی زدن، یعنی از این قضیه مهمتر چی هست؟ چرا رسیدگی نمیکنن

    • حسین

      جناب رضایی عزیز . متاسفانه وصدها بار متاسفانه کسانیکه طرفدار سرمایه دار بوده وهستند وهنوز نیز دست بردار نیستند وبا حرف های قشنگ وبزک کرده مردم را خام میکنند. اگر کنار میکشیدند وبکشند وکار را به کاردان ها بسپارند اوضاع بیکاری جوانان ما حل میشود ولی ... افسوس !!!!!!!

    • مجید از اصفهان

      دوران احمدی نژاد اوضاع را نابود کرد هاشمی و خاتمی زحمت کشیدند لطفا هاشمی و خاتمی را با احمدی نژاد مقایسه نکنید.بی انصافی است.

    • mohamaad

      آقامن
      بیکارم
      به
      کی
      بگم
      جیبم
      خالیه

    • هومن

      آقای رضایی عزیز
      در 8 سال ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد اتفاقاتی افتاد که نه در ایران بلکه در دنیا بی سابقه بوده ولی شما بخاطر تعلق خاطر هیچگاه حرفی نزدید لطفاً بگذارید دولت تدبیر و امید با تدابیر خود باعث اعتلای بیشتر مردم و کشور شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا ک این دولت تدبیروامید صدبدتر از دولت های قبلی شده

    • ایرانی

      جناب رضایی لطفا شما هم شعار ندهید تا حالا شما برای رفع این مشگل چکار کردید یا چه طرحی دارید ؟

    • کامران

      لیسانس گرفتیم ،کارگری هم گیر مون نمیاد

    • زهرا

      لا اقل من اینو بخوبی یادمه که من کودک کار تو خیابون نمیدیدم و نرخ بیکاری خیلی پایین بود خیلی از همکارای من خونه و ماشین خریدن لطفا با دوران اقتی احمدی نژاد مقایسه نکنید

    • بدون نام

      بنده دکتری مهندسی مکانیک دارم، ولی بیکار هستم. زمان احمدی نژاد یه مقدار اوضاع کار بهتر بود. ولی با روی کار اومدن آقای روحانی، استخدام ها ممنوع شد و وضعیت بسیار بدتر شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استخدام ها ممنوع شد چون دیگه جایی تو هیچ اداره ای یا دانشگاهی وجود نداره

    • رضا

      نه جانم احمدی نزاد امد کار کنه اما سرمایه داران نگذاشتند

    • بدون نام

      شایسته وزارت اقبصاد هستید.

    • بهار

      تا اونجایی که من یادمه تو دوره احمدی نژاد ساخت و ساز خیلی رونق داشت، من بهیچ وجه طرفدار احمدی نژاد نبودم و برعکس خیلیاتون تو هیچ دوره ای بهش رای ندادم ولی لطفا دیگه بی عرضگی بعدی ها رو تقصیر احمدی نژاد نتدازین هر جا کم میارین میندازین گردن احمدی نژاد، اتفاقا تو دوره احمدی نژاد خیلیا استخدام شدن ، الان رسما همه چی خوابیده، روحانی فقط حرفه حرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج